Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Jeg vil gjerne være med på denne servern! :D

 

Godkjent! :thumbup:

 

Hei!

 

Kan jeg få bygge tilatelse?

navnet mitt er lolduds98...

PLZ :innocent:

MVH lolduds98

 

Godkjent! :thumbup:

 

Kan jeg få bygge tillatelse på byggserveren?

Jeg har lest reglene, jeg vet at jeg ikke skal ødelegge for andre.

 

Hilsen MOTEC__1

 

Godkjent! :thumbup:

 

Hei! Jeg heter ewel ingame, å ønsker å søke meg inn i hardwork.no's minecraftserver, da jeg ønsker å delta i ett stort norsk minecraft samfunn! brukte bare eksemplet :p

 

Godkjent! :thumbup:

 

Hei! Jeg heter alex202 ingame, å ønsker å søke meg inn i hardwork.nos minecraftserver, da jeg ønsker å delta i ett stort norsk minecraft samfunn!

 

Godkjent! :thumbup:

 

Halla! Jeg ønsker å bli medlem på deres server, jeg kjenner noen folk på serveren og ønsker å bygge med de.

Mitt brukernavn på minecraft er ellefsen1337

Mvh Fredrik :w00t:

 

Godkjent! :thumbup:

 

hei

 

jeg har lyst til å være med på byggeserveren deres.

heter erlend1999 (ingame)

 

Godkjent! :thumbup:

 

Hei.

 

Jeg vil gjerne ha byggetillatelse fordi det er en norsk server, også så den kul ut.

 

Mvh.

VSP

 

Godkjent! :thumbup:

 

Søker om byggetillatelse.

 

Begrunnelse: Lei av griefere på sigma-network serveren, og vil bare bygge i fred uten masseødeleggelse.

 

Godkjent! :thumbup:

 

Hei vil gjerne ha byggetilatelse.

MC navn: doffen761

 

Godkjent :thumbup:

 

 

 

Hei jeg heter Marcus, og vill gjerne melde meg inn i hardwork.nos samfunn. Har blitt tipset av en venn. Og dessuten, så heter jeg Marcus_1999 på Minecraft :D

 

Hei, dette er marcus_1999 (som er mitt minecraft navn) og jeg vil gjerne bli med i mc.hardwork.no samfunnet, og jeg er IKKE inntressert i og ødelegge noe. Eller stjele :nei: . Jeg sender nå denne søknadden, og håper jeg vil få svar om noen få min. :yes:

PS: Jeg er helt lik som Homer Simpson på minecraft. :D

 

 

 

 

Sitter ganske mye forran pc'n min. Eller så har jeg en PS3 annen hver uke. Der spiller jeg bare Call of duty: Black Ops eller Deadrising 2. Men det er ikke så spennende... Eller så gamer jeg Minecraft. Er ikke så mye på online så jeg kjeder meg veldig inne i mellom.

 

Mvh marcus1999

 

Hei!

 

 

Jeg vil gjerne ha en bygge tillatelse på deres server, fordi den er norsk og at den er så kul. Vil bare bygge i fred, ikke ødelege eller stjele.

 

Mvh marcus_1999 :)

 

Hei!

 

Jeg søker om byggetillatelse på serveren dere, fordi den er råkul og den er norsk. Jeg er bare inntresert i og bygge, og ikke i og ødelegge. Jeg har lest reglene ca. 5 ganger, så jeg er ganske sikker på reglene.

 

 

Mvh Marcus_1999 :green:

 

Godkjent, men jeg vil tilføye at det ikke er nødvendig å skrive flere ganger. Dette regnes som spam, og er regelbrudd på diskusjon.nos reglement, spam er også ulovlig i ingame-chatten, samt på hardwork.nos forum.

 

 

 

 

 

Hei!

Jeg vil gjerne få byggetillatelse på serveren mc.hardwork.no. har to venner som spiller på denne serveren og som anbefalte den til meg! ( vennene mine er the chopper og eiika)Jeg er en aktiv spiller og ønsker å få byggetillatelse i røros fordi der bygger vennene mine.

 

Mvh kleppsen

ps: har selv hatt en server, men den gikk ikke serlig bra så jeg ville heller være på en annen sin server! Og forresten heter jeg kleppsen på minecraft!

 

 

Hei!

Jeg vil gjerne få byggetillatelse på serveren mc.hardwork.no. har to venner som spiller på denne serveren og som anbefalte den til meg! ( vennene mine er the chopper og eiika)Jeg er en aktiv spiller og ønsker å få byggetillatelse i røros fordi der bygger vennene mine.

 

Mvh kleppsen

ps: har selv hatt en server, men den gikk ikke serlig bra så jeg ville heller være på en annen sin server! Og forresten heter jeg kleppsen på minecraft! :thumbup:

 

Hei!

 

Søker byggetillatelse på deres server. Ønsker gjerne å få tillatelse i Røros fordi der har jeg venner. Har to venner på deres server og de anbefalte denne serveren til meg fordi den er norsk og fordi den er Norges beste! Vennene mine heter forresten The chopper og Eiika og jeg heter Kleppsen. Følger regler og greifer ikke! Liker ikke at folk ødelegger mine bygg så jeg ødelegger ikke andres. Bygger seriøse ting og ikke urealistiske ting. Håper jeg får tillatelse!

 

Mvh Kleppsen

 

Godkjent, men jeg vil tilføye at det ikke er nødvendig å skrive flere ganger. Dette regnes som spam, og er regelbrudd på diskusjon.nos reglement, spam er også ulovlig i ingame-chatten, samt på hardwork.nos forum.

 

 

 

 

Jeg ønsker alle velkommen til hardwork.no :new_woot:

Be en vakt om å promote deg ingame.

 

Følg reglementet :)

 

PS: tror noen av dere har blitt promotet fra før av, men jeg tok med uansett.

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

Jeg satser på serveren er oppe rundt 16:00 og skal då kjøre uten noen hindring. Jeg vil sette opp tools som varer evig til auto repair systemet er fikset.

 

Litt usikker på om jeg skal tolke dette som om serveren skulle komme opp med evig tools eller om det er noe som kommer senere.

Om det var meningen at det skulle fungere nå så gjør det ikke det :)

Lenke til kommentar

Har et spørsmål, dere er over på bukkit nå? Hvordan opplever dere stabiliteten osv? Mange bugs?

 

Ganske stabilt, fleste bugs nå er helst vår eigen programmering der det blir lange netter for å fikse det folk vil ha på serveren. Vi jobber som sagt på spreng og fikse alt.

 

Jeg satser på serveren er oppe rundt 16:00 og skal då kjøre uten noen hindring. Jeg vil sette opp tools som varer evig til auto repair systemet er fikset.

 

Litt usikker på om jeg skal tolke dette som om serveren skulle komme opp med evig tools eller om det er noe som kommer senere.

Om det var meningen at det skulle fungere nå så gjør det ikke det :)

 

Serveren er oppe nå med tools som ikke kan bli ødelagt, vil sette over til auto repair systemt når det er ferdig med først er kommando prioritert!

Lenke til kommentar

Serveren er oppe nå med tools som ikke kan bli ødelagt, vil sette over til auto repair systemt når det er ferdig med først er kommando prioritert!

 

Si dette til spaden min du (RIP) :p

Testet med stein spade i utgangspunktet, men hørte flere nevne i chat at verktøy ble ødelagt, uten at det ble spsifisert materiale.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål, dere er over på bukkit nå? Hvordan opplever dere stabiliteten osv? Mange bugs?

 

Ganske stabilt, fleste bugs nå er helst vår eigen programmering der det blir lange netter for å fikse det folk vil ha på serveren. Vi jobber som sagt på spreng og fikse alt.

 

Jeg satser på serveren er oppe rundt 16:00 og skal då kjøre uten noen hindring. Jeg vil sette opp tools som varer evig til auto repair systemet er fikset.

 

Litt usikker på om jeg skal tolke dette som om serveren skulle komme opp med evig tools eller om det er noe som kommer senere.

Om det var meningen at det skulle fungere nå så gjør det ikke det :)

 

Serveren er oppe nå med tools som ikke kan bli ødelagt, vil sette over til auto repair systemt når det er ferdig med først er kommando prioritert!

 

 

Du trenger ikke stresse med repair system, kan godt være unbreakable tools :>

Lenke til kommentar

Serveren er oppe nå med tools som ikke kan bli ødelagt, vil sette over til auto repair systemt når det er ferdig med først er kommando prioritert!

 

Si dette til spaden min du (RIP) :p

Testet med stein spade i utgangspunktet, men hørte flere nevne i chat at verktøy ble ødelagt, uten at det ble spsifisert materiale.

 

Whops, ser en feil. Fikse den neste patch! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...