Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt ingame nanm er bjonnhy

Eg ønskar å bli ein del av norges største minecraftserver

Siden jeg ikke finner noe info på hvorfor du har guest status, så regner jeg at det har noe med whitelisten som ble fjernet tidligere i fjor, velkommen tilbake! :)

Lenke til kommentar

Mitt ingame nanm er bjonnhy

Eg ønskar å bli ein del av norges største minecraftserver

Siden jeg ikke finner noe info på hvorfor du har guest status, så regner jeg at det har noe med whitelisten som ble fjernet tidligere i fjor, velkommen tilbake! :)

Lenke til kommentar

Jeg vet det høres grinete ut, men hvorfor svarer du ikke på min post? Jeg ser at du har svart på flere etter meg.

hehehe beklager, så søknaden din nu, var noen som maste på meg ingame, så jeg tok de først og overså din helt.

Men for å komme til saken, søknaden er godkjent, velkommen til hardwork.no Atlefied. :)

kontakt en vakt, mod eller admin for promote ingame.

Lenke til kommentar

Jeg vet det høres grinete ut, men hvorfor svarer du ikke på min post? Jeg ser at du har svart på flere etter meg.

hehehe beklager, så søknaden din nu, var noen som maste på meg ingame, så jeg tok de først og overså din helt.

Men for å komme til saken, søknaden er godkjent, velkommen til hardwork.no Atlefied. :)

kontakt en vakt, mod eller admin for promote ingame.

Hehe, jeg forstår! Takk så mye! :)

Lenke til kommentar

Folkens! min bror på 23 år har nettopp kjøpt seg minecraft og for at han skal bli kjent med online versjonen søker han bygge tillatelse via min konto på diskusjon.no.

Han kaller seg Merius og er 23 år gammel.

den er grei, velkommen :D

kontakt en vakt, mod eller admin for promote ingame :)

Lenke til kommentar

Hei, jeg er en gutt på 14 år, og har spilt minecraft i en måned, og kan ganske mye om spillet, og har foreløpig bygget mye på mine egne servere. jeg vil gjerne være med og bygge på Hardwork serveren.

Mvh: Marcus Selvik.

MC Username: Marcuser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...