Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søker om byggetillatelse.

 

Begrunnelse: Lei av griefere på sigma-network serveren, og vil bare bygge i fred uten masseødeleggelse.

 

Brukernavn: Melstream

 

 

Den er grei kompis, er ikke noe griefere hos oss. Dessuten har vi backup, om uhellet skulle være ute. Velkommen :)

Lenke til kommentar

Vi tar IKKE inn nye folk nå

Dette er fordi serveren ikke er 100% stabil

 

Siden min post kl 06 i dag morges så er det 9 stk som har søkt, dere vil få tilgang så fort vi er over på Bukkit.

 

 

For guds skyld hvor vanskelig er det å lese littegrann i tråden før dere poster?!

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg vil gjerne få byggetillatelse på serveren mc.hardwork.no. har to venner som spiller på denne serveren og som anbefalte den til meg! ( vennene mine er the chopper og eiika)Jeg er en aktiv spiller og ønsker å få byggetillatelse i røros fordi der bygger vennene mine.

 

Mvh kleppsen

ps: har selv hatt en server, men den gikk ikke serlig bra så jeg ville heller være på en annen sin server! Og forresten heter jeg kleppsen på minecraft! :thumbup:

Lenke til kommentar

Men det står ingenting i førstepost om at det er inntaksstopp. Og det er nok ganske så mange som leser førstepost og trykker "svar" for å følge instruksjonene der.

 

Greit at en del av oss er over snittet interessert og leser alt som er nytt i tråden, men vil tro de fleste ikke gjør det, noe antallet brukere som forsøkte å logge seg på serveren med ny klient etter oppdatering skulle bevise ganske bra.

Lenke til kommentar

Jeg mener at alle som bygger på servern til en hver tid skal følge med i denne tråden. Vi lærte jo nå som servern kjørte gammel patch at dette er langt fra realiteten.

Det er enkelt å si slikt, men det er nok mange av brukerne på serveren som ikke er aktiv på diskusjon.no. I mine øyne burde hardwork.no vært mer aktivt brukt til slik informasjon da det er enklere å sjekke den siden enn denne tråden. Det ville sikkert vært nok med bare en liten oppdatering på forsiden der hver gang det er noe viktig som må formidles!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...