ellefsen1337 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg fikk 'Timed out' og nå kommer jeg ikke inn igjen. samme her Serveren er nede. Kan noen svare på hvorfor dette har skjedd så mye i det siste? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kan noen svare på hvorfor dette har skjedd så mye i det siste? kan vel gjette meg fram til at det kan ha noe med oppdateringen og gjøre. Kan også være at den er tatt ned med vilje for å legge til funksjoner. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Kan noen svare på hvorfor dette har skjedd så mye i det siste? kan vel gjette meg fram til at det kan ha noe med oppdateringen og gjøre. Kan også være at den er tatt ned med vilje for å legge til funksjoner. Tj skulle oppdatere, om han gjør det nå, vet jeg ikke. Det at enn ikke har kunnet logge inn har ikke vært vår feil, det har vært for stor pågang på minecraft.net, dette tror jeg skal være fikset nå men jeg har ikke sett noe offesielt fra Notch. EDIT: ...and another for ingame authentication and login, although that won’t be in use until we update the game launcher. Dette vil si at klienten henter fortsatt data fra de gamle serverene, det kommer en liten update fra Notch, som sier hvor klienten skal hente data fra. Dette vil løse problemet som folk har opplevd de siste dagene. Når denne updaten kommer, vet jeg ikke. Endret 21. januar 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 TJ pleier å si ifra når han må restarte serveren, eller oppdatere den. Jeg fikk ikke med meg at han sa noe nå, så jeg antar det er snakk om en liten krasj. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 TJ pleier å si ifra når han må restarte serveren, eller oppdatere den. Jeg fikk ikke med meg at han sa noe nå, så jeg antar det er snakk om en liten krasj. Mener han sa at han skulle gjøre det etter at han hadde spist. Fulgte heller ikke så godt med. Lenke til kommentar
sondrel33t Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) hei. for ca 2uker siden hadde jeg ca 6 gullblokker i huset mitt rettved mines. jeg husker bare at det var en med hitler i navnet som gjorde dette. den dagen han gjorde det ble han bannet så jeg tror dere vet når dette skjedde. mgrytebak skjekket dette og sa jeg skulle snakke med deg tj mvh sondrel33t dette var før rollback Endret 21. januar 2011 av sondrel33t Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Serveren crashet, eller mer sagt feil i bukkit sin revisjon (brukte en gammel en) Har oppdatert den og lagt inn så lang jeg har kommet med plugins Serveren er oppe igjen. Endret 21. januar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du plasserte de nok etter rollback tidspunktet. derfor returneres de nok ikke, dessverre. Lenke til kommentar
sondrel33t Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du plasserte de nok etter rollback tidspunktet. derfor returneres de nok ikke, dessverre. jeg tror ikke det. kan du skjekke når han ble bannet det var på samme dag eller kvelden føre dagen han ble bannet Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Her er søknaden til min venn. Jeg er en forståelsesfull person, og elsker å hjelpe folk. Jeg er 16 år. Jeg vil bygge på deres server, nettopp fordi jeg liker og hjelpe folk, og for jeg liker å vise frem mine mesterverk. Mitt brukernavn er: Kikka53 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Serveren oppe igjen etter en alvorlig fix i et Array (bukkit) Har fjernet den til jeg finner en bedre måte og bruke den uten at den crasher. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 TJ: Inventory greia er fikset nå. Fant ingen annen måte å kontakte deg på så. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Her er søknaden til min venn. Jeg er en forståelsesfull person, og elsker å hjelpe folk. Jeg er 16 år. Jeg vil bygge på deres server, nettopp fordi jeg liker og hjelpe folk, og for jeg liker å vise frem mine mesterverk. Mitt brukernavn er: Kikka53 Fikset! Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du plasserte de nok etter rollback tidspunktet. derfor returneres de nok ikke, dessverre. jeg tror ikke det. kan du skjekke når han ble bannet det var på samme dag eller kvelden føre dagen han ble bannet Jeg har mistet en god del arbeid som ble gjort i et tidsrom på 36-24 timer før TJ oppdaterte til 1.2.1, så rollback har gått lengre en det som tydeligvis var planlagt. Fant akkurat ut at hele stasjonen jeg brukte en kveld på rote rundt med har blitt rollet tilbake i tillegg til alt annet :\ @mGrytbak: En ting er at vi fikk beskjed om at man ikke kunne regne med å få ting erstattet som følge av bugs etter oppdateringen. Men synes det blir litt drøyt når rollback ikke gikk tilbake til backup som ble laget i forbindelse med oppdateringen, men en backup som var over en dag før patchen kom på serveren. Selv om jeg vet det er håpløst å få sjekket opp historie på ting nå. Lenke til kommentar
sondrel33t Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 servern nede igjen? Lenke til kommentar
Dyrseth95 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tror det, jeg kommer i allefall ikke inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tj driver på og fikser noe, slik at serveren ikke skal krasje som den har gjort nå tidligere idag. Serveren er derfor tatt ned til han er ferdig. ETA: Unknown (men sikkert ikke såå lenge) Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du får skynde deg og lage et par dispensere og crafte noen piler så du er forberedt, alekpowah! haha, trenger ikke piler, har både AG3 og får HK416 om en måned ;D Lenke til kommentar
sondrel33t Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 er minecraft.net også nede eller? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 er minecraft.net også nede eller? Nei ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå