Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Prosjekt jernbane pjattestad-metropolis

Jeg og ventreC jobber med å lage en jernbane mellom pjattestad rådhus og metropolis.

Har forstått det slik at det ikke gis serverstøtte til jernbaneskinner, så søker ikke om noen materialer.

Målet med søknaden er å få tillatelse til å legge bane over the pirate bay og inn til stasjonen i metropolis, siden tj ville ha en plan.

Det meste av veien ellers er klarert med folk. Er dog ikke helt sikker når det gjelder det store flate området sør-vest for pjattestad, og bygningene inntil kanten der (siden dette også tydeligvis er innenfor bygrensa til røros), så tar det også med i søknaden.

Jernbanen går over bakken ifra der den svinger vekk fra det nevnte flate området.

Lagde en plan for hvor banen skal gå, som er beskrevet av streken på bildet. Den plottet raskt på, så ikke så veldig nøyaktig. Der den er grønn er det lagd delvis trasé, det blå områdene er så vidt jeg vet klarerte, mens den røde delen er det jeg lurer på om vi får lov til å bygge over (i tillegg til området nær røros nevnt tidligere).

La bildet som vedlegg siden det er ganske stort.

Hadde ihvertfall vært fint om dere la banen under bakken/vannet ved slottet, som ligger like ved the piratebay. Da Siomir og jeg gjerne vil beholde litt av naturen rundt slottet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han sitter på en hytte uten strøm atm :p

Du får google det ;)

Finner ikke stort, eller det jeg finner funker ikke så bra! :) du kunne ikke be han skrive det her når han kommer tilbake?

Mener ikke å være plagsom, men har ikke fått spillt minecraft på to uker nå! :)

hvis det er DNS du sliter med, sjekke HER

Borbra, my man :)

Takker så mye!

Lenke til kommentar

jeg vil gjerne spille på servern for å spille med vennen min.Også pågrunn av at jeg liker å se på hva andre folk lager og at det starter å bli litt kjedelig å bare spille alene eller med to av vennene mine. Jeg vil også gjerne se hva andre folk syns om mine ting(er ikke veldig flink på å lage hus) Navnet mitt på minecraft er cmdrflop.

Godkjent! Be noen ingame promote deg! :)

Lenke til kommentar

Litt informasjon

Flere kan si seg enig at ting begynne faktisk å fungere rimelig bra på Hardwork-serveren. Dette er takke en utrulig bra innsats fra staben og brukerne har vert tålmodige å gitt oss tid til å fikse det meste.

Det blir en del forandringer på hjemmesiden framover der den nye er under utvikling og burde komme noen resultater i begynnelsen av februar. Plugins er under utvikling av meg og Xstasy mens resten blir håndtert av staben.

En ny server

Dere leser faktisk riktig, Hardwork får en ny server i begynnelsen av Februar. Dette blir en kraftig oppdatering med Intel Core i5 2500K og 16 GB RAM, den gamle serveren vil forsatt være i drift og vil bli brukt.

Av donasjons penge vært det brukt på en UPS:

CyberPower DX 800E UPS Green Power

Det som er igjen av Donasjons pengene blir brukt til den nye serveren. Jeg skal oppdatere donasjons cuben slik alle blir med, har dessverre vært litt opptatt.

Har du noen krone til overs? Gjerne hjelp Hardwork med utviklingen!

btn_donateCC_LG.gif

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Jeg og ventrec..........

Hadde ihvertfall vært fint om dere la banen under bakken/vannet ved slottet, som ligger like ved the piratebay. Da Siomir og jeg gjerne vil beholde litt av naturen rundt slottet.

Mener hele banen burde gå under bakken, slik at den ikke er til skjems når den kommer så tett inntil andre

Lenke til kommentar

Jeg og ventrec..........

Mener hele banen burde gå under bakken, slik at den ikke er til skjems når den kommer så tett inntil andre

Helt riktig, området der hvor banen skal gå over bakken kommer da til å krysse over piratebay pluss at den ligger veldig nærme murene til middelalderbyen

Lenke til kommentar

Litt informasjon

Flere kan si seg enig at ting begynne faktisk å fungere rimelig bra på Hardwork-serveren. Dette er takke en utrulig bra innsats fra staben og brukerne har vert tålmodige å gitt oss tid til å fikse det meste.

Deres gjør en kjempejobb gutter, donasjon kommer.

Er blitt fast lytter på hardwork radioen også, bortsett fra når den blir for hakkete :)

Lenke til kommentar

Dere sier at Google-kartet oppdateres annenhver natt. Jeg har observert kartet etter to netter på rad nå. Det er fortsatt ikke oppdatert...

Vel, med tanke på at det er utrolig mye å gjøre for driftsansvarlige i staben nå, så må man regne med at ikke alt er på plass til satte tidspunkt.

Lenke til kommentar

Heisann, jeg er interessert i å bli med på denne serveren. Jeg har lest reglene og jeg fårstår dem, og vil følge dem. Jeg har lyst til å prøve MC multiplayer fordi jeg aldri har prøvd det. Kommer til å bygge en base og ta det som det kommer. Navnet mitt på MineCraft er TheHuntzer! :thumbup:

Endret av B00BZILLA
Lenke til kommentar

Litt informasjon

Deres gjør en kjempejobb gutter, donasjon kommer.

Er blitt fast lytter på hardwork radioen også, bortsett fra når den blir for hakkete :)

Takker for fin tilbakemelding!

Vi har også planer om litt mer show og spenning på radioen nå en gang fram i tiden, så det blir noe å glede seg til der og! :)

Lenke til kommentar

Dere sier at Google-kartet oppdateres annenhver natt. Jeg har observert kartet etter to netter på rad nå. Det er fortsatt ikke oppdatert...

Skal bli oppdatert annenhver natt, men det er en feil med cronjob og den får ikke hentet ut siste world fra serveren.

Den blir trulig fikset i dag eller morgen vist alt går etter planen.

Lenke til kommentar

Oy hei!

Jeg heter petter og har akkurat skaffet meg minecraft (spilt det hos toremand før, thou)Jeg ble anbefalt av toremand og corsefield om å joine serveren. Jeg har lest reglene, og søker om byggerettigheter fordi jeg har lyst til å bygge sammen med dem og få ting til å se penere ut og sånt.

Navnet ingame er Echologic

Lenke til kommentar

Om hele banen skulle gått under bakken ville litt av poenget vært borte, da kan en likegodt bruke warp.

Men legger selvfølgelig banen under bakken plasser der folk sier de skjemmes av det.

Endret av oln
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...