Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei borbra:

hvorfor ble jeg utestengt fra hardwork sin server???

det sto at jeg ble utestengt av deg.

 

Hei, du vart bannet fra serveren da du greifet på Stortinget og Pixelparken. Der du hadde en tidligere fra Disney World Castle fant vi ut en temp ban var på plass

 

Det er enda ikke bestemt enda hvor lenge denne varer.

ok sorry det fortjener jeg:(

dere kan ta alt dere vill fra meg bare ikke ødelegg huset mitt det treverket har jeg funnet selv og alt treet som jeg har har jeg jobbet for så det er mitt:(

og kan dere ver så snill å si hvor lenge utestengelsen varer så snart dere vet

Lenke til kommentar

Var sikker på jeg hadde byggetillatelse jeg men... jaja

 

Søknad:

 

Ingame navn: Vesleengen

 

Alder: 21

 

Erfaring innen minecraft:

 

Har spilt siden en av de første multiplayer versjonene på classic. Har ellers spilt på Bmunds server og på hardwork sin tidligere SMP server.

 

Har til nå logget ca 400 timer aktivt spilling.

Hva jeg kan bidra med:

 

Jeg liker å hjelpe andre, og blir gjerne med på å grave og bygge. Ellers klarer jeg meg rimelig godt under feks survival (noe som egentlig ikke er aktuelt for denne serveren...)

Er ikke så kreativ av meg lenger, ender ofte med standard borg/hus men alt gir ly :p

 

Ser på meg selv som en seriøs MC spiller.

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar

Hei!

Har i ei stund nå lett etter en trivelig server å spille på, og kunne gjerne tenkt meg å spille på Hardwork.

 

Alder: 20

 

In-game navn: hansi001

 

Har vært hekta på Minecraft siden Oktober, og har spilt så si hver eneste dag siden. Jeg liker å bygge realistiske konstruksjoner, gjerne blanding av middelalder og moderne, og bruker dessverre litt for mye av tiden min under bakken :p

 

Med vennlig hilsen

Hans Petter

Godkjent! Be en in-game om å promote deg! :)

Lenke til kommentar

Var sikker på jeg hadde byggetillatelse jeg men... jaja

 

Søknad:

 

Ingame navn: Vesleengen

 

Alder: 21

 

Erfaring innen minecraft:

 

Har spilt siden en av de første multiplayer versjonene på classic. Har ellers spilt på Bmunds server og på hardwork sin tidligere SMP server.

 

Har til nå logget ca 400 timer aktivt spilling.

Hva jeg kan bidra med:

 

Jeg liker å hjelpe andre, og blir gjerne med på å grave og bygge. Ellers klarer jeg meg rimelig godt under feks survival (noe som egentlig ikke er aktuelt for denne serveren...)

Er ikke så kreativ av meg lenger, ender ofte med standard borg/hus men alt gir ly :p

 

Ser på meg selv som en seriøs MC spiller.

 

Rart du er ute av listem, fikset :thumbup:

 

Er det mogleg å søke for ein ven?

Vil gjerne søke på vegne av Supernavn, som ikkje har brukar her. Eg kan derimot gå god for han.

Han kjøpte spelet nyss men lærar raskt. :wee:

 

Han skal helst søke selv, men kan skrive via brukeren din :thumbup:

 

Hei det er meg Goldeneye_128.

Kan ikke bygge lengre? sikkert noe som har skjedd mens dere har drevet med serveren.

Uansett ønsker byggerett på serveren igjen, har aldri griefet og har vært med på noen prosjekter før. Kan gjerne bli med på noe hvis dere trenger hjelp :p

 

Skal sjekke hva som er gale :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Søknad for byggetillatelse.

Ingame navn: ArilC

 

Alder: 16

 

Erfaring innen minecraft:

 

Har spilt Minecraft siden august. Jeg har ikke spilt særlig mye på andres servere, det lille jeg har spilt har vært på Svelemoe sin, der jeg hovedsaklig har gått rundt og sett på hva andre har bygd. Hvordan det ser ut på SP-verdenen min kan dere se

.

 

Hva jeg kan bidra med:

 

Bygge ting, hovedsaklig. Jeg vil aldri griefe, og grunnen til dette er at jeg ikke er elleve år gammel. Jeg vil gjerne bli med på samarbeid om bygging av store prosjekter o.l.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prosjekt jernbane pjattestad-metropolis

 

Jeg og ventreC jobber med å lage en jernbane mellom pjattestad rådhus og metropolis.

Har forstått det slik at det ikke gis serverstøtte til jernbaneskinner, så søker ikke om noen materialer.

Målet med søknaden er å få tillatelse til å legge bane over the pirate bay og inn til stasjonen i metropolis, siden tj ville ha en plan.

Det meste av veien ellers er klarert med folk. Er dog ikke helt sikker når det gjelder det store flate området sør-vest for pjattestad, og bygningene inntil kanten der (siden dette også tydeligvis er innenfor bygrensa til røros), så tar det også med i søknaden.

 

Jernbanen går over bakken ifra der den svinger vekk fra det nevnte flate området.

Lagde en plan for hvor banen skal gå, som er beskrevet av streken på bildet. Den plottet raskt på, så ikke så veldig nøyaktig. Der den er grønn er det lagd delvis trasé, det blå områdene er så vidt jeg vet klarerte, mens den røde delen er det jeg lurer på om vi får lov til å bygge over (i tillegg til området nær røros nevnt tidligere).

 

La bildet som vedlegg siden det er ganske stort.

 

Godkjent med forbehold. Der dere bygger over andres tomt, skal godkjennelse med dem skaffes først. Er det to eller ett spor? Er det to spor, kan det kobles innpå en tunell i 1. etasje i Metro. Ved ett spors baner, skal det lages hull i glasskuppelen, slik at en bru kan bygges over til sirkelen oppe i lufta inne i Metro. Detaljene overlater jeg til dere, men blir det ikke fint, er det mulig jeg vil modifisere det når jeg kommer meg online igjen. Så lag det fint ;)

 

 

Igjen en liten reminder, da dere trolig har glemt denne søknaden :>

 

Link til post.

 

 

Godkjent med forbehold. Det er bra at det lages et dokument over Holocaust på serveren, men vi har lav terskel for å forherlige Hitler, fascisme eller Holocaust. Vi har hatt problemer med dette før og derfor nevner jeg det for sikkerhets skyld!

Lenke til kommentar

Søknad for byggetillatelse.

Ingame navn: ArilC

 

Alder: 16

 

Erfaring innen minecraft:

 

Har spilt Minecraft siden august. Jeg har ikke spilt særlig mye på andres servere, det lille jeg har spilt har vært på Svelemoe sin, der jeg hovedsaklig har gått rundt og sett på hva andre har bygd. Hvordan det ser ut på SP-verdenen min kan dere se

.

 

Hva jeg kan bidra med:

 

Bygge ting, hovedsaklig. Jeg vil aldri griefe, og grunnen til dette er at jeg ikke er elleve år gammel. Jeg vil gjerne bli med på samarbeid om bygging av store prosjekter o.l.

 

Den er grei, Velkommen til Hardwork :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...