ExhAustad Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har ett problem: Får error ca. 1/2 til 1 minutt med spilling. Sitter på skole pc med Windows 7. Og bruker skole nettet, så av den grunn så er mange sider stengt for att det ikke blir lastet ned torrenter og spilling i timene. Minecraft er også sperret, så bruker Hotspot Shield for å kunne gå rundt det sperre greiene dem bruker. Har noen måte å fikse dette på? Det kan jo være programmet jeg bruker, eller att IKT avd. faktisk har klart å sperre det programmet Dette er forøvrig ett problem på samtlige servere jeg spiller på. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei, jeg er en gutt på 14 år, og har spilt minecraft i en måned, og kan ganske mye om spillet, og har foreløpig bygget mye på mine egne servere. jeg vil gjerne være med og bygge på Hardwork serveren. Mvh: Marcus Selvik. MC Username: Marcuser Den er grei Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har ett problem: Får error ca. 1/2 til 1 minutt med spilling. Sitter på skole pc med Windows 7. Og bruker skole nettet, så av den grunn så er mange sider stengt for att det ikke blir lastet ned torrenter og spilling i timene. Minecraft er også sperret, så bruker Hotspot Shield for å kunne gå rundt det sperre greiene dem bruker. Har noen måte å fikse dette på? Det kan jo være programmet jeg bruker, eller att IKT avd. faktisk har klart å sperre det programmet Dette er forøvrig ett problem på samtlige servere jeg spiller på. Lenke til kommentar
Fi5k Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 hei Jeg kunne tenke meg en mulighet til å bygge litt. Bruker navn fi5k Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 skole pc med Windows 7. Og bruker skole nettet Hehe ok.. men er litt usikker på att det er hele problemet.. men det er verdt nevne att jeg har hatt mye feil med denne pcen.. Så burde vel snart ta hintet.. bar synd jeg ikke har råd til en egen pc Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ikke sikkert at det er noe galt med maskinen eller nettverket men det kan være noe galt med Java? Spør Tj om dette, han har peiling! Lenke til kommentar
Antonioxx123 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 hei,er gugety27. kan jeg bygge på mc.hardwork.no? låner antonixxs bruker på diskuson.no Lenke til kommentar
olufus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Unban meg da ! Har vert bannet en god stund nå uten grund........ PLIIIIIZZZ -.- Huset etter recovery. Beviset: Ehm..... Var det uten grunn? Hmmmm, kan ikke huske det :S men er det muligheter for å komme inn igjen ?? Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hmmmm, kan ikke huske det :S men er det muligheter for å komme inn igjen ?? kort svar: Nei. Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Vil gjerne være med å bygge litt, IGN: urrang Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Må si folkens, nå er endelig Google maps oppe og går, skal fikse en script slik den oppdatere seg 1 gang i døgnet. Kart Får error jeg "403 - Forbidden" +1 +2 Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Må si folkens, nå er endelig Google maps oppe og går, skal fikse en script slik den oppdatere seg 1 gang i døgnet. Kart Får error jeg "403 - Forbidden" +1 +2 +3 Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Og så stoppa vi spammen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Må si folkens, nå er endelig Google maps oppe og går, skal fikse en script slik den oppdatere seg 1 gang i døgnet. Kart Får error jeg "403 - Forbidden" Det er fikset nå, jobbet tilfeldigvis med og beskytte et annet område på web serveren og klarte sette permisjon feil på kart. Det er fikset og Google Maps is back. Link Edit: Slik skjer når man jobber til sola kjem opp Endret 9. januar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Heisann! Ønsker å få tillatelse om å bygge på deres server. Er med en guttegjeng som allerede er inne på serveren deres, og har noen ukers erfaring med minecraft. Mitt brukernavn er Anaxyd på Minecraft. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 *host*adminabuse*host* Ja! Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Må si folkens, nå er endelig Google maps oppe og går, skal fikse en script slik den oppdatere seg 1 gang i døgnet. Kart Får error jeg "403 - Forbidden" Det er fikset nå, jobbet tilfeldigvis med og beskytte et annet område på web serveren og klarte sette permisjon feil på kart. Det er fikset og Google Maps is back. Link Edit: Slik skjer når man jobber til sola kjem opp Good shit EDIT: Nooooo!!! Far, far away er ikke med på kartet Du har egentlig klipt bort en god del fra høyre/venstre side på kartet.. Men for alt jeg veit så kan det jo være med vilje. Men ellers så var dette helt knall.. kjempe detaljert når man zooooooooomer inn Endret 9. januar 2011 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 hvis skjermen knekker så må du jo ha ny, så ja send den inn *host*adminabuse*host* Ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå