kleppsen Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei! Søker byggetillatelse på deres server. Ønsker gjerne å få tillatelse i Røros fordi der har jeg venner. Har to venner på deres server og de anbefalte denne serveren til meg fordi den er norsk og fordi den er Norges beste! Vennene mine heter forresten The chopper og Eiika og jeg heter Kleppsen. Følger regler og greifer ikke! Liker ikke at folk ødelegger mine bygg så jeg ødelegger ikke andres. Bygger seriøse ting og ikke urealistiske ting. Håper jeg får tillatelse! Mvh Kleppsen Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Vi som allerede er godtatt har forsatt adgang? Serveren er nede elrno, får End of stream. seff har dere tilgang, og nei servern er ikke nede. det er 32 innpå atm Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Oja. Kick en for meg <3 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Skulle bare relogge for å få skinen min tilbake men nå klarer jeg ikke komme inn. Timer bare ut... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Prøv igjen. Jeg måtte prøve 4 ganger i sted før jeg kom inn. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 java.io.IOException: Bad Packet id 25 Er dette noe som er "min" feil ? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 java.io.IOException: Bad Packet id 25 Er dette noe som er "min" feil ? Kanskje. Kommer du inn på serveren? Lenke til kommentar
amunds Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kanskje. Kommer du inn på serveren? Nei.. Connection lost -> får det som feilmelding. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kanskje. Kommer du inn på serveren? Nei.. Connection lost -> får det som feilmelding. Forsøkt å slette bin mappa di og laste ned på nytt? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Serveren går ned for oppdatering, ETA unknown. Anbefale at folk er tolmodige! Det blir fix av mapet og oppdatering av serveren. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Flotters! Gleder meg! Hva vil bli lagt til av oppdateringer/bugfixes denne gang? Skulle også gjerne hatt mulighet til å legge til vannblocks nå som jeg driver med Prosjekt F. Skal være ganske mye vann som havner på rett sted, så det er umulig å klare dette uten å legge ut vann manuelt enkelte steder. Endret 17. januar 2011 av AnaXyd Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Oppdatering av serveren = bukkit? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Oppdatering av serveren = bukkit? Kan vel si det. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg kommer fremdeles ikke inn, så jeg antar dere fremdeles jobber. Dere sier vel ifra her når man kan spille igjen? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg har ingen problemer med at serveren er nede egentlig. Har vært meget buggete i 2 dager nå, som jeg må si har gjort det hele mindre artig. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vi sier selvsagt ifra når serveren er oppe igjen! Ja, serveren har vært mer eller mindre buggete i de siste to dagene, derfor går vi nå over til bukkit, som etter planen skal fungere mye bedre Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) ahpadt; Sant nok, men man kan ta seg av en del grovarbeid likevel. Endret 17. januar 2011 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Mulig å få refundert en Dispenser-blokk jeg plasserte men som forsvant? Den kostet meg en bue (bow) som jeg fikk tråd til å lage for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå