Tj-nome Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Søker om å bygge en ørken. Det vil si jeg flater ut et stort ubebodd området og putter noen sandlag oppå jorden. Der vil jeg lage en liten ørkenlandsby. Dette vil også bli langt unna andre spawns, så ber om å få lage en egen spawn. Siden store mengder sand vil ikke bare ta tid å samle, men også ødelegge området jeg henter det fra, ber jeg om å få det sponset. Jeg liker den! Den er godkjent! Skal ordne det ingame Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 søker om tillatelse til å få bygge på serveren, liker veldi godt det eg har sett til nå. Tenker eg berre vil begynne å bygge eit hus, siden eg er heilt ny til minecraft. Ingame: Noiz Lenke til kommentar
Kuraffen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Shellu folks Jeg, som mange andre her, er en biiiiig fan av minecraft, og to av mine andre venner "Monkeymate" og "Vaffel" fikk nettopp tillatelse til å spille på serveren. Det hadde vært koselig om jeg kunne få spilt med de, så derfor lurte jeg på om det er plass til en liten "kuraffen" på serveren? <3 minecraft <3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Dumme Minecraft som absolutt ikke vil funke for meg. Lenke til kommentar
fantotrangen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Heihei jeg liker minecraft Tre venner av meg har nettopp fått til serveren og jeg vil gjerne spille med dem om det er mulig Vennene mine heter "Vaffel", "Monkeymate" og "Kuraffen" Minecraft er assum =) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da har pengebingen fått fire og en halv vegg opp. Synes det var en grei start. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hei, skulle egentlig komme med update, men denne blir kansellert pga. En familie sak jeg ikke har tenkt og poste om her. Jeg må beklage det, men jeg er ikke i stand til å gjøre ferdig updaten i min tilstand nå, jeg håper det går greit. Jeg skal få sjå om jeg får sniket inn en update for Romis, når jeg har klarnet hove litt. Håper det går greit. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hei, skulle egentlig komme med update, men denne blir kansellert pga. En familie sak jeg ikke har tenkt og poste om her. Jeg må beklage det, men jeg er ikke i stand til å gjøre ferdig updaten i min tilstand nå, jeg håper det går greit. Jeg skal få sjå om jeg får sniket inn en update for Romis, når jeg har klarnet hove litt. Håper det går greit. Ikke tenk på det i det hele tatt, familie kommer foran et 8-bit spill enhver dag. Hvis det er noe alvorlig, så kondolerer jeg. 1 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Kvallifiserer ørken prosjektet seg som et "stort prosjekt" er det jeg prøvde å spørre om Endret 5. oktober 2010 av Lange Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hei, serveren vart litt lengre nede en forventet det har med litt mye problem med den nye updaten. Skal få serveren opp snares Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Da er serveren oppe og går, mye av det nye vart fjernet der jeg må fikse, har forsatt små updates men ikke så mye. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Sett halloween updaten notch truer med? Ser ut som at han prøver å gjøre opp for all den vandringa rundt som han gjorde istedet for å update. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Setter opp en ny partisjon med Virtual PC som kun har XP på seg, så jeg håper det fikser problemet med Minecraft. Lenke til kommentar
Machosau Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Sett halloween updaten notch truer med? Ser ut som at han prøver å gjøre opp for all den vandringa rundt som han gjorde istedet for å update. Han spiller civilisation V legger han skylda på =P Hva skjer i halloween update? Lenke til kommentar
jonol Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Romis: er det slik at minecraft krasjer? prøv å sette ned render distance til normal eller mindre! det har hjulpet meg og mange flere Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 pengebinge blueprints: http://duckman.pettho.com/sc_cover/v_moneyb1.html Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hei folkens, ønsker å starte bygging i verdenen, er venn av "bordvik" og vi har planer om å bygge havn ved hula til bordvik. mitt logon er : "eladmir" edit: jeg har spilt endel minecraft allerde så skal bli gøy å bygge på en multiplayer server. Endret 5. oktober 2010 av eladmir Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg fikk problemet løst med disconnects hele tida. Endra transmit buffer fra 256 til 512 på Artheros nettverkskortet mitt. Nå har jeg bygget coloseum med Avien, Snillfisk og hansien osv i over en time, og ikke blitt disconnected en eneste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå