Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Den stilen der passer dårlig på serveren hvor 70% av bygningene er moderne. Men den så likevel bra ut. Tror jeg må prøve den.

om du trur at 70% av bygningene er moderne tror jeg du tar feil. det er nesten bare i metropolis og pjatte det er moderne bygg. og mappet er stoooort. jeg bruker en texturepack som minner om doku's og det funker fint selv på moderne bygg. men det handler om smak :thumbup:

Vel, det var bare min oppfatning av det jeg har sett så langt. :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det var bare min oppfatning av det jeg har sett så langt. :]

 

Kan anbefale Avien's Texture Pack eller PIXELUDI PACK

 

TJ, gidder du å lese hardworkforumet ang. ban min?

 

Skal lese straks, har ganske høg feber så må ta en og en ting omgangen.

Ah, jeg har en pinex 500mg til overs. Tør ikke ta den selv, den er ganske stor. Vil du ha?

 

Har parracet, men når tempraturen er rundt 38.6 grader er det ikke lurt og sitte med pc-en over lengre tid.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg lurte på om noen av de i ledelsen på serveren kunne scripte tilbake drop buggen.

For meg i hvertfall var det å ha evig durability på verktøyene en del av online.

Det er en buildserver, så da passer det å ha evigvarende verktøy.

 

Mvh Blacksmith00

 

Hei, jeg som har ansvaret for plugins til serveren. Har sett no opp en automatisk repair som skal repaire tool vist dem blir ødelagt for prisen av 1 iron bar osv (Spørs hva verktøy det er)

 

Siden buildserveren aldri har vært 100% bygge server men har vert en slags survival/build der du må samle items osv. Mener jeg dette er den beste løsningen. Blir litt domt at diamonds verdien blir liten igjen der du ikke treng lengre diamonds etter du har skaffet verktøy. Siden du ikke kan bli drept eller miste dem. Har du et verktøy som varer evig og treng aldri finne diamonds igjen.

 

Selvsagt er jeg vilig og diskutere tema og eventuelt ordne en avsteming om det er stor innteresse for det.

Dem som ikke har lest annonseringene:

 

Litt informasjon om et par dager framover. [VIKTIG NB!]

Hardware og donasjon

 

Det er jeg enig i, men diamant trenger ikke å miste valuttaen fordet?

Penger feks, man kan ikke bruke pengene i seg selv på no, kan ikke gjøre noe med dem. Kanskje brenne. Men man kan kjøpe ting, opplevelser og arbeidskraft for dem. Kan vi ikke få verktøyene til å være evig, så kan gull og diamant feks være valuttaen. Det funket jo fett før. Man kjøpte jo arbeidskraft, objekter og ferdig arbeid for diamanter og gull. og vi bruker jo gull nå som valutta, men den kan vi ikke bruke på noe. Øksa, fjelløksa og spaden av gull er dårlige. Da vil vi vel kanskje miste gull som valutta også, men det gjør vi jo ikke.

 

Mvh Black

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg og en kompis av meg hadde tenkt til å bygge oss en by.

 

Vi skal ha den ganske langt oppe til høyre på kartet. men så lurte jeg på om dere har sånn ordning at vi får noe vi trenger for å bygge byen, liksom.. :p ikke hus ogsånt, men bare stedet vi skal ha den, som å bygge opp flate ut med jord/stein. . eller må vi ha alt fra før av ?

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg og en kompis av meg hadde tenkt til å bygge oss en by.

 

Vi skal ha den ganske langt oppe til høyre på kartet. men så lurte jeg på om dere har sånn ordning at vi får noe vi trenger for å bygge byen, liksom.. :p ikke hus ogsånt, men bare stedet vi skal ha den, som å bygge opp flate ut med jord/stein. . eller må vi ha alt fra før av ?

 

Hei glømte å svare på den forrige.

 

Søknad for materiale: Les førsteposten

 

Søknad for Bystatus les: Regler for Bystatus

 

Skal du bygge en by uten og selge tomter eller søke for materiale er det fritt fram selvsagt.

Lenke til kommentar

 

Allways Ninja!

 

Forandringer på Google Mapet

 

Blir en del forandringer på google mapet med enda bedre zoom, mer detaljer og enda full size. Jeg må fikse swap size på VPS og må kontakte dem i morgen angånde detaljene. Kjem kanskje enda en test i morgen.

 

Har enda ikke ordnet nettadresse for kartet, men skal du sjå nåværende google mapet:

Kart

 

Senere versjon vil innholde biomas og annet snacks!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Hei, jeg spiller ganske mye Minecraft.

Jeg var inne på serveren og tenkte med en gang nesten "Jeg MÅ registrere meg!"

Så dette er søknaden.

Har litt komunikasjons problemer PGA min diagnose.

Men navnet mitt på spillet er: masterml5.

Ha en fin kveld :)

 

Den er grei du, Velkommen til Hardwork.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...