Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har den gamle bin-mappen, jeg la den inn, mc oppdaterte på nytt. Hvordan skal det gjøres? (:

 

 

1. Du har to bin mapper, som vi kan kalle bin og bin_old.

2. Kopier version fila fra bin til bin_old.

3. Slett bin.

4. Rename bin_old til bin.

5. Spill!

 

Jeg ville heller kopiert minecraft.jar fra bin_old til bin, i tilfelle Notch kommer med en liten update han mener er nødvendig nå fortløpendes!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

1. Du har to bin mapper, som vi kan kalle bin og bin_old.

2. Kopier version fila fra bin til bin_old.

3. Slett bin.

4. Rename bin_old til bin.

5. Spill!

 

Jeg ville heller kopiert minecraft.jar fra bin_old til bin, i tilfelle Notch kommer med en liten update han mener er nødvendig nå fortløpendes!

 

Mulig det går greit, men teksturpakkene er ikke like. Ser ikke bort i fra at trærne bugger seg isåfall, men det mener du de ikke gjør?

Lenke til kommentar

 

1. Du har to bin mapper, som vi kan kalle bin og bin_old.

2. Kopier version fila fra bin til bin_old.

3. Slett bin.

4. Rename bin_old til bin.

5. Spill!

 

Jeg ville heller kopiert minecraft.jar fra bin_old til bin, i tilfelle Notch kommer med en liten update han mener er nødvendig nå fortløpendes!

 

Mulig det går greit, men teksturpakkene er ikke like. Ser ikke bort i fra at trærne bugger seg isåfall, men det mener du de ikke gjør?

Jeg har ikke hatt det problemet når jeg har spilt.

Sålenge notch ikke forandres hvor teksturene ligger i bildefila så vil ikke dette ha noe betydning uansett.

Lenke til kommentar

Hei dette er santa_hitler angående banen min. Jeg er uskyldig :dontgetit: det var lillebroren min som hadde sneket seg innpå saven og griefet. Jeg vet ikke hvordan han fant passoret mitt men jeg har hørt noen admin etc. si at jeg har ansvaret for saven min men jeg tror neppe at dere hadde likt samme sak hvis det var dere. Men dere kan unbane min bruker: santa_hitler og bane gloer som er min lillebrors bruker altså grieferen plis svar raskt. venlig hilsen Santa_hitler :)

Lenke til kommentar

Hei dette er santa_hitler angående banen min. Jeg er uskyldig :dontgetit: det var lillebroren min som hadde sneket seg innpå saven og griefet. Jeg vet ikke hvordan han fant passoret mitt men jeg har hørt noen admin etc. si at jeg har ansvaret for saven min men jeg tror neppe at dere hadde likt samme sak hvis det var dere. Men dere kan unbane min bruker: santa_hitler og bane gloer som er min lillebrors bruker altså grieferen plis svar raskt. venlig hilsen Santa_hitler :)

 

Vi kan nok ikke gjør det du. Det er din bruker, derfor har du ansvaret for alt som skjer via den brukeren.

Det er faktisk "broren min" har fått mange brukere bannet på Hardwork.nos servere.

 

-Weir, vakt

Endret av Dr. Weir
Lenke til kommentar

Hei dette er santa_hitler angående banen min. Jeg er uskyldig :dontgetit: det var lillebroren min som hadde sneket seg innpå saven og griefet. Jeg vet ikke hvordan han fant passoret mitt men jeg har hørt noen admin etc. si at jeg har ansvaret for saven min men jeg tror neppe at dere hadde likt samme sak hvis det var dere. Men dere kan unbane min bruker: santa_hitler og bane gloer som er min lillebrors bruker altså grieferen plis svar raskt. venlig hilsen Santa_hitler :)

 

Hei, du bør vertfall bytte passord på din brukerkonto. Vist du ikke vet hva du vart bannet for, vet trulig lillebroren din det.

 

Regler for Build-serveren.

 

Kort sagt er hver person ansvarlig for sin brukerkonto. Brukerkontoen er din identitet på hardwork serveren. Vi banne folk etter deres Brukerkonto.

 

Kort sagt er reglene samme for Admins som bruker der dem er forsatt ansvarlig for sin brukerkonto. Vil anbefale en litt mer beklaglig metode og du ser et sikkerhetsproblem fra din side der andre har adgang til din brukerkonto.

 

Denne bannen blir vertfall stående for nå uansett, der du får søke igjen når du har fått ordnet slik at KUN DU HAR ADGANG TIL DIN BRUKERKONTO

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

:no: :no: :no::nei: :nei: :nei: :nei: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: nei drittsekker kan ikke gjøre en drit for rettferdighet sitter der og baner men aldri ta det vekk håper du dauer raskt

om jeg ødelegger ett stort byggverk du har brukt over en måned på og bygge, og jeg kommer og totalt ødelegger det. men så blir jeg bannet, fordi admin har funnet ut det var meg. skal jeg kunne bare skylde på broren min, og si at han logget seg innpå, og si at jeg lover og ikke gjøre noe slikt igjen. NEI det skal ikke være slik. derfor er du bannet. og du kommer ikke til og bli unbannet selv om du sier - jeg lover, det var ikke meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...