adnesand Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 kan jeg joine nick: adnesand Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 kan jeg joine nick: adnesand godkjent! Lenke til kommentar
StayPuft Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg ble kicka for og bygge opp igjen det kompissen min ødela,og da ble jeg kicka!!!Det er urettferdig...Han heter ondetor eller no! Vel, vi har jo en irc-bot som heter Slemmetor. Han du mener? liker .. Nei!Han er vanlig bygger liksom.Kanskje han løy da han sa hva han het...? Lenke til kommentar
StayPuft Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har skrevet feil på den første,jeg ble bannet... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har skrevet feil på den første,jeg ble bannet... Vi har logg på alt som skjer på serveren, så vi vet det var deg som gjorde det. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 internal server error Med minecart eller? Fått den endel i det siste. Lenke til kommentar
StayPuft Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har skrevet feil på den første,jeg ble bannet... Vi har logg på alt som skjer på serveren, så vi vet det var deg som gjorde det. Lykke til videre. You are all gonna die!!! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 You are all gonna die!!! Ja, slik er livet. Ingen har kommet levende fra det. Noe annet du vil fortelle oss? 5 Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Heisann. Noen har vært nede i den nye togbanen til pjattestad (under rådhuset) og stjelt to togvogner, som gjør at startboosteren ikke funker. Det står skilt om at det ikke er lov å gå inn i systemet, og det er hvertfall ikke lov å ta vogner som ikke tilhører en selv. Kan en admin være så vennlig å sjekke hvem det er som har vært og stjelt vognene fra boosteren min? Problem løst: Spillet må ha bugget skikkelig, for 20 minutter etterpå så var begge cartene tilbake stablet oppå hverandre... Endret 6. januar 2011 av ventreC Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Vogner blir usynlige av og til, pleier å funke å relogge. Lenke til kommentar
nisseDVERG Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei, jeg ønsker og bli med for å ha det gøy og jeg har en venn der( Minoren). Var ikke lenge siden jeg kjøpte spillet og jeg vil spille på en server online, og denne er populær har jeg hørt. mitt minecraft navn er: nisseDVERG Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei, jeg ønsker og bli med for å ha det gøy og jeg har en venn der( Minoren). Var ikke lenge siden jeg kjøpte spillet og jeg vil spille på en server online, og denne er populær har jeg hørt. mitt minecraft navn er: nisseDVERG Godkjent. Lenke til kommentar
ubercrap Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hei! Jeg heter Ubercrap ingame, å ønsker å søke meg inn i hardwork.nos minecraftserver, da jeg ønsker å delta i ett stort norsk minecraft samfunn! Håper det holder Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hei! Jeg heter Ubercrap ingame, å ønsker å søke meg inn i hardwork.nos minecraftserver, da jeg ønsker å delta i ett stort norsk minecraft samfunn! Håper det holder Den er grei! - Probeus Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Savner folkens kart? Driver enda på med og arbeide framover mot og få mapet ut i google maps, Her ser du hva farge det blir på blocks btw, skal nett fikse dirt siden den ligner for mye på murstein. Lenke til kommentar
coolkis Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 kan jeg få byggetilatelse på serveren? Brukernavn: trymster100 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 kan jeg få byggetilatelse på serveren? Brukernavn: trymster100 Godkjent! Velkommen til Hardwork.no Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har nå fått fikset annet OS på VPS, løp av 10 min hadde jeg ordnet alt og fikset problemet jeg møtte på i går kveld <3 Ubuntu Det kjem først en versjon av brownan / Minecraft-Overviewer og senere med hjelp av min eigen. Den burde være kjappere og render osv. Skal linke når kartet kjem opp, men det kan ta tid og render. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har nå fått fikset annet OS på VPS, løp av 10 min hadde jeg ordnet alt og fikset problemet jeg møtte på i går kveld <3 Ubuntu Det kjem først en versjon av brownan / Minecraft-Overviewer og senere med hjelp av min eigen. Den burde være kjappere og render osv. Skal linke når kartet kjem opp, men det kan ta tid og render. Hva bruker du til å rendere en map? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå