Tj-nome Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hei dessverre har nettverks problem returnert til serveren der loading av map går fint lokalt men ikke via internett. Det har med plutselige port sperre på server porten. Er i full fart å kontakte nettverksansvarlig igjen og håper og få den opp ASAP! Endret 6. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da er serveren oppe, beklage nedetiden. Det er forsatt små problem men skal bli fikset. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Digger det nye bildet der, bare synd du ikke har en film av åssen serveren har utviklet seg siden dag 1. eller er det mulig å se det i server filen? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Borbra har eldre bilde av serveren, men ser du her har ting forandret seg. Til informasjon begynne en konkurranse ingame kl 10 Endret 6. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Weir Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Kartet har vokst litt ja Men hvorfor har dere en "hale" på kartet? Var den en som tok seg en liten skogtur? EDIT: Konkurranse? :O Halvtime til? Hva går konkuransen ut på da? Endret 6. oktober 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
TT08 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jaja, har spilt litt på denne serveren nå, og må si jeg er skuffet. Nettet går ned hele tiden, ting vi bygger blir fjernet uten forvarsel. Vi hadde et stort tårn, et hus og en haug med kasser som ble fjernet av admins. De skylder på at det var et script som har gjort dette, men siden dette bare har skjedd på dette ene stedet er det utenkelig. Admins som spiller her oppfører seg som barnslige drittunger som ikke enda har lært seg folkeskikk. Det skulle faen ikke gått an å drive en server på denne måten.... Lenke til kommentar
Weir Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jaja, har spilt litt på denne serveren nå, og må si jeg er skuffet. Nettet går ned hele tiden, ting vi bygger blir fjernet uten forvarsel. Vi hadde et stort tårn, et hus og en haug med kasser som ble fjernet av admins. De skylder på at det var et script som har gjort dette, men siden dette bare har skjedd på dette ene stedet er det utenkelig. Admins som spiller her oppfører seg som barnslige drittunger som ikke enda har lært seg folkeskikk. Det skulle faen ikke gått an å drive en server på denne måten.... Synes serveren er bra eg. Det "tvinger" meg i å bygge ferdig Atlantis som eg har gått litt lei av. Hehe Lenke til kommentar
TT08 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jaja, jeg gjorde mitt for å vise dem ingame, vi får nå se hvem som vinner i det lange løp Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hei, konkurranse vinneren er: MonkeyMate! Han var den første gjennom labyrinten til Dracoknight. Gratulere! Angående mye item var forsvunnet var får og ta tilbake balancen til normalt der mye var laget pga clitch. Jeg håper at det ikke har vert mye som har forsvunnet, det var en del oss TT08 og oss Shampis. Men det var vel en god grunn til. Angående at TT08 vart bannet var fordi han la ut fult av blocks på vegen, det blir sett som greifing. Endret 6. oktober 2010 av Tj-nome 2 Lenke til kommentar
jonol Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Flott konkurranse, var morro å se på! Lenke til kommentar
shackler Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hallo. Jeg har lyst på bygge rights. fordi jeg liker minecraft og det er feldig lett å bli avhengig av det også er det veeldig gøy å bygge ting å se hva du får til bra og dårlig. også vil jeg drive å bygge sammen med alle og admins og spesielt en venn av meg som heter refsa. Hilsen Ingame name : Shackler Lenke til kommentar
Weir Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei, konkurranse vinneren er: MonkeyMate! Han var den første gjennom labyrinten til Dracoknight. Gratulere!. Pokker, glemte det Jaja, gratulerer Draco Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei, her kan dere sjå hvor mange som var inne rett etter konkurransen var ferdig! En annen overraskelse er at det blir en ny runde med konkurranse i morgen. Hvem vil vinne? Det er en av dere! Så kom innom kl 22.00 og prøv dere på en ny runde med konkurranse! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Dette er da en liten søknad om støtte for mitt prosjekt. Det er en statue i Utopia (litt utenfor plantasjen til Draco). Dette er skissetegningen / blueprint: Grått: Cobblestone Gul'ish: Gull Oransje: Lava Gråbrune(bukser): Halfsteps Statuen er 20x40 og hver statueblokk er på 5^3 blokker (eller, øøh. 5x5x5 i xyz..). Statuen skal være hul og det skal være mulig å se utover fra toppen av hodet. Godt mulig hånda blir plassert utover isteden for rett ned, men det skjer i så fall på sparket. Er ufattelig dårlig i matte så er usikker på hvor mye av alt jeg trenger, men regner med at det blir en god del til sammen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Dette er da en liten søknad om støtte for mitt prosjekt. Det er en statue i Utopia (litt utenfor plantasjen til Draco). Dette er skissetegningen / blueprint: Grått: Cobblestone Gul'ish: Gull Oransje: Lava Gråbrune(bukser): Halfsteps Statuen er 20x40 og hver statueblokk er på 5^3 blokker (eller, øøh. 5x5x5 i xyz..). Statuen skal være hul og det skal være mulig å se utover fra toppen av hodet. Godt mulig hånda blir plassert utover isteden for rett ned, men det skjer i så fall på sparket. Er ufattelig dårlig i matte så er usikker på hvor mye av alt jeg trenger, men regner med at det blir en god del til sammen. Denne gleder jeg meg til og sjå! Godkjent! Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei, konkurranse vinneren er: MonkeyMate! Han var den første gjennom labyrinten til Dracoknight. Gratulere! Bare synd prosjektet er bare helv ferdig, men jeg antar TJ setter igang en revansj etter at bygget er ferdig.... men det skjer etter min eksamen Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Etter en lengre økt ble statuen ferdig. Ble fornøyd med resultatet Bildene er justert Pittelitt i photoshop, men det aller meste er stock. Blueprint: Ferdig resultat Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Flott konkurranse, var morro å se på! Ja, var kjempe artig med konkurranse! Flott premie også, nå har jeg nok tre for en stund. Skal se å få bygget noe kult. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Flott konkurranse, var morro å se på! Ja, var kjempe artig med konkurranse! Flott premie også, nå har jeg nok tre for en stund. Skal se å få bygget noe kult. Godt du likte konkurransen, det kjem enda en i kveld! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå