bjonnhy Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Mitt ingame nanm er bjonnhy Eg ønskar å bli ein del av norges største minecraftserver Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Mitt ingame nanm er bjonnhy Eg ønskar å bli ein del av norges største minecraftserver Siden jeg ikke finner noe info på hvorfor du har guest status, så regner jeg at det har noe med whitelisten som ble fjernet tidligere i fjor, velkommen tilbake! Lenke til kommentar
matti99 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Mitt ingame nanm er bjonnhy Eg ønskar å bli ein del av norges største minecraftserver Siden jeg ikke finner noe info på hvorfor du har guest status, så regner jeg at det har noe med whitelisten som ble fjernet tidligere i fjor, velkommen tilbake! Lenke til kommentar
matti99 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 hei! Eg søker etter builder på mc.hardwork.no Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 hei! Eg søker etter builder på mc.hardwork.no Godkjent! Velkommen til hardwork.no Lenke til kommentar
Lifonaut Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg vet det høres grinete ut, men hvorfor svarer du ikke på min post? Jeg ser at du har svart på flere etter meg. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Folkens! min bror på 23 år har nettopp kjøpt seg minecraft og for at han skal bli kjent med online versjonen søker han bygge tillatelse via min konto på diskusjon.no. Han kaller seg Merius og er 23 år gammel. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg vet det høres grinete ut, men hvorfor svarer du ikke på min post? Jeg ser at du har svart på flere etter meg. hehehe beklager, så søknaden din nu, var noen som maste på meg ingame, så jeg tok de først og overså din helt. Men for å komme til saken, søknaden er godkjent, velkommen til hardwork.no Atlefied. kontakt en vakt, mod eller admin for promote ingame. Lenke til kommentar
Lifonaut Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg vet det høres grinete ut, men hvorfor svarer du ikke på min post? Jeg ser at du har svart på flere etter meg. hehehe beklager, så søknaden din nu, var noen som maste på meg ingame, så jeg tok de først og overså din helt. Men for å komme til saken, søknaden er godkjent, velkommen til hardwork.no Atlefied. kontakt en vakt, mod eller admin for promote ingame. Hehe, jeg forstår! Takk så mye! Lenke til kommentar
matti99 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 hei! EG søker etter sand på mc.hardwork.no eg er so langt borte i fra sand og skal lage noke automatisk att med bjonnhy plz. Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Om det var en søknad om serverstøtte, så er den helt klart for dårlig, men du kan kjøpe fra andre brukere rundt om på serveren. Endret 9. januar 2011 av pbsds Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg ber om at IAmNorsk sitt bygg fjernes. Jeg begynte å rive toppen av det før han kom og sa at det visstnok skulle flyttes. Har ikke skjedd en dritt med det på mange dager så at det flyttes tror jeg aldri kommer til å skje. Skulle flytte det med så gjekk serveren ned, skal forsette arbeidet i kveld. Hvordan blir det med gullet han "lånte"? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Anbefaler alle om å komme og ta en titt på det nye museumet i Huttiheita! Sir_Richarde og meg har laget en utstilling med diverse redstone-kretser som kan være lærerikt for mange som ikke har holdt på så mye med det. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Folkens! min bror på 23 år har nettopp kjøpt seg minecraft og for at han skal bli kjent med online versjonen søker han bygge tillatelse via min konto på diskusjon.no. Han kaller seg Merius og er 23 år gammel. den er grei, velkommen kontakt en vakt, mod eller admin for promote ingame Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Må si folkens, nå er endelig Google maps oppe og går, skal fikse en script slik den oppdatere seg 1 gang i døgnet. Kart Endret 9. januar 2011 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Må si folkens, nå er endelig Google maps oppe og går, skal fikse en script slik den oppdatere seg 1 gang i døgnet. Kart Råtøft! Gj! Lenke til kommentar
PartizanYU Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hei underyourbed911 knuste glass i Mannen min /warp mannen Sendte lava renende ut over alt. Hvilken straff får han? Kan jeg også bli whitelista til survival. Hva er adressen? Mvh PartizanYU Endret 9. januar 2011 av PartizanYU Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Må si folkens, nå er endelig Google maps oppe og går, skal fikse en script slik den oppdatere seg 1 gang i døgnet. Kart Får error jeg "403 - Forbidden" Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Må si folkens, nå er endelig Google maps oppe og går, skal fikse en script slik den oppdatere seg 1 gang i døgnet. Kart Får error jeg "403 - Forbidden" +1 Lenke til kommentar
marcuser Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei, jeg er en gutt på 14 år, og har spilt minecraft i en måned, og kan ganske mye om spillet, og har foreløpig bygget mye på mine egne servere. jeg vil gjerne være med og bygge på Hardwork serveren. Mvh: Marcus Selvik. MC Username: Marcuser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå