Weir Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei hei! En venn som spiller på serveren sendte meg IP'n og serveren ser utrolig bra ut! Er 21 år og har vert på et par diverse minecraft servere og har spesiell status på en av dem. er på en "Trusted" liste på den Vennen er Hansi001 ingame jeg er maggles ingame. Spør om tilatelse til å bygge Den er grei, be om promote in-game. Lenke til kommentar
@b Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Sett gjennom tjnomes øyne... Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 TJ, du ser for mye på TV! Øynene dine er bokstavelig talt firkantet! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 TJ, du ser for mye på TV! Øynene dine er bokstavelig talt firkantet! Dem burde fikses, den ekte versjonen er dem røde av og sitte for lenge med koden og firkantet med store poser under øynene Lenke til kommentar
galskab Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Disse hulle dukker opp på de mest irriterende plasser -.- Endret 26. januar 2011 av Vegiboy Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Relog, så blir det fiksa Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Prosjekt pentagon går fint fremover, kun med enkelte stille protester fra fagforeningen for gravearbeidere. Endret 27. januar 2011 av Nudel 1 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 *plystre* *plystre* Du er velkommen til å forlate området Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 And loose my job? I've got a family to feed! Lenke til kommentar
t0mas Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei! Kan jeg få byggetillatelse på serveren deres? Er 12år og har spilt Minecraft i noen måneder. Har ikke noen planer om å bygge noe stort (enda), men har lyst til å bygge et hus, og kanskje hjelpe noen andre med prosjekter. Og et spørsmål, er det kits og sånt på serveren? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hei! Kan jeg få byggetillatelse på serveren deres? Er 12år og har spilt Minecraft i noen måneder. Har ikke noen planer om å bygge noe stort (enda), men har lyst til å bygge et hus, og kanskje hjelpe noen andre med prosjekter. Og et spørsmål, er det kits og sånt på serveren? Det skal vi klare å ordne, er det Minecraft navne samme som din diskusjon bruker? Edit: Det kan bli litt nedetid i kveld eller i morgen, Dette har med flytting av server pc og litt annet. Jeg forvente at det blir så og si ingen nedetid på Torsdag, men 1-3 timer fra kl 12.00 på fredag. Jeg håper folk kan være tolmodige slik serveren kjem opp igjen. Det blir trulig adresse bytte å kan være du må bruke en annen adresse for å komme inn på serveren. Mer info kjem straks vi har dem Endret 27. januar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
t0mas Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ja, det er samme. Tusen takk! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tj-nome: Får du tatt rensinga på Prosjekt F området snart? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tj-nome: Får du tatt rensinga på Prosjekt F området snart? TJ gjorde kjapp regning her om dagen, 28millioner blokker sa han. Jeg ønsker ikke å svare for noen i stab/TJ her nå, men jeg vet såpass at det tenkes ut en måte å utføre dette på. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Har funnet en løsning og vil starte på prosjektet i morgen. Blir ingen tid i dag der flytting og møte (BETALAN) der jeg ikke har tid til å ordne det. Jeg vil trulig ta det på fredagen når jeg er ferdig med det viktigste. Lenke til kommentar
Red-Lion Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Oppdatering på Lord Alamo's metro prosjekt! PGA mye jobbing og sosiale begivenheter har det blitt mindre tid til minecraft i det siste. I tillegg har kistene til skinner osv blitt griefet (men TJ jobber kanskje med dette?). Legger ved oppdatert kart over metroen. Kartet er ikke oppdatert nordover. Dog er prosjektet om å nå Bmundland lagt på is inntil sondering av trasé er gjennomført. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er serveren nede akkurat nå? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er serveren nede akkurat nå? Ser sånn ut. Kommer heller ikke inn. Lenke til kommentar
buggiboggido Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Søknad på byggetillatelse! Jeg ble fortalt om serveren av Durochris, og kartet er jo sinnsykt! Har vært ivrig spiller av Minecraft siden jeg fant det på YouTube noen måneder siden, og har lagt ned timer på timer i singleplayer delen. FOR mange nesten, hehe. Går VG2, samme som Durochris faktisk, og vil veldig gjerne bli med å lage ting og tang på serveren ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå