Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, søker da om byggetillatelse igjen. :!:

 

Jeg har lyst til å prøve ut MP-delen til Minecraft, og liker tanken på en norsk server. Jeg har en del store prosjekter jeg kunne tenkt meg å begynne med. Har en del erfaring fra SP.

 

Brukernavnet er Snuspuz. :tease:

 

 

Velkommen. Logg deg på serveren, så ordner det seg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Har du versjon 096?

 

 

Det skal være Beta 1.2_02 ;)

hvordan oppdaterer jeg. jeg prøvde og slette bin. men da kan jeg ikke spille offline heller. den laster ikke ned på nytt liksom.

Enkleste måte er jo å slette hele bin-mappen, det gjorde jeg nettopp, og det funket helt fint det.

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

*smiley som facepalmer* Takk Siemn.

Leste feil i tråden, og trodde ikke Zaneris oppdaterte minimapen lenger.

 

Edit: Angående oppdatering, så fikk jeg svart skjerm mens den oppdaterte, men sjekk bin mappa, der tikker filene inn likevel.

Endret av Nudel
Lenke til kommentar

Har du versjon 096?

 

 

Det skal være Beta 1.2_02 ;)

hvordan oppdaterer jeg. jeg prøvde og slette bin. men da kan jeg ikke spille offline heller. den laster ikke ned på nytt liksom.

Enkleste måte er jo å slette hele bin-mappen, det gjorde jeg nettopp, og det funket helt fint det.

jeg skrev at jeg har sletta bin. men den vil ikke bli lastet ned igjen. så nå kan jeg ikke spille i det hele tatt :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Har du versjon 096?

 

 

Det skal være Beta 1.2_02 ;)

hvordan oppdaterer jeg. jeg prøvde og slette bin. men da kan jeg ikke spille offline heller. den laster ikke ned på nytt liksom.

Enkleste måte er jo å slette hele bin-mappen, det gjorde jeg nettopp, og det funket helt fint det.

jeg skrev at jeg har sletta bin. men den vil ikke bli lastet ned igjen. så nå kan jeg ikke spille i det hele tatt :(

 

Hmm, det funket jo for meg nå nettopp :/

 

kanskje du bør prøve å laste ned en ny launcher?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...