Tj-nome Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Siste bilder fra serveren: Endret 4. september 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Oystun Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Siste bilder fra serveren: Haha hvem har laget hakekorset? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Vist du Zoome inn attmed bunkersen ser du navne er skrevet litt lengre nede. Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Er jeg den eneste som ikke kommer inn nå? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Hei, vart en liten server restart for oppdateringer av Firewall, den skal være oppe no. Edit: Har gjort en liten feil med firewall settings blir fikset snarest. Endret 4. september 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Beklage lang ned tid. Firewallen er up to date, serveren er oppe og gå uten feil. Det tok tid å fikse firewallen. Det var også minor bug fix på serveren der loading på client siden stoppet når man prøver å joine serveren og vinduet henger fast på Loading. Den er fikset no. Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 hmm... kommer fremdeles ikke inn, "Failed to connect to the server, Connection refused: connect Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Mhm, har funnet feilen og den skal være fikset. Har også updatet serveren med 64 bit java Edit: Player som prøver å connecte nettop har outdatet clienten. Last ned ny fra Minecraft.net Da fungere serveren oppe! Endret 4. september 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 jeg har begynt å lage Oslo Rådhus nå Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 jeg har begynt å lage Oslo Rådhus nå kult Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei, var litt små griefing på serveren der skaden var i demningen og en bru... Personen som gjor dette er loget og siden skadene var små blir det sett som en advarsel. Her er dem nyeste fra Cartograph: en annen ting, venlisgt ikke utvid brette fordi det kan virke kjekt, det kan gjøre serveren ustabil der det finnest begrensinger på RAM tilgjenlig i java. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 TJ! Serveren er nede, jeg dør Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 What, den er jo oppe Lenke til kommentar
TracerB Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Planen min for Stortinget Endret 5. september 2010 av TracerB Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Blir konge! Nett husk trappen og løvene med inngangen! Lenke til kommentar
Crathes Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Planen min for Stortinget Hvilket program brukte du til det der? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Glasskuppel under vann: 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Var det du som laga kuppelen? Korleis er framgangsmåten på å lage ein så fin kuppel? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Var det du som laga kuppelen? Korleis er framgangsmåten på å lage ein så fin kuppel? Dette matlabskriptet kule=zeros(32,32,16); for k=1:16 for j=1:32 for i=1:32 avstand=sqrt((i-16.5)^2+(j-16.5)^2+k^2); if avstand<15 & avstand>13 kule(i,j,k)=255; end end end end og litt tålmodighet. (Lager en tredimensjonal matrise med 255 der blocks skal plasseres, hadde laget et åpent område på 32x32 før jeg startet) edit: bildet er av det første laget Endret 5. september 2010 av Frexxia Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Veldige nice screenshot! Bra du viser fremgangsmåte, sikkert en del som lurer på hvordan du fekk det til (me included ) Selv meinte jeg den såg feil ut i starten, men kan ikke si noe annet en Perfekt! Nye bilder fra Carograph: Endret 6. september 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå