Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Hei dessverre har nettverks problem returnert til serveren der loading av map går fint lokalt men ikke via internett. Det har med plutselige port sperre på server porten. Er i full fart å kontakte nettverksansvarlig igjen og håper og få den opp ASAP!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, har spilt litt på denne serveren nå, og må si jeg er skuffet. Nettet går ned hele tiden, ting vi bygger blir fjernet uten forvarsel. Vi hadde et stort tårn, et hus og en haug med kasser som ble fjernet av admins. De skylder på at det var et script som har gjort dette, men siden dette bare har skjedd på dette ene stedet er det utenkelig. Admins som spiller her oppfører seg som barnslige drittunger som ikke enda har lært seg folkeskikk. Det skulle faen ikke gått an å drive en server på denne måten....

Lenke til kommentar

Jaja, har spilt litt på denne serveren nå, og må si jeg er skuffet. Nettet går ned hele tiden, ting vi bygger blir fjernet uten forvarsel. Vi hadde et stort tårn, et hus og en haug med kasser som ble fjernet av admins. De skylder på at det var et script som har gjort dette, men siden dette bare har skjedd på dette ene stedet er det utenkelig. Admins som spiller her oppfører seg som barnslige drittunger som ikke enda har lært seg folkeskikk. Det skulle faen ikke gått an å drive en server på denne måten....

 

Synes serveren er bra eg. Det "tvinger" meg i å bygge ferdig Atlantis som eg har gått litt lei av. Hehe :p

Lenke til kommentar

Hei, konkurranse vinneren er: MonkeyMate! Han var den første gjennom labyrinten til Dracoknight. Gratulere!

 

Angående mye item var forsvunnet var får og ta tilbake balancen til normalt der mye var laget pga clitch. Jeg håper at det ikke har vert mye som har forsvunnet, det var en del oss TT08 og oss Shampis. Men det var vel en god grunn til.

 

Angående at TT08 vart bannet var fordi han la ut fult av blocks på vegen, det blir sett som greifing.

Endret av Tj-nome
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hallo.

Jeg har lyst på bygge rights. fordi jeg liker minecraft og det er feldig lett å bli avhengig av det også er det veeldig gøy å bygge ting å se hva du får til bra og dårlig.

også vil jeg drive å bygge sammen med alle og admins og spesielt en venn av meg som heter refsa.

 

Hilsen

Ingame name : Shackler

Lenke til kommentar

Dette er da en liten søknad om støtte for mitt prosjekt. Det er en statue i Utopia (litt utenfor plantasjen til Draco). Dette er skissetegningen / blueprint:

post-151244-1286400241,4681_thumb.jpg

Grått: Cobblestone

Gul'ish: Gull

Oransje: Lava

Gråbrune(bukser): Halfsteps

 

Statuen er 20x40 og hver statueblokk er på 5^3 blokker (eller, øøh. 5x5x5 i xyz..).

Statuen skal være hul og det skal være mulig å se utover fra toppen av hodet. Godt mulig hånda blir plassert utover isteden for rett ned, men det skjer i så fall på sparket.

 

Er ufattelig dårlig i matte så er usikker på hvor mye av alt jeg trenger, men regner med at det blir en god del til sammen.

Lenke til kommentar

Dette er da en liten søknad om støtte for mitt prosjekt. Det er en statue i Utopia (litt utenfor plantasjen til Draco). Dette er skissetegningen / blueprint:

post-151244-1286400241,4681_thumb.jpg

Grått: Cobblestone

Gul'ish: Gull

Oransje: Lava

Gråbrune(bukser): Halfsteps

 

Statuen er 20x40 og hver statueblokk er på 5^3 blokker (eller, øøh. 5x5x5 i xyz..).

Statuen skal være hul og det skal være mulig å se utover fra toppen av hodet. Godt mulig hånda blir plassert utover isteden for rett ned, men det skjer i så fall på sparket.

 

Er ufattelig dårlig i matte så er usikker på hvor mye av alt jeg trenger, men regner med at det blir en god del til sammen.

 

Denne gleder jeg meg til og sjå! Godkjent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...