Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kan jeg få bygge tilatelse?

navnet mitt er lolduds98...

PLZ :innocent:

MVH lolduds98

 

Vi tar dessverre ikke inn folk no før releasen er min er stabil og fungerende.

 

Vi beklage dette med systemet må bli mer stabilt før vi tar inn nye folk, dette er for å ungå crash og eventuelt skade på mangen av byggverkene på serveren der alle plugins ikke er oppe 100%

 

Men etter at Bukkit er ute, er det mulig å bruke WorldEdit..?

 

WorldEdit er allerede portet til bukkit, et større problem er at det finnes ingen perrmission system i bukkit/craftbukkit enda der den skille kun mellom OP og ikke OP.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg heter Ole Kristian (Minecraft Navn: OleKristian95), er 16 år gammel og bor i Nord-Trøndelag.

Jeg sitter ganske mye her på min datamaskin og gamer.

På pc'en så gamer jeg San Andreas og Minecraft. Thats it.

men så har jeg PlayStation 3 da

Der gamer jeg for det meste Call of Duty Black Ops.

Jeg har ganske lyst til å bygge på denne SURVIVAL serveren fordi jeg syns det er mye mye mer spennende.

Info:

Jeg har aldrig blit banna før for noe som helst ulovelig på minecraft og vil aldrig gjøre noe ulovelig. Jeg har god administrasjon erfaring, jeg har vært admin på ganske mange servere men det er ikke på minecraft enda. Jeg har altid et godt humør og støtter gjerne alle om de trenger det eller ikke uansett.

 

Jeg brukte sånn ca. denne søknaden for den vanlige serveren også, jeg tenkte den kanskje var bra nok for survival serveren også.

 

Håper jeg får bli med, som dere sikkert vet så har jeg ikke brutt noen regler på den vanlige serveren :) (Ehm kanskje litt banning i starten :p)

 

- OleKristian95

Lenke til kommentar

Prosjekt "F"

 

Godkjent uten problemer :D dette virker som ett spennede og artig prosjekt, ulikt alt annet vi har på serveren :)

Må si att dere planlagt dette godt, og det skal legges til att dette er en av de beste søknadene vi har hatt til nå :D

Takk! Når kan sylinderen ventes å bli gravd ut av WorldEdit? :)

 

 

Og: De som vil være med å bygge opp øya/bidra slipper å betale gull for å bygge i byen. :) Så si ifra dere som vil være med, så lister jeg dere opp. Dere veit jo allerede hvor prosjektet skal være, warp til Svelebru, og gå mot vest. Flott at vi fikk så gode tilbakemeldinger!

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Bare jeg som får denne i dag?

 

Internal exeption: java.io.IOExeption: Bad packet id 25

 

Jeg spilte senest i natt ca klokken 0200...

 

Er det ikke denne feilmeldingen man får når man har oppdatert mincraft?, jeg har flyttet bin-filer. :hmm:

 

Den kjører no 1.2.1

 

Berre slett bin mappen og whips kjem du inn :thumbup:

Lenke til kommentar

Bare jeg som får denne i dag?

 

Internal exeption: java.io.IOExeption: Bad packet id 25

 

Jeg spilte senest i natt ca klokken 0200...

 

Er det ikke denne feilmeldingen man får når man har oppdatert mincraft?, jeg har flyttet bin-filer. :hmm:

 

Den kjører no 1.2.1

 

Berre slett bin mappen og whips kjem du inn :thumbup:

Ah, det har ikke jeg fått med meg...

Takk, er nå pålogget :thumbup:

Lenke til kommentar

Kan jeg få bygge tillatelse på byggserveren?

Jeg har lest reglene, jeg vet at jeg ikke skal ødelegge for andre.

 

Hilsen MOTEC__1

 

GRunnet problemer på serveren tar vi ikke flere folk inn ettersom pluginsene som vi bruker for å promote er veldig ustabile.

Lenke til kommentar

4 poster over denne:

Kan jeg få bygge tillatelse på byggserveren?

Jeg har lest reglene, jeg vet at jeg ikke skal ødelegge for andre.

 

Hilsen MOTEC__1

 

Grunnet problemer på serveren tar vi ikke flere folk inn ettersom pluginsene som vi bruker for å promote er veldig ustabile.

Endret av pbsds
Lenke til kommentar

Kan jeg få bygge tillatelse på byggserveren?

Jeg har lest reglene, jeg vet at jeg ikke skal ødelegge for andre.

 

Hilsen MOTEC__1

 

GRunnet problemer på serveren tar vi ikke flere folk inn ettersom pluginsene som vi bruker for å promote er veldig ustabile.

Vet du når dere begynner og ta inn folk igjen, eller skal dere ikke ta inn flere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...