Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Fikk anbefalt denne serveren av en venn og har lyst å slenge meg på moroa nå :w00t:

 

Er 19 år atm, men runder 20 om ikke alt for lenge.

 

Ingame navn: arkilje

 

Den er grei.

 

Hei jeg heter geiri123 ingame og jeg har lyst på byggesertifikat. Jeg ønsker å vere med i Norges største minecraft server.

 

Velkommen :)

Lenke til kommentar

Jeg, er medlem på et forum kalt "www.militaryphotos.net" og dem har en god del minecraft spillere. Men, ikke en server å spille på akkurat. Ville det vært mulig å fått istand et slags sammarbeid med oss og hardwork, at dem får spille der, eller et område og være på f.eks, eller noe sånt. hadde vært kjekt... Dem er som sagt villige til det.

Lenke til kommentar

Hei! jeg har hatt minecraft en liten stund nå å er ganske lei av mange utenlanske servere på minecraft pga. lag osv.. men nå når min venn fant denne posten ble jeg glad :) endelig en norsk server!

 

Jeg ønsker å hjelpe dere å gjøre denne serveren til noe stort i norsk Gaming community!

 

Har ikke spillt mye på denne serveren, men jeg vil gjerne være med på den! Håper dere vil akseptere meg inn!

 

 

Nick: 3bangsund

 

 

-Erik

Lenke til kommentar

Hei! jeg har hatt minecraft en liten stund nå å er ganske lei av mange utenlanske servere på minecraft pga. lag osv.. men nå når min venn fant denne posten ble jeg glad :) endelig en norsk server!

 

Jeg ønsker å hjelpe dere å gjøre denne serveren til noe stort i norsk Gaming community!

 

Har ikke spillt mye på denne serveren, men jeg vil gjerne være med på den! Håper dere vil akseptere meg inn!

 

 

Nick: 3bangsund

 

 

-Erik

Godkjent :thumbup:

Be om promote in-game.

Lenke til kommentar

Men, lyst å gi meg tillatelse n shit? Hvorfor? Fordi det er er "forumets" server, og fordi, tja. Vet ikke;P Men, og mine alt, også søke om tomt vil jo ta en evighet. Så vet egentlig ikke om jeg gidder;P Derfor jeg liker å ha bukkit selv, kan bare spawne det jeg måtte trenge, for å bygge;P Nicket mitt er det samme som her på diskusjon.no altså Quakecry

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...