Cutthroat Bill Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Mining er for ekte mannfolk! Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Trenger hjelp denne meldinger kommer opp hver gang jeg starter minecraft. Noen som har opplevd det samme? og hvordan fiksett dere det? __________________________________________________________________________ Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 25.01.11 14:30 Minecraft: Minecraft Beta 1.2_02 OS: Windows Vista (x86) version 6.0 Java: 1.6.0_23, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot™ Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: GeForce GT 130M/PCI/SSE2 version 3.3.0, NVIDIA Corporation java.nio.BufferOverflowException at java.nio.DirectByteBuffer.put(DirectByteBuffer.java:316) at java.nio.ByteBuffer.put(ByteBuffer.java:813) at gs.a(SourceFile:148) at gs.a(SourceFile:62) at net.minecraft.client.Minecraft.i(SourceFile:1086) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:642) at java.lang.Thread.run(Thread.java:662) --- END ERROR REPORT d030859e ---------- Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 G står for gull, enkelt og greit. Det miner du der det er ledig. :] Er dette gullbarer eller gullblokker ? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 G står for gull, enkelt og greit. Det miner du der det er ledig. :] Er dette gullbarer eller gullblokker ? gullbarer Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Så regner med man bare kan forsyne seg av naturens gleder så lenge man ikke voldtar jorda? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Trenger hjelp denne meldinger kommer opp hver gang jeg starter minecraft. Noen som har opplevd det samme? og hvordan fiksett dere det? Dette er en server tråd, ikke hjelp til Minecraft. Spør i den.generelle Minecraft tråden. Har ikke lenke nå, men siden du spurte her så kanskje du får svar. Men som sagt, spør i den generelle tråden Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du kan vel "voldta" jorda så mykje du vil, så lenge du ikkje øydeleggjer andre sine byggverk eller gjer landskapet utruleg stygt. 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Trenger hjelp denne meldinger kommer opp hver gang jeg starter minecraft. Noen som har opplevd det samme? og hvordan fiksett dere det? __________________________________________________________________________ Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 25.01.11 14:30 Minecraft: Minecraft Beta 1.2_02 OS: Windows Vista (x86) version 6.0 Java: 1.6.0_23, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot™ Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: GeForce GT 130M/PCI/SSE2 version 3.3.0, NVIDIA Corporation java.nio.BufferOverflowException at java.nio.DirectByteBuffer.put(DirectByteBuffer.java:316) at java.nio.ByteBuffer.put(ByteBuffer.java:813) at gs.a(SourceFile:148) at gs.a(SourceFile:62) at net.minecraft.client.Minecraft.i(SourceFile:1086) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:642) at java.lang.Thread.run(Thread.java:662) --- END ERROR REPORT d030859e ---------- Har du lagt til noe HD textures? Vist du har må du lese denne posten hvordan du fikser problemet. Xau's HD texture fix Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Igjen en liten reminder, da dere trolig har glemt denne søknaden :> Link til post. Godkjent med forbehold. Det er bra at det lages et dokument over Holocaust på serveren, men vi har lav terskel for å forherlige Hitler, fascisme eller Holocaust. Vi har hatt problemer med dette før og derfor nevner jeg det for sikkerhets skyld! Hvis jeg får si min mening så synes jeg dette er ett flott tiltak. Det er ett stort prosjekt som jeg håper blir utført godt, med byggninger av god kvalitet. Jeg mener vi ikke burde hindre byggninger relatert til nasismen, så fremt de ikke setter nasismen i ett godt lys. Angående "problemer med dette før" så forstår jeg hva du mener, og sier i ettertid att det ikke kan godtas... Konstruering av Auschwitz-Birkenau virker som en god ting, ettersom det virker som ett stort og detaljert prosjekt, hvilket jeg ser på som selve kjernen av Hardwork. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Heisann, mine minecraft venner Jeg begynte å spille for noen dager siden. Jeg har sittet flere timer offline å spilt singleplayer. Det angrer jeg veldig på nå. Sjekka litt rundt på forumet da jeg fant denne serveren og den er awesome! Har vært der inne i dag og sjekka litt og det å bare gå rundt å se hva folk har bygget er sykt! In-game heter jeg Durochris(samme som alle andre steder der jeg er) Jeg er 17år og går VG2. Kan hende jeg diconnecter innimellom. Noen galt med java. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Heisann, mine minecraft venner Jeg begynte å spille for noen dager siden. Jeg har sittet flere timer offline å spilt singleplayer. Det angrer jeg veldig på nå. Sjekka litt rundt på forumet da jeg fant denne serveren og den er awesome! Har vært der inne i dag og sjekka litt og det å bare gå rundt å se hva folk har bygget er sykt! In-game heter jeg Durochris(samme som alle andre steder der jeg er) Jeg er 17år og går VG2. Kan hende jeg diconnecter innimellom. Noen galt med java. Den er grei Durochris, velkommen til hardwork. no, bare spør en vakt eller noen fra staben ingame for member status. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Trenger hjelp denne meldinger kommer opp hver gang jeg starter minecraft. Noen som har opplevd det samme? og hvordan fiksett dere det? __________________________________________________________________________ Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 25.01.11 14:30 Minecraft: Minecraft Beta 1.2_02 OS: Windows Vista (x86) version 6.0 Java: 1.6.0_23, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot™ Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: GeForce GT 130M/PCI/SSE2 version 3.3.0, NVIDIA Corporation java.nio.BufferOverflowException at java.nio.DirectByteBuffer.put(DirectByteBuffer.java:316) at java.nio.ByteBuffer.put(ByteBuffer.java:813) at gs.a(SourceFile:148) at gs.a(SourceFile:62) at net.minecraft.client.Minecraft.i(SourceFile:1086) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:642) at java.lang.Thread.run(Thread.java:662) --- END ERROR REPORT d030859e ---------- Har du lagt til noe HD textures? Vist du har må du lese denne posten hvordan du fikser problemet. Xau's HD texture fix Det virket. Tusen tusen tusen tusen takk for hjelpen. :-D Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Heisann, mine minecraft venner Jeg begynte å spille for noen dager siden. Jeg har sittet flere timer offline å spilt singleplayer. Det angrer jeg veldig på nå. Sjekka litt rundt på forumet da jeg fant denne serveren og den er awesome! Har vært der inne i dag og sjekka litt og det å bare gå rundt å se hva folk har bygget er sykt! In-game heter jeg Durochris(samme som alle andre steder der jeg er) Jeg er 17år og går VG2. Kan hende jeg diconnecter innimellom. Noen galt med java. Den er grei! Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Heisann, mine minecraft venner Jeg begynte å spille for noen dager siden. Jeg har sittet flere timer offline å spilt singleplayer. Det angrer jeg veldig på nå. Sjekka litt rundt på forumet da jeg fant denne serveren og den er awesome! Har vært der inne i dag og sjekka litt og det å bare gå rundt å se hva folk har bygget er sykt! In-game heter jeg Durochris(samme som alle andre steder der jeg er) Jeg er 17år og går VG2. Kan hende jeg diconnecter innimellom. Noen galt med java. Den er grei Durochris, velkommen til hardwork. no, bare spør en vakt eller noen fra staben ingame for member status. Heisann, mine minecraft venner Jeg begynte å spille for noen dager siden. Jeg har sittet flere timer offline å spilt singleplayer. Det angrer jeg veldig på nå. Sjekka litt rundt på forumet da jeg fant denne serveren og den er awesome! Har vært der inne i dag og sjekka litt og det å bare gå rundt å se hva folk har bygget er sykt! In-game heter jeg Durochris(samme som alle andre steder der jeg er) Jeg er 17år og går VG2. Kan hende jeg diconnecter innimellom. Noen galt med java. Den er grei! ingenting er som godkjent x2 Lenke til kommentar
eiik Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei, kan jeg få byggetilatelse? ING: PollyguttenVennen min klarte ikke å få opprettet bruker på diskusjon, så han låner min Lenke til kommentar
Bolgnes Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei, kan jeg få byggetilatelse? ING: PollyguttenVennen min klarte ikke å få opprettet bruker på diskusjon, så han låner min godkjent Lenke til kommentar
Pungjizzkhan Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei, kan jeg være med på byggeserveren? Har spilt minecraft lenge og er kjent med spillet. In-game nick er "Pungjizzkhan". Har flere venner som har byggetillatelse der så hadde vært morro å kunne bidra. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei, kan jeg være med på byggeserveren? Har spilt minecraft lenge og er kjent med spillet. In-game nick er "Pungjizzkhan". Har flere venner som har byggetillatelse der så hadde vært morro å kunne bidra. den er grei! Lenke til kommentar
ghostx1x Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 huh lenge siden jeg har skrevet her.... jaja hallo folkens Lenke til kommentar
Maggles Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei hei! En venn som spiller på serveren sendte meg IP'n og serveren ser utrolig bra ut! Er 21 år og har vert på et par diverse minecraft servere og har spesiell status på en av dem. er på en "Trusted" liste på den Vennen er Hansi001 ingame jeg er maggles ingame. Spør om tilatelse til å bygge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå