Tj-nome Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Slik er det dessverre: Har forsatt strøm på laptop og mobil (3g) når jeg har mer info kjem det straks Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Rollback vil si at serveren går tilbake til tidligere tidspunkt, dette er dessverre unngåelig når strømmen går og fult av data blir lagret feil, det er godt det finnes backups Har strøm tilbake nå og jobbe og driv og fikse world, eta rundt 20-30 min. Kanskje mindre SERVEREN ER OPPE! Beklage problemet som har oppstått. Endret 8. januar 2011 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 *klemme på UPSn sin* Håper at endringene Notch skal gjøre med save filene vil gjøre systemet generelt mer robust. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 *klemme på UPSn sin* Håper at endringene Notch skal gjøre med save filene vil gjøre systemet generelt mer robust. Må få meg en UPS Endringen er helt nødvendig, slik kartet er i dag tar utrulig mye unødvendig plass og enorme CPU ressurser. Blir trulig mye enklere og hoste server når save filene blir fikset. Lurer litt på hvordan han komme til og ordne det for oldmaps. Håper virkelig han lage en konverter. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 er det ingen muligheter for en "rollforward" alt jeg og broren min har bygget idag er borte Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) er det ingen muligheter for en "rollforward" alt jeg og broren min har bygget idag er borte 160-170k filer det er i world saven. Det er rundt 40% korrupt. Det vil med andre ord tatt meg 1-2 dag og fikse det. Derfor vart det rollback dessverre. Endret 8. januar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg ber om at IAmNorsk sitt bygg fjernes. Jeg begynte å rive toppen av det før han kom og sa at det visstnok skulle flyttes. Har ikke skjedd en dritt med det på mange dager så at det flyttes tror jeg aldri kommer til å skje. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 kan warpen til brygga flyttes til den orginale plassen. jeg vet ikke hvorfor den er flyttet, eller hvem som har flyttet den. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg ber om at IAmNorsk sitt bygg fjernes. Jeg begynte å rive toppen av det før han kom og sa at det visstnok skulle flyttes. Har ikke skjedd en dritt med det på mange dager så at det flyttes tror jeg aldri kommer til å skje. Skulle flytte det med så gjekk serveren ned, skal forsette arbeidet i kveld. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Jeg ber om at IAmNorsk sitt bygg fjernes. Jeg begynte å rive toppen av det før han kom og sa at det visstnok skulle flyttes. Har ikke skjedd en dritt med det på mange dager så at det flyttes tror jeg aldri kommer til å skje. Skulle flytte det med så gjekk serveren ned, skal forsette arbeidet i kveld. Ok. Sto ingenting her om det så jeg tok ansvaret og begynte å rive. Skal la det stå. Ga all steinen jeg fjerna tilbake til han. Endret 8. januar 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei, jeg sitter fast inne i et hus og kommer meg ikke ut av døra. Hvordan gjør jeg det. Forresten søkte om og bygge men er fortsatt bare guest. ITGDI Lenke til kommentar
oleb2007 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 jeg heter oleb2007 på minecraft og lurte på om jeg kunne begynne å bygge på serveren deres. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei, jeg sitter fast inne i et hus og kommer meg ikke ut av døra. Hvordan gjør jeg det. Forresten søkte om og bygge men er fortsatt bare guest. ITGDI Fikset! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 jeg heter oleb2007 på minecraft og lurte på om jeg kunne begynne å bygge på serveren deres. Den er grei Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 nå er jeg lei av og være banned fra survival .. ( borbra did a wrong ..) Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Kansje jeg burde prøve survival serveren når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er det mulig å komme på whitelist for survival serveren nå? Eller venter dere med å åpne? Ingame: stalki2 Lenke til kommentar
Lifonaut Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hei! Jeg er en gutt på 19 år, som har spilt Minecraft i 2-3 uker. Heter "Atlefied" på minecraft, og lurte på om jeg kunne være med og bygge på serveren deres, siden noen venner av meg driver der? Edit: La til noe Endret 8. januar 2011 av Elg1991 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå