Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Har ett problem:

 

post-167340-0-96202100-1294573446_thumb.png

 

Får error ca. 1/2 til 1 minutt med spilling.

Sitter på skole pc med Windows 7. Og bruker skole nettet, så av den grunn så er mange sider stengt for att det ikke blir lastet ned torrenter og spilling i timene.

Minecraft er også sperret, så bruker Hotspot Shield for å kunne gå rundt det sperre greiene dem bruker.

 

Har noen måte å fikse dette på? Det kan jo være programmet jeg bruker, eller att IKT avd. faktisk har klart å sperre det programmet :thumbdown:

Dette er forøvrig ett problem på samtlige servere jeg spiller på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ett problem:

 

post-167340-0-96202100-1294573446_thumb.png

 

Får error ca. 1/2 til 1 minutt med spilling.

Sitter på skole pc med Windows 7. Og bruker skole nettet, så av den grunn så er mange sider stengt for att det ikke blir lastet ned torrenter og spilling i timene.

Minecraft er også sperret, så bruker Hotspot Shield for å kunne gå rundt det sperre greiene dem bruker.

 

Har noen måte å fikse dette på? Det kan jo være programmet jeg bruker, eller att IKT avd. faktisk har klart å sperre det programmet :thumbdown:

Dette er forøvrig ett problem på samtlige servere jeg spiller på.

Lenke til kommentar

Må si folkens, nå er endelig Google maps oppe og går, skal fikse en script slik den oppdatere seg 1 gang i døgnet.

 

Kart

Får error jeg :dontgetit:

 

"403 - Forbidden"

 

Det er fikset nå, jobbet tilfeldigvis med og beskytte et annet område på web serveren og klarte sette permisjon feil på kart. Det er fikset og Google Maps is back.

 

 

Link

 

Edit: Slik skjer når man jobber til sola kjem opp :nei:

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Må si folkens, nå er endelig Google maps oppe og går, skal fikse en script slik den oppdatere seg 1 gang i døgnet.

 

Kart

Får error jeg :dontgetit:

 

"403 - Forbidden"

 

Det er fikset nå, jobbet tilfeldigvis med og beskytte et annet område på web serveren og klarte sette permisjon feil på kart. Det er fikset og Google Maps is back.

 

 

Link

 

Edit: Slik skjer når man jobber til sola kjem opp :nei:

Good shit :thumbup:

 

EDIT: Nooooo!!! Far, far away er ikke med på kartet :cry: Du har egentlig klipt bort en god del fra høyre/venstre side på kartet..

Men for alt jeg veit så kan det jo være med vilje.

 

Men ellers så var dette helt knall.. kjempe detaljert når man zooooooooomer inn :w00t:

Endret av IllegalDrifter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...