Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fikset skaden i siste revisjon, blir oppdatert til serveren senere i dag. Nå sitt jeg og prøve redirekte adressen slik jeg får samme adresse som tidligere.

 

Blir en del arbeid på serveren der chunks og del andre ting skal bli sjekket og fikset. Jeg må dessverre utsette par timer til før serveren kjem 100% opp igjen.

 

Hvordan kan du gjøre dette mot oss! Det er jo starten på helgen, rett etter skolen! Bra du oppdaterer servere, men på dette tidpunkt!

 

 

 

:tease:

 

 

Lenke til kommentar

Hey!

 

Raskt spørsmål: Hvor ofte oppdateres kartet over serveren på hardwork.no/kart??

Jeg kan svare deg. I den siste tiden har det blitt oppdatert manuelt, men når alt blir som det skal, skal det oppdatere seg selv annenhver kveld kl 22.00.

 

Excellentolainen!

 

Har fikset skaden i siste revisjon, blir oppdatert til serveren senere i dag. Nå sitt jeg og prøve redirekte adressen slik jeg får samme adresse som tidligere.

 

Blir en del arbeid på serveren der chunks og del andre ting skal bli sjekket og fikset. Jeg må dessverre utsette par timer til før serveren kjem 100% opp igjen.

 

Hvordan kan du gjøre dette mot oss! Det er jo starten på helgen, rett etter skolen! Bra du oppdaterer servere, men på dette tidpunkt!

 

 

 

:tease:

 

 

 

Var SÅ klar for å bygge litt jeg og ^^

Lenke til kommentar

Det blir ikke nytt Hardware (kjem den 3-4 Februar), men ny linje som skal være mer stabil en den gamle. Ikke lengre dårlig sikringer osv... Tok litt tid før meste av arbeide kom i gang der nettverket hadde litt problem.

 

Driv nå og scanne mapet og skal legge inn forandringene, dette tar dessverre litt tid, mens driver jeg på å rydde i kabel rotet :whistle:

Endret av Tj-nome
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hey!

 

Raskt spørsmål: Hvor ofte oppdateres kartet over serveren på hardwork.no/kart??

Jeg kan svare deg. I den siste tiden har det blitt oppdatert manuelt, men når alt blir som det skal, skal det oppdatere seg selv annenhver kveld kl 22.00.

 

burde ha det hver 4 time

 

som på griznah

Lenke til kommentar

Hey!

 

Raskt spørsmål: Hvor ofte oppdateres kartet over serveren på hardwork.no/kart??

Jeg kan svare deg. I den siste tiden har det blitt oppdatert manuelt, men når alt blir som det skal, skal det oppdatere seg selv annenhver kveld kl 22.00.

 

burde ha det hver 4 time

 

som på griznah

 

Det er snakk om økonomi og om det er faktisk er mulig, nå har griznah kapasitet til å rendre kartet hver 4 time, det har dessverre ikke Hardwork i dag. Jeg vil ikke si det blir umulig og ordne senere der Hardwork er under kraftig utvikling.

 

Driv nå og ta rollback på pixelparken og fikse en del andre små ting.

Lenke til kommentar

er det ny ip-adresse eller er servern ikke oppe nå?

 

Serveren kjem opp igjen på den gamle IP-en. Server vil ikke bli startet før kartet har blitt fikset. Slik er det dessverre når folk må greife og ødelegge for andre...

 

Serveren er ikke oppe.

 

Tj, hvis du ser dette. Huset mitt i Metropolis kunne trengt en rollback. (Tjnomegaten 1)

 

Vet om det, men dessverre sitt stasjonære med den backup-en. Så den må bli tatt senere (again)

Lenke til kommentar

er det ny ip-adresse eller er servern ikke oppe nå?

 

Serveren kjem opp igjen på den gamle IP-en. Server vil ikke bli startet før kartet har blitt fikset. Slik er det dessverre når folk må greife og ødelegge for andre...

 

Serveren er ikke oppe.

 

Tj, hvis du ser dette. Huset mitt i Metropolis kunne trengt en rollback. (Tjnomegaten 1)

 

Vet om det, men dessverre sitt stasjonære med den backup-en. Så den må bli tatt senere (again)

takk

Lenke til kommentar

Men hvorfor er det ingen admins som vil gi meg byggetillatelse.. :( Har fått den godtat :( Men jeg er jo selvfølgelig tolmodig da... Jeg kjønner at dere sikkert har MASSE annet og gjøre, men jeg bare lurte :D (Ikke ironi).

 

Sorry at jeg skriver så mange meldinger, men det er masse jeg kommer på etter at jeg har sendt vet'u :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...