Cutthroat Bill Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Driv nå og ta rollback på pixelparken og fikse en del andre små ting. Innebar dette at ett hvis skjelett dukket opp på ny? Det stod nemlig plutselig ett skjelett i veien for der jeg hadde begynt å bygge. Lenke til kommentar
GriffPardon Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei jeg heter geiri123 ingame og jeg har lyst på byggesertifikat. Jeg ønsker å vere med i Norges største minecraft server. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei! Fikk anbefalt denne serveren av en venn og har lyst å slenge meg på moroa nå Er 19 år atm, men runder 20 om ikke alt for lenge. Ingame navn: arkilje Den er grei. Hei jeg heter geiri123 ingame og jeg har lyst på byggesertifikat. Jeg ønsker å vere med i Norges største minecraft server. Velkommen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Bare jeg kunne få flyttet over huset og utstyret og det jeg har på hardwork servern, fra min egen server.. Ah så digg det ville vært. Slipper jeg å mine _alt_ på nytt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg, er medlem på et forum kalt "www.militaryphotos.net" og dem har en god del minecraft spillere. Men, ikke en server å spille på akkurat. Ville det vært mulig å fått istand et slags sammarbeid med oss og hardwork, at dem får spille der, eller et område og være på f.eks, eller noe sånt. hadde vært kjekt... Dem er som sagt villige til det. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hardwork er et helnorsk samfunn så dette går nok ikke. Men skulle det være en del norske der så er det bare å si at dem og er velkomne på hardwork.no! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Vi er en god del norske der ja. Men, litt flerspråklige hadde vell ikke skadet Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Som sagt, vi er et helnorsk samfunn og det er det vi ønsker å fortsette med. Lenke til kommentar
E Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei! jeg har hatt minecraft en liten stund nå å er ganske lei av mange utenlanske servere på minecraft pga. lag osv.. men nå når min venn fant denne posten ble jeg glad endelig en norsk server! Jeg ønsker å hjelpe dere å gjøre denne serveren til noe stort i norsk Gaming community! Har ikke spillt mye på denne serveren, men jeg vil gjerne være med på den! Håper dere vil akseptere meg inn! Nick: 3bangsund -Erik Lenke til kommentar
Weir Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei! jeg har hatt minecraft en liten stund nå å er ganske lei av mange utenlanske servere på minecraft pga. lag osv.. men nå når min venn fant denne posten ble jeg glad endelig en norsk server! Jeg ønsker å hjelpe dere å gjøre denne serveren til noe stort i norsk Gaming community! Har ikke spillt mye på denne serveren, men jeg vil gjerne være med på den! Håper dere vil akseptere meg inn! Nick: 3bangsund -Erik Godkjent Be om promote in-game. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Noen flere som fikk "timed out" nå? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Nå skulle jo seff minecraften min knuge med å komme seg inn. Prøver en annen laptop, og er vel inne straks. EDIT: Aj, er det ikke bare jeg som ikke kommer inn? Har sikkert noe med de ekstreme mengder chunks som skal vekk i Prosjekt F. Endret 29. januar 2011 av AnaXyd Lenke til kommentar
Nesful Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hey,fikk vite om denne serveren av noen kompisser og lurte da derfor på om jeg kan få byggetillatelse på servern deres? Minecraft name: wibez Lenke til kommentar
Limestone Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jepp, kommer heller ikke inn. Kanskje det ikke var så lurt å stille seg rett utenfor sirkelen for å se:P hehe Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Serveren kræsjet folkens! Den skal nå være oppe Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Men, lyst å gi meg tillatelse n shit? Hvorfor? Fordi det er er "forumets" server, og fordi, tja. Vet ikke;P Men, og mine alt, også søke om tomt vil jo ta en evighet. Så vet egentlig ikke om jeg gidder;P Derfor jeg liker å ha bukkit selv, kan bare spawne det jeg måtte trenge, for å bygge;P Nicket mitt er det samme som her på diskusjon.no altså Quakecry Endret 29. januar 2011 av Quakecry Lenke til kommentar
Weir Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hey,fikk vite om denne serveren av noen kompisser og lurte da derfor på om jeg kan få byggetillatelse på servern deres? Minecraft name: wibez Godkjent, be om promote in-game Lenke til kommentar
ladr93 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei, jeg er en gutt på 17 år. Jeg har akkurat begynt med mindcraft, og fikk denne serveren anbefalt av noen venner av meg. Håper på positivt svar in game nick- ladr93 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei, jeg er en gutt på 17 år. Jeg har akkurat begynt med mindcraft, og fikk denne serveren anbefalt av noen venner av meg. Håper på positivt svar in game nick- ladr93 Godkjent, be om promote in-game. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå