ahpadt Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 får ikke loga inn jooo dtå bare conecting time out Du vurderte ikke å lese forrige side i denne tråden evt nyheter om Minecraft-servere? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Kjapp restart. Har nå fått fikset nettverkeproblems med linjen skal være fikset. Angående Minecraft.net kan vi ikke hjelpe med. Endret 19. januar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
amunds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kjapp restart. Har nå fått fikset nettverkeproblems med linjen skal være fikset. Angående Minecraft.net kan vi ikke hjelpe med. er "Connection refused: connect" en minecraft.net-feil ? Lenke til kommentar
eiik Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Tror det er at serveren(hardwork) er nede. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) hvis du hadde lest de 2 siste sidene så hadde du sett at folk sliter med å komme inn på serveren, dette har ikke noe med at vår server er nede, men at minecraft.net sliter med for mye trafikk. og som ShadowMaster sier: Dette kan skyldes at du dobbel autentiseres. Første gang når du starter klienten, deretter blir du autentisert av serveren. Om serveren ikke klarer å autentisere deg fordi den ikke kan nå Minecraft.net får man normalt sett timeout feil. Inntil de nye autentiserings serverne er oppe å går (separert fra Minecraft.net) så vil ting være litt bingo. Er bare en million som prøver å komme inn med jevne mellomrom Endret 19. januar 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Tror det er at serveren(hardwork) er nede. Den er oppe nå! Tok berre tid der RAID måtte fikses Lenke til kommentar
Harald-H Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 God dagen, god dagen. Jeg har spilt minecraft en stund nå,siden jeg fikk laptop til jul, og hørte at noen venner i klassen spiller her. Er det mulig å få bli med denne verdenen? Hørt at det er noe trøbbel med gullet for tida, men kan jeg bli tatt opp når dette er fikset? Brukernavnet mitt er : deadmaninpark På forhand takk. Harald Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Den er godkjent deadmaninpark! Logg in og be en fra staben promote deg Lenke til kommentar
nisseDVERG Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Noen som vet hva jeg må gjøre når nedlastingen/updaten bare kommer til 82% i launchern i starten? :s Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Prøv å slett innholdet i bin mappen Lenke til kommentar
amunds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 En vakt som hadde giddi å løpt innom serveren en tur (hvis man kommer inn de første 45 forsøkene da) og whitelista meg igjen ? :-) user = amunds Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Mæ her. Døkk veit håkken je er, Tj-nome og Borbra^^ Går i klassen døres. sjekk dialekt.. høhø Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Mæ her. Døkk veit håkken je er, Tj-nome og Borbra^^ Går i klassen døres. sjekk dialekt.. høhø hvem vant? du eller tobias? og hva er ingame brukernavnet ditt btw? Endret 19. januar 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Tobias grise mæ så jævli^^ Je var jævli uheldig på terningene 2 ganger pluss at je gjorde 1 kjempetabbe. ingame brukernavnet mitt er Balleflass Endret 19. januar 2011 av Timmeyh Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Tobias grise mæ så jævli^^ Je var jævli uheldig på terningene 2 ganger pluss at je gjorde 1 kjempetabbe. ingame brukernavnet mitt er Balleflass ja ja, tobias er rå i warhammer, og regnet med at brukernavnet var det samme, men måtte forsikre meg om det. En ting, gidder du å kommer på muble? info ligger i førstepost Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Prøvde ut litt warping når jeg først kom meg inn på serveren, men noen av warpene er ikke helt gode. Skulle warpe meg til Svelebru, men havnet i Minas Tirith. Tenkte bare å informere om dette. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Timmeyh, dialekt skal ikke forekomme på Diskusjon.no forresten. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Prøvde ut litt warping når jeg først kom meg inn på serveren, men noen av warpene er ikke helt gode. Skulle warpe meg til Svelebru, men havnet i Minas Tirith. Tenkte bare å informere om dette. Skal jeg klare å fikse, dessverre var det få inne på serveren i går kveld der en del forandringer blir sett i gang internt, det kjem snart et referat etter hva forandringer som kjem. Den siste patch med fix for /spawn og fix for health kjem snart, blitt en del forsinket pga en del arbeid og ikke helt riktig output. Endret 20. januar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tittet litt på Hardwork's Wiki og kom over én god side med detaljert informasjon & den slags om Prosjekt F. Så sjekk det ut hvis du også ønsker å opprette en wiki side om et prosjekt. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vet ikke om denne søknaden fortsatt er oppe til vurdering eller rett og slett er glemt, men legger hvertfall inn en liten reminder Link til post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå