Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var noen som tok hver eneste booster-vogn i Spawn->Huttiheita-banen for noen dager siden. Ble det funnet ut hvem som gjorde det?

Var det ikke snakk om en bug som gjorde boostervogner usynlig? Eller var det en annen bane?

 

Det hadde skjedd med 1 eller 2 før, men ikke hver eneste vogn i hele tunnelen.

Lenke til kommentar

jeg vil gjerne få spille på minecraft serveren deres, fordi jeg har noen kompiser som er på serveren og de sier den er drit bra. har spillt minecraft i over et halvt år og liker RP/survival gamestyle. kompisene mine på serveren går under navnene durochris og o7uk tror jeg ^^ (husker ikke helt hva de heter på minecraft)

Lenke til kommentar

jeg vil gjerne få spille på minecraft serveren deres, fordi jeg har noen kompiser som er på serveren og de sier den er drit bra. har spillt minecraft i over et halvt år og liker RP/survival gamestyle. kompisene mine på serveren går under navnene durochris og o7uk tror jeg ^^ (husker ikke helt hva de heter på minecraft)

 

Den er grei, velkommen til Hardwork!

Lenke til kommentar

Hei, jeg har spilt minecraft siden det kom ut. Så noen kompiser av meg som spiller her tipset meg om denne servern, og derfor håper jeg att det er en sjangs for att jeg kan bli med her. Ingame navnet er Hyneman.

 

Håper på rask respons :)

 

-Martin

 

Den er grei, kom inn og be om byggetillatelse :)

Lenke til kommentar

Hei, jeg har spilt minecraft siden det kom ut. Så noen kompiser av meg som spiller her tipset meg om denne servern, og derfor håper jeg att det er en sjangs for att jeg kan bli med her. Ingame navnet er Hyneman.

 

Håper på rask respons :)

 

-Martin

 

Grei den, er ingame navne ditt Martin?

Lenke til kommentar

ADVARSEL!

 

Les nøye:

Når du skal på do eller noe, så ikke la pc'n din stå på! Jeg gjorde det nå, og når jeg kom tilbake fra doen, sto det at jeg hadde blitt kicka. Når jeg logga på igjen, så sendte han meg til det stedet der den som hadde vært pc'n min hadde bare bårra seg gjennom... Han hadde nå stått og sett på. nå må jo han bygge det på nytt... Please, gjør som jeg sier, og hardwork.no slipper og bli ødelagdt. Do it, for the minecraft community!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...