Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Søknad om bystatus

 

Navn:

Ikke ennå bestemt. Vi har diskutert litt, der Oculus og Piratøya kan være kandidater.

 

Start:

Dette er allerede gjort:

Utflating til de første tomtene

Veier rundt tomtene

Jernbane til Pjattestad Rådhus(Ikke komplett, vil være ferdig i kveld, hvis skinnebuggen blir fikset da)

Togstasjon

 

Planlegging:

Vi har planer om å utvide togstasjonen, der mulige ruter kan være Kuppelen, Ventrec's Paradisøy og Røros (Bare tanker. Vi vil så klart høre med eventuelle eiere først).

Vi vil bygge en del tomter, og en idè vi har, er å dele inn øya i forskjellige bydeler, slik som et snø/isdistrikt (vi har et relativt stort isflak der dette kan bygges), et ørkendistrikt, et undervannsdistrikt, et Skywaydistrikt(flyvende), der materialer som brukes i de forskjellige distrikter, matcher omgvielsene (sand/sandstone i ørken etc.). Vi har også planer om å bygge et rådhus, der innbyggerne kan sette opp skilt med idèer til byen, byreglene skal stå, spørsmål, og slike ting.

Hvis plass blir et problem etterhvert, har vi en løsning som vil skaffe oss mer landareal (fastlandet rett ved siden av eller lage øya større ved hjelp av dirt etc.)

Vi vil også stille noen enkle kvalitetskrav til byggene i byen, slik som ingen rene/så godt som rene cobblestonebygg.

 

Hvor:

På en øy mellom pjattestad og kuppelen.

Kuppelen er altså rett sør for bildet, hvis toppen av bildet er nord.

Bilde:

zkh2m8.png

 

 

Hvem:

Meg (Minoren), Dyrseth95 og nisseDVERG. Vi kjenner hverandre IRL. Planen er meg som øverste leder i byen, og de som underledere. Spillere som utmerker seg i form av hjelpsomhet, humør og ståpåvilje, vil få tilbud om lederstatus i byen (Vi vil ikke slippe inn for mange, ettersom dette vil føre til økt kaos (jo fler kokker, jo mer søl ;) )

 

Hvorfor:

Jeg har lenge hat lyst til å lage en by, eller være en av lederne. Jeg er en lederperson, og liker å organisere

Vi ønsker å selge tomter til en rimelig pris, og lage en by for folk flest. Vi har allerede laget en togbane dit, som vi har brukt en del materaler og tid på Vi har også fått noen henvisninger fra nye spillere som ønsker å kjøpe seg en tomt der

Vi ønsker å lage et lite samfunn, og vi er spesielt interessert i at nye spillere skal ha en by og slå seg til rette i og etterhvert få mer erfaring, slik at byen vil spire og gro

Gullet vi får inn, vil legges i en bykasse, der det vil brukes til bygging av felles eiendom (jernbane, lyktestolper etc.) Ingen av oss ledere, vil ta gull og bruke på oss selv. Vi ønsker at folk vil få et best mulig inntrykk på byen vår, og vi vil bruke gullet på nettopp dette. Vi er også villige til å spytte inn gull selv, hvis dette blir nødvendig.

 

Ansvar:

Jeg vil ta på meg hovedansvaret for byen. Vi lederne vil ha møter, der aktuelle saker angående byen blir tatt opp.

 

Diverse:

Liste over arbeidere:

Minoren

nisseDVERG

Dyrseth95

Snuspuz

 

Hvis nødvendig, vil vi ta imot hjelp fra innbyggerne (eller andre, for den saks skyld) til for eksempel utgraving, mot en lønn.

 

Liste over materialer:

Vi trenger ingen materieler forløpig, men regner med at vi vil trenge lightstone (lyktestolper) etterhvert, der bykassa vil bli brukt.

 

 

Med beste ønsker

Minoren og Co

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søknad om bystatus

 

 

 

Navn:

Ikke ennå bestemt. Vi har diskutert litt, der Oculus og Piratøya kan være kandidater.

 

Start:

Dette er allerede gjort:

Utflating til de første tomtene

Veier rundt tomtene

Jernbane til Pjattestad Rådhus(Ikke komplett, vil være ferdig i kveld, hvis skinnebuggen blir fikset da)

Togstasjon

 

Planlegging:

Vi har planer om å utvide togstasjonen, der mulige ruter kan være Kuppelen, Ventrec's Paradisøy og Røros (Bare tanker. Vi vil så klart høre med eventuelle eiere først).

Vi vil bygge en del tomter, og en idè vi har, er å dele inn øya i forskjellige bydeler, slik som et snø/isdistrikt (vi har et relativt stort isflak der dette kan bygges), et ørkendistrikt, et undervannsdistrikt, et Skywaydistrikt(flyvende), der materialer som brukes i de forskjellige distrikter, matcher omgvielsene (sand/sandstone i ørken etc.). Vi har også planer om å bygge et rådhus, der innbyggerne kan sette opp skilt med idèer til byen, byreglene skal stå, spørsmål, og slike ting.

Hvis plass blir et problem etterhvert, har vi en løsning som vil skaffe oss mer landareal (fastlandet rett ved siden av eller lage øya større ved hjelp av dirt etc.)

Vi vil også stille noen enkle kvalitetskrav til byggene i byen, slik som ingen rene/så godt som rene cobblestonebygg.

 

Hvor:

På en øy mellom pjattestad og kuppelen.

Kuppelen er altså rett sør for bildet, hvis toppen av bildet er nord.

Bilde:

zkh2m8.png

 

 

Hvem:

Meg (Minoren), Dyrseth95 og nisseDVERG. Vi kjenner hverandre IRL. Planen er meg som øverste leder i byen, og de som underledere. Spillere som utmerker seg i form av hjelpsomhet, humør og ståpåvilje, vil få tilbud om lederstatus i byen (Vi vil ikke slippe inn for mange, ettersom dette vil føre til økt kaos (jo fler kokker, jo mer søl ;) )

 

Hvorfor:

Jeg har lenge hat lyst til å lage en by, eller være en av lederne. Jeg er en lederperson, og liker å organisere

Vi ønsker å selge tomter til en rimelig pris, og lage en by for folk flest. Vi har allerede laget en togbane dit, som vi har brukt en del materaler og tid på Vi har også fått noen henvisninger fra nye spillere som ønsker å kjøpe seg en tomt der

Vi ønsker å lage et lite samfunn, og vi er spesielt interessert i at nye spillere skal ha en by og slå seg til rette i og etterhvert få mer erfaring, slik at byen vil spire og gro

Gullet vi får inn, vil legges i en bykasse, der det vil brukes til bygging av felles eiendom (jernbane, lyktestolper etc.) Ingen av oss ledere, vil ta gull og bruke på oss selv. Vi ønsker at folk vil få et best mulig inntrykk på byen vår, og vi vil bruke gullet på nettopp dette. Vi er også villige til å spytte inn gull selv, hvis dette blir nødvendig.

 

Ansvar:

Jeg vil ta på meg hovedansvaret for byen. Vi lederne vil ha møter, der aktuelle saker angående byen blir tatt opp.

 

Diverse:

Liste over arbeidere:

Minoren

nisseDVERG

Dyrseth95

Snuspuz

 

Hvis nødvendig, vil vi ta imot hjelp fra innbyggerne (eller andre, for den saks skyld) til for eksempel utgraving, mot en lønn.

 

Liste over materialer:

Vi trenger ingen materieler forløpig, men regner med at vi vil trenge lightstone (lyktestolper) etterhvert, der bykassa vil bli brukt.

 

 

 

Med beste ønsker

Minoren og Co

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

Har hatt problemer med å koble til minecraft.net i det siste. Leste noen poster oppe i her at de som hadde altibox måtte endre noe DNS?

 

Er ikke noe "nettverks-pro" så lurte på om noen som har altibox, eller vet hvordan jeg klarer og komme inn på minecraft.net/hardwork

 

Hadde satt svær stor pris på om noen svarte :)

 

-rutte

Lenke til kommentar

Søknad om bystatus

 

 

 

Navn:

Ikke ennå bestemt. Vi har diskutert litt, der Oculus og Piratøya kan være kandidater.

 

Start:

Dette er allerede gjort:

Utflating til de første tomtene

Veier rundt tomtene

Jernbane til Pjattestad Rådhus(Ikke komplett, vil være ferdig i kveld, hvis skinnebuggen blir fikset da)

Togstasjon

 

Planlegging:

Vi har planer om å utvide togstasjonen, der mulige ruter kan være Kuppelen, Ventrec's Paradisøy og Røros (Bare tanker. Vi vil så klart høre med eventuelle eiere først).

Vi vil bygge en del tomter, og en idè vi har, er å dele inn øya i forskjellige bydeler, slik som et snø/isdistrikt (vi har et relativt stort isflak der dette kan bygges), et ørkendistrikt, et undervannsdistrikt, et Skywaydistrikt(flyvende), der materialer som brukes i de forskjellige distrikter, matcher omgvielsene (sand/sandstone i ørken etc.). Vi har også planer om å bygge et rådhus, der innbyggerne kan sette opp skilt med idèer til byen, byreglene skal stå, spørsmål, og slike ting.

Hvis plass blir et problem etterhvert, har vi en løsning som vil skaffe oss mer landareal (fastlandet rett ved siden av eller lage øya større ved hjelp av dirt etc.)

Vi vil også stille noen enkle kvalitetskrav til byggene i byen, slik som ingen rene/så godt som rene cobblestonebygg.

 

Hvor:

På en øy mellom pjattestad og kuppelen.

Kuppelen er altså rett sør for bildet, hvis toppen av bildet er nord.

Bilde:

zkh2m8.png

 

 

Hvem:

Meg (Minoren), Dyrseth95 og nisseDVERG. Vi kjenner hverandre IRL. Planen er meg som øverste leder i byen, og de som underledere. Spillere som utmerker seg i form av hjelpsomhet, humør og ståpåvilje, vil få tilbud om lederstatus i byen (Vi vil ikke slippe inn for mange, ettersom dette vil føre til økt kaos (jo fler kokker, jo mer søl ;) )

 

Hvorfor:

Jeg har lenge hat lyst til å lage en by, eller være en av lederne. Jeg er en lederperson, og liker å organisere

Vi ønsker å selge tomter til en rimelig pris, og lage en by for folk flest. Vi har allerede laget en togbane dit, som vi har brukt en del materaler og tid på Vi har også fått noen henvisninger fra nye spillere som ønsker å kjøpe seg en tomt der

Vi ønsker å lage et lite samfunn, og vi er spesielt interessert i at nye spillere skal ha en by og slå seg til rette i og etterhvert få mer erfaring, slik at byen vil spire og gro

Gullet vi får inn, vil legges i en bykasse, der det vil brukes til bygging av felles eiendom (jernbane, lyktestolper etc.) Ingen av oss ledere, vil ta gull og bruke på oss selv. Vi ønsker at folk vil få et best mulig inntrykk på byen vår, og vi vil bruke gullet på nettopp dette. Vi er også villige til å spytte inn gull selv, hvis dette blir nødvendig.

 

Ansvar:

Jeg vil ta på meg hovedansvaret for byen. Vi lederne vil ha møter, der aktuelle saker angående byen blir tatt opp.

 

Diverse:

Liste over arbeidere:

Minoren

nisseDVERG

Dyrseth95

Snuspuz

 

Hvis nødvendig, vil vi ta imot hjelp fra innbyggerne (eller andre, for den saks skyld) til for eksempel utgraving, mot en lønn.

 

Liste over materialer:

Vi trenger ingen materieler forløpig, men regner med at vi vil trenge lightstone (lyktestolper) etterhvert, der bykassa vil bli brukt.

 

 

 

Med beste ønsker

Minoren og Co

 

Godkjent!

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Har prøvd å be noen promote meg inngame nå.

Ifølge "/who" er Siemn, borbra og Weir på serveren (alle er vakter er dere ikke?).

Men har sikkert annet fore.

 

Hvis noen av dere leser dette - kanskje dere gidder ? :-)

 

jeg er ingame ja, men det er på den stasjonære og jeg sitter nå på laptopen :p

Lenke til kommentar

Har prøvd å be noen promote meg inngame nå.

Ifølge "/who" er Siemn, borbra og Weir på serveren (alle er vakter er dere ikke?).

Men har sikkert annet fore.

 

Hvis noen av dere leser dette - kanskje dere gidder ? :-)

 

jeg er ingame ja, men det er på den stasjonære og jeg sitter nå på laptopen :p

 

Hehe... Det er ordnet! :-D

Lenke til kommentar

Minecraft.net er ikke nede det...

http://www.downforeveryoneorjustme.com/minecraft.net

 

Hvis dere har altibox må dere skifte DNS, det hjalp ihvertfall for en venn av meg igår.

jepp har altibox. hva er DNS?

 

Er vel egentlig ikke helt sikker :p

http://code.google.com/intl/no/speed/public-dns/

http://no.wikipedia.org/wiki/Domain_Name_System

 

Du kunne ikke be han si hvordan han gjorde det? :D

Lenke til kommentar

 

Vi mangler en admin ingame som kan promote alle som har fått godkjent søknad, anyone? :innocent:

 

 

 

 

Jeg (seppuku95) søker om å få bli admin ingame, som skal promote de som har fått godkjent søknad her på forumet.

 

Jeg skal prøve så godt jeg kan for å hjelpe de som ennå ikke er brukere på serveren, altså promote de.

 

Jeg har spilt MP på mc.hardwork.no siden ca. 15 des.

Endret av Ollee48
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...