Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rollback vil si at serveren går tilbake til tidligere tidspunkt, dette er dessverre unngåelig når strømmen går og fult av data blir lagret feil, det er godt det finnes backups

Har strøm tilbake nå og jobbe og driv og fikse world, eta rundt 20-30 min. Kanskje mindre

SERVEREN ER OPPE!

Beklage problemet som har oppstått.

Endret av Tj-nome
  • Liker 1
Lenke til kommentar

*klemme på UPSn sin*

Håper at endringene Notch skal gjøre med save filene vil gjøre systemet generelt mer robust.

Må få meg en UPS :roll:

Endringen er helt nødvendig, slik kartet er i dag tar utrulig mye unødvendig plass og enorme CPU ressurser. Blir trulig mye enklere og hoste server når save filene blir fikset.

Lurer litt på hvordan han komme til og ordne det for oldmaps. Håper virkelig han lage en konverter.

Lenke til kommentar

er det ingen muligheter for en "rollforward" alt jeg og broren min har bygget idag er borte :cry:

160-170k filer det er i world saven. Det er rundt 40% korrupt. Det vil med andre ord tatt meg 1-2 dag og fikse det.

Derfor vart det rollback dessverre.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Jeg begynte å rive toppen av det før han kom og sa at det visstnok skulle flyttes. Har ikke skjedd en dritt med det på mange dager så at det flyttes tror jeg aldri kommer til å skje.

Skulle flytte det med så gjekk serveren ned, skal forsette arbeidet i kveld.

Ok. Sto ingenting her om det så jeg tok ansvaret og begynte å rive. Skal la det stå. Ga all steinen jeg fjerna tilbake til han. :)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg er en gutt på 19 år, som har spilt Minecraft i 2-3 uker. Heter "Atlefied" på minecraft, og lurte på om jeg kunne være med og bygge på serveren deres, siden noen venner av meg driver der?

Edit: La til noe

Endret av Elg1991
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...