Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Har ikke blitt godkjent tiligere og jeg har enda ikke fått byggetillatelse.

 

Hei!

Jeg vil gjerne få byggetillatelse på serveren mc.hardwork.no. har to venner som spiller på denne serveren og som anbefalte den til meg! ( vennene mine er the chopper og eiika)Jeg er en aktiv spiller og ønsker å få byggetillatelse i røros fordi der bygger vennene mine.

 

Mvh kleppsen

ps: har selv hatt en server, men den gikk ikke serlig bra så jeg ville heller være på en annen sin server! Og forresten heter jeg kleppsen på minecraft!

 

 

Hei!

Jeg vil gjerne få byggetillatelse på serveren mc.hardwork.no. har to venner som spiller på denne serveren og som anbefalte den til meg! ( vennene mine er the chopper og eiika)Jeg er en aktiv spiller og ønsker å få byggetillatelse i røros fordi der bygger vennene mine.

 

Mvh kleppsen

ps: har selv hatt en server, men den gikk ikke serlig bra så jeg ville heller være på en annen sin server! Og forresten heter jeg kleppsen på minecraft! :thumbup:

 

Hei!

 

Søker byggetillatelse på deres server. Ønsker gjerne å få tillatelse i Røros fordi der har jeg venner. Har to venner på deres server og de anbefalte denne serveren til meg fordi den er norsk og fordi den er Norges beste! Vennene mine heter forresten The chopper og Eiika og jeg heter Kleppsen. Følger regler og greifer ikke! Liker ikke at folk ødelegger mine bygg så jeg ødelegger ikke andres. Bygger seriøse ting og ikke urealistiske ting. Håper jeg får tillatelse!

 

Mvh Kleppsen

 

Godkjent, men jeg vil tilføye at det ikke er nødvendig å skrive flere ganger. Dette regnes som spam, og er regelbrudd på diskusjon.nos reglement, spam er også ulovlig i ingame-chatten, samt på hardwork.nos forum.

 

Jeg ønsker alle velkommen til hardwork.no :new_woot:

Be en vakt om å promote deg ingame.

 

Følg reglementet :)

 

PS: tror noen av dere har blitt promotet fra før av, men jeg tok med uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaget en bug i går. Når man setter ut en stone slab oppå en an enkel stone slab, så setter den automatisk ut 2 ekstra, så man får 3 i høyde. Likevel blir bare 2 trekt fra inventory.

 

Jeg la likevel gulvet i ett av rommene mine, og fikk derfor noen ekstra slabs. Si bare ifra, så leverer jeg dem gjerne inn til admin/mod/vakt.

 

Dette gjelder også meg. Jeg oppgraderte cobblestoneveien fra stortinget til huset mitt med halfstone, og fikk samme problemet i trappene. På meg virket det som om det ble trukket riktig antall halfstone fra inventory, så jeg slo det fra meg. Men hvis det er feilaktig tilegnede blocks her, er jeg også klar til å destruere om ønskelig.

Lenke til kommentar

Flere en meg som sliter med og komme inn på serveren? jeg får logget inn på minecraft, men kommer ikke videre inn derfra. Får "conection timed out" når jeg prøver og komme inn på serveren...

 

Dette kan skyldes at du dobbel autentiseres.

 

Første gang når du starter klienten, deretter blir du autentisert av serveren. Om serveren ikke klarer å autentisere deg fordi den ikke kan nå Minecraft.net får man normalt sett timeout feil. Inntil de nye autentiserings serverne er oppe å går (separert fra Minecraft.net) så vil ting være litt bingo. Er bare en million som prøver å komme inn med jevne mellomrom :p

Lenke til kommentar

Hallo Hardwork!

 

Jeg (ellefsen1337) og kompisen min (sondrel33t) har bygd et gigantisk og kult bygg på vår egen server, men siden vi for det meste spiller på hardwork hadde det vært fett å bygge dette bygget på hardwork serveren også. (se bildet av bygget nederst)

 

Jeg har planlagt og bygge bygget i løpet av 10 dager sammen med sondrel33t når jeg har fått materialene jeg trenger.

 

Vi skal bygge bygget 30x30 bredt og 45 blokker høyt rett ved siden av warpen til "mines".

 

Så det vi trenger for å bygge er "2 dobbel kiste med glass", "en kiste med obsidan", "en kiste med planker" og "en kiste med finstein". I tillegg må vi sikkert ha 1 stack mer av alt fordi det kan hende vi kommer til å gjøre noen små konstruksjons feil og for at vi skal være på den sikre siden.

 

Når vi to byggde dette bygget på vår server brukte vi ca. mengden og materialer som jeg har skrevet ovenfor og alt vi vil få til overs vil vi gi tilbake. Jeg vil også ha alt ansvar for bygget.

 

Jeg og sondrel33t min håper med all lykke og takknemlighet at vi får materialene, i tillegg takker vi for en sinnsykt bra server å spille på :w00t:

 

Mvh Ellefsen1337 og sondrel33t :D

 

PS: HER ER BILDET AV BYGGET VI SKAL BYGGE

cctv_bldg.jpg

Endret av ellefsen1337
Lenke til kommentar

Hallo Hardwork!

 

Jeg (ellefsen1337) og kompisen min (sondrel33t) har bygd et gigantisk og kult bygg på vår egen server, men siden vi for det meste spiller på hardwork hadde det vært fett å bygge dette bygget på hardwork serveren også, så poenget mitt her er om vi kunne fått "2 dobbel kiste med glass", "en kiste med obsidan", "en kiste med planker" og "en kiste med finstein". I tillegg må vi sikkert ha 1 stack mer av alt fordi det kan hende vi kommer til å gjøre noen små konstruksjons feil og for at vi skal være på den sikre siden.

Når vi to byggde dette bygget brukte vi ca. mengden og materialer som jeg har skrevet ovenfor og alt vi vil få til overs vil vi gi tilbake.

Jeg og kompisen min håper med all lykke og takknemlighet at vi får materialene, i tillegg takker vi for en sinnsykt bra server å spille på :w00t:

 

Mvh Ellefsen1337 og sondrel33t :D

 

PS: HER ER BILDET AV BYGGET VI SKAL BYGGE

-snip-

 

Du må nok skrive mer enn dette. Les HER hvordan du skal skrive en byggesøknad. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Søknaden er ganske mangelfull, se malen i første post :)

 

Sånn har redigert det nå, ser det bedre ut`?

Selv om jeg ikke er admin eller moderator, så kan jeg nesten bare si at denne er ikke akkurat så veldig mye bedre enn førsteutkastet deres. BRUK malen som det blir linket til, og bruk overskriftene den anbefaler osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...