Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt informasjon om et par dager framover. [VIKTIG NB!]

 

Det er ikke lenge til notch kjem med en ganske stor update til SMP til minecraft. Problemet med denne er at devs som var bak hmod ikke lengre er til stede, jeg vet enda ikke om noen tar ansvaret for og oppdatere hmod der bukkit enda ikke er en ferdig release.

 

Da alle brukerne må gjøre er og ta backup av BIN mappen.

 

%appdata%\.minecraft

 

Vi vil gi instruksjoner hvordan du kan spille på våres server med gammel bin mappe, vi vil ikke gi ut denne bin mappen til folk som ikke har tatt backup der dette stride med copyrighten til notch.

 

Framtiden til Hardwork

 

Jeg kommer til og oppdatere til bukkit straks den har blitt released. Jeg vil ikke sette opp test server eller tidligversjon av bukkit. Det vil bli en del forandring med bukkit, men forhåpentligvis til det beste.

 

Jeg vil trulig selv blir mindre online på hardwork sine server, der jeg må vil prioritere skule og utvikling av mitt eget spill. Jeg vil forsatt være ansvarlig for drift osv, og forsatt hjelpe så mye jeg kan. Er det spørsmål om dette ta kontakt via email:

[email protected]

 

Selvsagt forsette utvikling av plugins som normalt og skal jobbe mot en release av RP-serveren forhåpentligvis en gang, men først må bukkit komme på plass igjen.

 

Har dere spørsmål om dette, ta det i tråden og ikke ingame.

Lenke til kommentar

pbsds: Ønsker du å ha steinstatuen din utenfor Huttiheita stående eller kan jeg fjerne den for å gjøre byområdet vårt større?

 

ShadeofSob: Kan du logge inn så fort du får mulighet? En som vil kjøpe tomt og må vise deg hva jeg har gjort med byen.

 

Sondrel33t: Kommer du til å bygge ut minebyen din utenfor Huttiheita eller kan jeg fjerne skilta og bygge vei over for å utvide Huttiheita?

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Ny update er ute! Har du backup av gamle følger du tipsene under:

 

Extract ut den gamle bin mappen over den nye, la den overskrive alle filene utom version.

 

Edit:

 

Jobbe med hvordan løsningen blir for serveren og den nye updaten. Har du spørsmål ta dem i tråden og jeg skal hjelpe!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Hei eg er en gutt på 15 år.

eg bor i fyllingsdalen i bergen.

når eg kjøpte minecraft var det pga. 2 stykker i klassen hadde det og sa at det var dritt gøy.

han ene er på deres server og heter nicholas95.

han sa at jeg burde sende inn en søknad til dakkar i steden for å sitte å game offline.

 

Mvh. Zitcy

Lenke til kommentar

Søknad om byggetilatelse på serveren deres IGN: hippiehs

 

 

Låner tubeost sin bruker på diskusjon.no

 

Den er grei, lagt den til i databasen. Anbefale du tar en titt på reglene på WIKI-en.

 

Serveren kjøre gamle versjonen til den kan oppgraderes. ETA unknown! Skal du spille følg tips osv nevnt før i tråden.

 

Edit:

 

CraftHub har Minecraft.jar ute!

 

Erstatt den med Minecraft.jar i bin mappen og du skal kunne spille på våres server!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg føler jeg har en liten arkitekt-/byggingeniør-/snekker-spire inni meg.

For å få utløp for mine kreative krefter, vil jeg gjerne lære av de beste!

Og de beste sitter selvfølgelig på hardword.no sin server!

 

Ydmyk, hyggelig og ikke minst en j.... med sverdet. ;-)

 

Ser frem til svaret.

 

 

mvh Amund ;-)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg føler jeg har en liten arkitekt-/byggingeniør-/snekker-spire inni meg.

For å få utløp for mine kreative krefter, vil jeg gjerne lære av de beste!

Og de beste sitter selvfølgelig på hardword.no sin server!

 

Ydmyk, hyggelig og ikke minst en j.... med sverdet. ;-)

 

Ser frem til svaret.

 

 

mvh Amund ;-)

 

Den er grei, skal du spille på serveren no må du dessverre downgrade klienten.

 

Du laster ned denne fra CraftHub og la den overskrive minecraft.jar i bin mappen.

 

Du finner den med å skrive %appdata%\.minecraft\bin og overskrive minecraft

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heeei, jeg har spilt på denne serveren her, men når ejg logger inn kommer dette: Inetrnal exception: java.io.IOException: Bad packet id 55 . Hva skal jeg gjøre ???? vil kjapt inn på serveren igjen !!! :S

 

du må nedgradere minecraften din, du finner link lengre oppe til den gamle BIN-fila, der bytter du ut alt utenom version-fila i bin-mappa i minecraft mappa de. du finner minecraftmappa de hvis du søker på %appdata% i menyen å går videre på .roaming...

Lenke til kommentar

Heeei, jeg har spilt på denne serveren her, men når ejg logger inn kommer dette: Inetrnal exception: java.io.IOException: Bad packet id 55 . Hva skal jeg gjøre ???? vil kjapt inn på serveren igjen !!! :S

 

Som sagt les det som står i tråden og du har svaret ditt :thumbup:

 

Har fikset det meste fra server siden klar for oppdatering, venter på Meaglin skal fikse et snålig problem med siste patching. Kanskje løp av natten er serveren oppe igjen med støtte for den nyeste releasen fra notch.

 

Vil nå arbeide med et eiget prosjekt mens jeg venter på han fikse problemet :whistle:

 

Edit:

 

Klarte vist å ødelegge google mapet. sowwy

 

Fikser den i morgen når jeg finner ut hvorfor den nye patchen failet.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...