Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen svare på hvorfor dette har skjedd så mye i det siste?

 

kan vel gjette meg fram til at det kan ha noe med oppdateringen og gjøre. Kan også være at den er tatt ned med vilje for å legge til funksjoner.

 

Tj skulle oppdatere, om han gjør det nå, vet jeg ikke. Det at enn ikke har kunnet logge inn har ikke vært vår feil, det har vært for stor pågang på minecraft.net, dette tror jeg skal være fikset nå men jeg har ikke sett noe offesielt fra Notch.

 

EDIT:

...and another for ingame authentication and login, although that won’t be in use until we update the game launcher.

 

Dette vil si at klienten henter fortsatt data fra de gamle serverene, det kommer en liten update fra Notch, som sier hvor klienten skal hente data fra. Dette vil løse problemet som folk har opplevd de siste dagene. Når denne updaten kommer, vet jeg ikke.

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

hei.

 

for ca 2uker siden hadde jeg ca 6 gullblokker i huset mitt rettved mines.

jeg husker bare at det var en med hitler i navnet som gjorde dette.

den dagen han gjorde det ble han bannet så jeg tror dere vet når dette skjedde.

 

mgrytebak skjekket dette og sa jeg skulle snakke med deg tj

 

mvh sondrel33t

 

dette var før rollback

Endret av sondrel33t
Lenke til kommentar

Du plasserte de nok etter rollback tidspunktet. derfor returneres de nok ikke, dessverre.

 

jeg tror ikke det.

 

kan du skjekke når han ble bannet

det var på samme dag eller kvelden føre dagen han ble bannet

 

Jeg har mistet en god del arbeid som ble gjort i et tidsrom på 36-24 timer før TJ oppdaterte til 1.2.1, så rollback har gått lengre en det som tydeligvis var planlagt.

 

Fant akkurat ut at hele stasjonen jeg brukte en kveld på rote rundt med har blitt rollet tilbake i tillegg til alt annet :\

 

@mGrytbak: En ting er at vi fikk beskjed om at man ikke kunne regne med å få ting erstattet som følge av bugs etter oppdateringen. Men synes det blir litt drøyt når rollback ikke gikk tilbake til backup som ble laget i forbindelse med oppdateringen, men en backup som var over en dag før patchen kom på serveren. Selv om jeg vet det er håpløst å få sjekket opp historie på ting nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Tj driver på og fikser noe, slik at serveren ikke skal krasje som den har gjort nå tidligere idag.

 

Serveren er derfor tatt ned til han er ferdig.

 

ETA: Unknown (men sikkert ikke såå lenge)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...