Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du hadde lest de 2 siste sidene så hadde du sett at folk sliter med å komme inn på serveren, dette har ikke noe med at vår server er nede, men at minecraft.net sliter med for mye trafikk.

 

og som ShadowMaster sier:

Dette kan skyldes at du dobbel autentiseres.

 

Første gang når du starter klienten, deretter blir du autentisert av serveren. Om serveren ikke klarer å autentisere deg fordi den ikke kan nå Minecraft.net får man normalt sett timeout feil. Inntil de nye autentiserings serverne er oppe å går (separert fra Minecraft.net) så vil ting være litt bingo. Er bare en million som prøver å komme inn med jevne mellomrom :p

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

God dagen, god dagen. Jeg har spilt minecraft en stund nå,siden jeg fikk laptop til jul, og hørte at noen venner i klassen spiller her. Er det mulig å få bli med denne verdenen? Hørt at det er noe trøbbel med gullet for tida, men kan jeg bli tatt opp når dette er fikset?

 

Brukernavnet mitt er : deadmaninpark

På forhand takk. Harald

Lenke til kommentar

Tobias grise mæ så jævli^^ Je var jævli uheldig på terningene 2 ganger pluss at je gjorde 1 kjempetabbe. :p

ingame brukernavnet mitt er Balleflass

 

ja ja, tobias er rå i warhammer, og regnet med at brukernavnet var det samme, men måtte forsikre meg om det. En ting, gidder du å kommer på muble? info ligger i førstepost :)

Lenke til kommentar

Prøvde ut litt warping når jeg først kom meg inn på serveren, men noen av warpene er ikke helt gode. Skulle warpe meg til Svelebru, men havnet i Minas Tirith. Tenkte bare å informere om dette. :)

 

Skal jeg klare å fikse, dessverre var det få inne på serveren i går kveld der en del forandringer blir sett i gang internt, det kjem snart et referat etter hva forandringer som kjem.

 

Den siste patch med fix for /spawn og fix for health kjem snart, blitt en del forsinket pga en del arbeid og ikke helt riktig output.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...