Frederick_ Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Ikke 10cm en gang da C Endret 28. januar 2011 av Frederick_ Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Bra Fred! Det er faktisk kun 9.5 centimeter Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Nøyaktig 6.4 cm fra toppen av flipsens tekst og opp til bunnen av TJ's tekst. (11.3 cm opp til dit han må lese!) PS: Lengder kan variere fra skjerm til skjerm og oppløsning til oppløsning! Endret 28. januar 2011 av Hansien 2 Lenke til kommentar
Flipsen105 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Oisann leser ikke alle innleggende her jeg. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) We did notice this Endret 28. januar 2011 av Frederick_ Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Vell, som oftest når serveren er nede så står det skrevet inn en grunn nylig i tråden. Om det ikke gjør det så har serveren akkurat klikket og informasjonen er på tur til å bli skrevet! Lenke til kommentar
amunds Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 tjome: Jeg merket (bokstavelig talt) at man kan dø på serveren igjen. Er dette noe som vil vare ? Eller er det bare en midlertidig tilstand før God-mode innføres igjen ? Har også forstått det slik at tools vil kunne bli ødelagt igjen ? Hvorfor det egentlig ? :-) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Midlertidig til TJ og co får fikset godmode. Fordi vi ønsker å få et bruksområde på diamanter for å øke verdien på disse. Men slapp av, vi driver å fikser en form for repareringsystem så det blir billigere å fikse verktøya! Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tok også skade i går, mens andre hevda de ikke gjorde det. Det er ok for meg om skade er på på serveren, men er det meininga det skal være på, eller er det en bug som gjør at noen kan ta skade? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 I utgangspunktet så er planen å ikke ha skade på byggeserveren. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Midlertidig til TJ og co får fikset godmode. Fordi vi ønsker å få et bruksområde på diamanter for å øke verdien på disse. Men slapp av, vi driver å fikser en form for repareringsystem så det blir billigere å fikse verktøya! Diamanter er jo forsatt verdt mye siden man kan kjøpe ting med de Kunne jo tatt en vote over det ? Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Midlertidig til TJ og co får fikset godmode. Fordi vi ønsker å få et bruksområde på diamanter for å øke verdien på disse. Men slapp av, vi driver å fikser en form for repareringsystem så det blir billigere å fikse verktøya! Diamanter er jo forsatt verdt mye siden man kan kjøpe ting med de Kunne jo tatt en vote over det ? Det er allerede tatt opp og diskuteres, men det blir ikke gjort noe med før repair plugin er oppe samt andre ting som er viktigere akkurat nå. Og nei, dette er ikke noe som garantert kommer, jeg lover overhode ingenting, det er kun et tema som jeg har tatt opp med resten av staben og vaktene. Informasjon om dette er ikke noe dere bør vente på i og med at avgjørelsen ikke er tatt, men repair systemet fungerer fint, vi hadde jo det før vi gikk over til bukkit, hvor tools reparerte seg selv med 1 av rå matrialene toolsene du hadde. eks: istede for å lage en ny diamant hakke for 3 diamanter og 2 stick så reparerte automatisk diamond tools seg med kun 1 diamant om du hadde diamanten i ditt inventory. Endret 28. januar 2011 av Siomir Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Skal verktøyene da ha helt vanlig holdbarhet, eller blir den lengre? Lenke til kommentar
marcuswaldal Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Er serveren oppe igjen etter updaten? Beklager hvis jeg ikke har fulgt med, hvis det er gitt noen beskjeder allerede. Lenke til kommentar
marcus_1999 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Er det noen andre som ikke kommer inn akkuratt nå? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Er det noen andre som ikke kommer inn akkuratt nå? Hvorfor ikke lese litt i tråden FØR du spør... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 LES litt før dere poster. Enten sjekker dere i MC om serveren er oppe, eller så vil dere få beskjed her inne. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har fikset skaden i siste revisjon, blir oppdatert til serveren senere i dag. Nå sitt jeg og prøve redirekte adressen slik jeg får samme adresse som tidligere. Blir en del arbeid på serveren der chunks og del andre ting skal bli sjekket og fikset. Jeg må dessverre utsette par timer til før serveren kjem 100% opp igjen. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har fikset skaden i siste revisjon, blir oppdatert til serveren senere i dag. Nå sitt jeg og prøve redirekte adressen slik jeg får samme adresse som tidligere. Blir en del arbeid på serveren der chunks og del andre ting skal bli sjekket og fikset. Jeg må dessverre utsette par timer til før serveren kjem 100% opp igjen. Hvilken skade er det snakk om? Flott at det blir litt oppdatering i hardwaren! Det er både ny linje og ny server nå, right? Og ikke minst, bra innsats av deg. Vi setter stor pris på det! Lenke til kommentar
buggiboggido Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hey! Raskt spørsmål: Hvor ofte oppdateres kartet over serveren på hardwork.no/kart?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå