Tj-nome Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hei, kan være noe feil med tid angående nettlinjen og bytte. Jeg har mer informasjon når jeg er ferdig på møte med BETA. Serveren er oppe igjen! Endret 27. januar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Søknad på byggetillatelse! Jeg ble fortalt om serveren av Durochris, og kartet er jo sinnsykt! Har vært ivrig spiller av Minecraft siden jeg fant det på YouTube noen måneder siden, og har lagt ned timer på timer i singleplayer delen. FOR mange nesten, hehe. Går VG2, samme som Durochris faktisk, og vil veldig gjerne bli med å lage ting og tang på serveren ^^ godkjent mister o7uk, be noen ingame om å promote deg! Endret 27. januar 2011 av pbsds Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Huttiheita Tre Jeg (ITGDI) og Nudel (NudelPudel) har etablert en trebutikk ! Den ligger nede ved havnen i huttiheita og kordinatene er -1759 og +659 Vi tibyr det meste man kan lage av tre, og du trenger kun å rope på meg (ITGDI) eller Nudel (NudelPudel)ingame for å handle. Vi har tre trefarmer, så du trenger ikke å bekymre deg for at vi ikke har varen DU trenger. Her er noen bilder (jeg vet ikke hvordan man setter inn en sånn boks man kan åpne) 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) TJ, du ser for mye på TV! Øynene dine er bokstavelig talt firkantet! Dem burde fikses, den ekte versjonen er dem røde av og sitte for lenge med koden og firkantet med store poser under øynene *Fixed* Endret 27. januar 2011 av Avien 4 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 *Fixed* Ehm... Det er jo en KOPI! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Får ikke lyd fra mumble. Ikonene viser aktivitet, men hører ingen ting.. har sjekket alle volumsettings og kablemr men niks.. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det var nettopp innflytningsfest hos Xstasy. Gikk litt hardt for seg! 4 Lenke til kommentar
steto Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei. tenkte jeg skulle søke meg inn på serveren. er 19 år, meget kreativ gutt som har spillt dette spillet i en stund nå. det eneste som har manglet er en stabil norsk server, men nå har jeg funnet dere! håper jeg kan joine PS: samme nick i MC som her Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det var nettopp innflytningsfest hos Xstasy. Gikk litt hardt for seg! Så var ikke jg invitert?! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg inviterte da til trashparty inngame, men du var vell ikke på i gjerningsøyeblikket? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Har vært på så og si i hele dag. Du sa jo til og med F ordet istad! :O Lenke til kommentar
mordierhawt Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 hei! jeg har spilt minecraft i 1 mnd og ble anbefalt denne serveren av noen venner av meg. så derfor vil jeg gjerne ha byggetillatelse om det er mulig ingame nick: m0rd1erhawt Lenke til kommentar
Django Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 hei! jeg har spilt minecraft i 1 mnd og ble anbefalt denne serveren av noen venner av meg. så derfor vil jeg gjerne ha byggetillatelse om det er mulig ingame nick: m0rd1erhawt Godkjent. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Mange blokker er blitt fjernet ifra Pentagon området ved hjelp av: Nudelpudel espen_pai fillibom Gravizt mgrytbak Siemn (Noen jeg har glemt? Let me know) Vil du ha litt stats fra utgravinga så langt? Da er du heldig: Jordblokker samlet: 22 fulle dobbel-kister 1188 stacks 76032 blokker Cobblestone samlet: 4 fulle dobbel-kister 216 stacks 13284 blokker Da litt statistikk er delt. Så til slutt har jeg en dårlig nyhet, trur jeg: Da er det bare å grave og fylle opp mange kister. ^^ -Weir, slavedriveren. Endret 29. januar 2011 av Dr. Weir 2 Lenke til kommentar
fillibom23 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Yes mr boss man... im a be right on it now boss man sir. Kjempegreit å ha noe å gjøre på jobb en fredagsmorgen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Da er serveren nede for flytting, den kjem opp i løp av en par timer! Får ikke lyd fra mumble. Ikonene viser aktivitet, men hører ingen ting.. har sjekket alle volumsettings og kablemr men niks.. Kan være innstillingene som er feil i mumble, kan vise deg et pic senere hva du må prøve og teste ut. 2 Lenke til kommentar
Flipsen105 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Så nye hitten her er å finne ut hvor langt det er fra innlegget over til hit? Endret 31. januar 2011 av Flipsen105 Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Oppdateres serveren igjen? Funker ikke for meg. Les.. tja.. 10 centimeter over ditt eget innlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå