Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Søker om å bygge en ørken. Det vil si jeg flater ut et stort ubebodd området og putter noen sandlag oppå jorden. Der vil jeg lage en liten ørkenlandsby. Dette vil også bli langt unna andre spawns, så ber om å få lage en egen spawn. Siden store mengder sand vil ikke bare ta tid å samle, men også ødelegge området jeg henter det fra, ber jeg om å få det sponset.

Jeg liker den! Den er godkjent!

Skal ordne det ingame

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shellu folks :D

Jeg, som mange andre her, er en biiiiig fan av minecraft, og to av mine andre venner "Monkeymate" og "Vaffel" fikk nettopp tillatelse til å spille på serveren. Det hadde vært koselig om jeg kunne få spilt med de, så derfor lurte jeg på om det er plass til en liten "kuraffen" på serveren? :)

<3 minecraft <3

Lenke til kommentar

Hei, skulle egentlig komme med update, men denne blir kansellert pga. En familie sak jeg ikke har tenkt og poste om her.

Jeg må beklage det, men jeg er ikke i stand til å gjøre ferdig updaten i min tilstand nå, jeg håper det går greit. Jeg skal få sjå om jeg får sniket inn en update for Romis, når jeg har klarnet hove litt.

Håper det går greit.

Lenke til kommentar

Hei, skulle egentlig komme med update, men denne blir kansellert pga. En familie sak jeg ikke har tenkt og poste om her.

Jeg må beklage det, men jeg er ikke i stand til å gjøre ferdig updaten i min tilstand nå, jeg håper det går greit. Jeg skal få sjå om jeg får sniket inn en update for Romis, når jeg har klarnet hove litt.

Håper det går greit.

Ikke tenk på det i det hele tatt, familie kommer foran et 8-bit spill enhver dag. Hvis det er noe alvorlig, så kondolerer jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei folkens,

ønsker å starte bygging i verdenen, er venn av "bordvik" og vi har planer om å bygge havn ved hula til bordvik.

mitt logon er : "eladmir"

edit: jeg har spilt endel minecraft allerde så skal bli gøy å bygge på en multiplayer server.

Endret av eladmir
Lenke til kommentar

Jeg fikk problemet løst med disconnects hele tida. Endra transmit buffer fra 256 til 512 på Artheros nettverkskortet mitt. Nå har jeg bygget coloseum med Avien, Snillfisk og hansien osv i over en time, og ikke blitt disconnected en eneste gang! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...