Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Det er for mye arbeid for en enkel person å rette opp i alle skadene. Så la TJ jobbe seg ferdig her, kanskje gi en en kopp kaffe eller en donasjon der pengene går til drift, vedlikehold, oppgradering og utvikling av Hardwork sin Minecraft server. Han kommer nok kanskje til å jobbe raskere når han vet att folk støtter han :)Ja, det er nok veldig surt å miste så mange timer med arbeid. Men det er som sagt for mye for en person å fikse.Når det kommer til navnene på greiferene så er det ikke ikke så mye å si for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

holder meg unna hardwork en stund tror jeg .. håper dere feirer og har det fett når jeg er borte ..respekten til meg er jo lik 0%

 

Jeg får vell svare deg her siden du ikke lot meg få tid til å svare på mumble.

Den siste tiden har du sittet å mast om alt mulig. Som blant annet:

"Ååå, skulle ønske jeg var vakt igjen." og sånn som nå, som jeg reagerte på: "Skulle ønske jeg var op på mumble."

 

Det er ikke første gangen du har mast om dette, og du tar tydeligvis ikke lærdom av alle beskjedene du har fått i fra alt i fra admins og helt ned til vanlig bruker av HW serveren.

 

Jeg har selv sagt i fra til deg et par ganger og siden jeg vet at dette foregår titt og ofte så valge jeg og si i fra på en enkel måte. Ved å be deg holde kjeft og slutte å mase om sånne ting. Dette har ikke noe med manko på respekt over deg, men heller det at jeg er skittlei maset ditt. Som sikkert en del andre personer er.

 

Når det kommer til respekt ovenfor deg så er det ikke annet enn hva du selv gjør det til!

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Det er for mye arbeid for en enkel person å rette opp i alle skadene. Så la TJ jobbe seg ferdig her, kanskje gi en en kopp kaffe eller en donasjon der pengene går til drift, vedlikehold, oppgradering og utvikling av Hardwork sin Minecraft server. Han kommer nok kanskje til å jobbe raskere når han vet att folk støtter han :)Ja, det er nok veldig surt å miste så mange timer med arbeid. Men det er som sagt for mye for en person å fikse.Når det kommer til navnene på greiferene så er det ikke ikke så mye å si for øyeblikket.

 

100% enig! Gjør det nye byggverket ditt enda flottere enn det du mistet, og doner en slant til de som jobber så hardt for at vi skal ha det morsomt: http://hardwork.no/paypal/

 

Vil forøvrig foreslå en hardwork http://flattr.com konto, hvis det ikke er tenkt på allerede.

Lenke til kommentar

Til neste gang tror jeg det ville vært mye bedre å heller lagt ned hele serveren, og satt opp en lekeserver imens. Man slipper at folk blir lei (5 dagers arbeid er ganske mange timer!!), og man slipper problemer med griefing og exploiting av bugs.

 

Det hjelper lite å si at "det kan hende vi må ta rollback", det går i glemmeboka når man svinger hakka i Minecraft ganske fort! :)

 

Så et lite tips bare, tror det ville vært mye bedre. Det siste vi trenger er at folk ikke gidder å spille mer.

 

Jeg trudde det meste skulle fungere, men det var mer bug en forventet, når folk sa dem ville helst spille med den nye, så tok jeg ikke tilbake til eldre versjon av hmod.

 

Igjen er dette noe vi må ta lærdom av, jeg forvente det viktigeste er oppe i kveld en gang, mens driver serveren og teste litt diverse og log det meste (cpu og ram bruk.)

 

Jeg beklage at det blir såpass stor rollback, vet mange er veldig sure. Jeg mener mappet ikke kan forbli slik det er når halv stortinget er vekke, slottet vart raped og mye annet.

Lenke til kommentar

 

100% enig! Gjør det nye byggverket ditt enda flottere enn det du mistet, og doner en slant til de som jobber så hardt for at vi skal ha det morsomt: http://hardwork.no/paypal/

 

Vil forøvrig foreslå en hardwork http://flattr.com konto, hvis det ikke er tenkt på allerede.

 

Har ikke tenkt på flattr enda, skal sjå på det litt i kveld.

 

Vi har foresten fått en ny bruker i staben, Det er Xstasy. Han er nå moderator på våres server og komme til og hjelpe med utvikling framover. Jeg håper dere kan ønske han velkommen selv i en tid som dette.

 

Har enda ikke ETA på hvortid serveren er klar for vanlig spilling, men vi jobber med det! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er ikke din feil TJ, hvis folk blir sure så viser det bare veldig lite forståelse, vi kan ikke ha masse bugs og dupes oppe på serveren, minecraft er fortsatt i beta, ingenting er perfekt, folk betaler ikke for å spille på serveren din, det er et gratis tilbud fra deg, og folk bør være klar over at alt ikke er problemfritt og være mer takknemlig.

 

Jeg skjønner dere som har bygd mye det er surt, tro meg, har bygd en god del selv, men sånn er det, serverdrift er aldri sømløst og perfekt, ihvertfall ikke når dette er beta-vare og Notch sender ut nye updates og de som utvikler plugins får problemer med å følge etter. Den jobben TJ gjør, gjør han for dere, så ta til takke med tilbudet om å faktisk få være med i et kjempe bra norsk minecraft samfunn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke din feil TJ, hvis folk blir sure så viser det bare veldig lite forståelse, vi kan ikke ha masse bugs og dupes oppe på serveren, minecraft er fortsatt i beta, ingenting er perfekt, folk betaler ikke for å spille på serveren din, det er et gratis tilbud fra deg, og folk bør være klar over at alt ikke er problemfritt og være mer takknemlig.

 

Jeg skjønner dere som har bygd mye det er surt, tro meg, har bygd en god del selv, men sånn er det, serverdrift er aldri sømløst og perfekt, ihvertfall ikke når dette er beta-vare og Notch sender ut nye updates og de som utvikler plugins får problemer med å følge etter. Den jobben TJ gjør, gjør han for dere, så ta til takke med tilbudet om å faktisk få være med i et kjempe bra norsk minecraft samfunn.

 

I second that! Bedre med rollback noen dager enn at vi sitter der uten server, sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Har vært morro så langt, men gir meg med public Minecraft servere. Er litt lei av at masse arbeid går i vasken.Skjer med hver eneste server jeg har vært på.

 

Beklage, det er dessverre noe jeg ikke forventet og en av tingene som har gjort hardwork spessielt der alt blir lagret (spessielt byggeserveren)

 

Det er rett og slett en tabbe fra min side og burde heller latt den vert på gammel hmod til vi faktisk kunne levere varene.

Lenke til kommentar

Det er ikke din feil TJ, hvis folk blir sure så viser det bare veldig lite forståelse, vi kan ikke ha masse bugs og dupes oppe på serveren, minecraft er fortsatt i beta, ingenting er perfekt, folk betaler ikke for å spille på serveren din, det er et gratis tilbud fra deg, og folk bør være klar over at alt ikke er problemfritt og være mer takknemlig.

 

Jeg skjønner dere som har bygd mye det er surt, tro meg, har bygd en god del selv, men sånn er det, serverdrift er aldri sømløst og perfekt, ihvertfall ikke når dette er beta-vare og Notch sender ut nye updates og de som utvikler plugins får problemer med å følge etter. Den jobben TJ gjør, gjør han for dere, så ta til takke med tilbudet om å faktisk få være med i et kjempe bra norsk minecraft samfunn.

 

Dette er jeg helt enig i!

Lenke til kommentar

Beklage, det er dessverre noe jeg ikke forventet og en av tingene som har gjort hardwork spessielt der alt blir lagret (spessielt byggeserveren)

 

Det er rett og slett en tabbe fra min side og burde heller latt den vert på gammel hmod til vi faktisk kunne levere varene.

 

Det er ikke din feil. Du kan jo ikke forutse hva som skjer med serveren i en hver situasjon. Lykke til med bukkit, og lykke til videre med serveren.

Lenke til kommentar

var faen ikke en dritt ang mumble du tolket det helt feil snakket om sevrern til jonol jeg !!!

det virker altid som at alle er sure på meg

så da får jeg heller komme tilbake som draco mente " når jeg har ny personlighet.. "

 

Ironien er jo det at vi satt å trodde en kar hadde op status på mumble og diskuterte dette mens du brøyt inn!

Uansett om det var op status på mumble, eller jonol sin testserver så er vi fortsatt lei maset ditt.

Desuten, vist det er snakk om jonol sin server så skjønner jeg ikke hvorfor du maser i utgangspunktet når han som har serveren ikke var der inne da.

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...