Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte den 15.12.2010 på skyskraperen "ashenarium" i metropolis, og har fullført det meste av strukturen med eget materiale, men undervurderte mengden planker og glass som ville være nødvendig for å fullføre bygget og derfor søker jeg nå om serverstøtte for raskt å kunne fullføre bygget.

Det jeg vil trenge er

260 stacks med treplanker.

100 stacks med glass

50 stacks med snøblokker

Med dette vil jeg kunne fullføre eksteriøret og vil kunne bygge gulvet til hver etasje, dekorasjon og annet innhold vil bli bygd med eget materiale.

793912.jpeg

Lenke til kommentar

hei jeg heter jon ola og vil gjerne bli med på serveren jeg har ikke spilt så mye online på minecraft så jeg har lyst til å begyne mit minecraft navn er jonis96

Godkjent

Hallo jeg har veldig lyst til å joine denne serveren jeg har spilt på mange men de har lagget så jeg letet etter en norsk en som ikke lagger så stor "tenker nokk jeg blir her en stund" Mitt ingame navn er PreDicT

Godkjent

Lenke til kommentar

En ting er litt tidig, denne datamaskinen er nesten dobbelt så kraftig enn selve serveren til hardwork.no

Dobbelt som kraftig har egentlig ingenting med saken å gjøre. Kjøre en server må du kunne bruke cpu ressursen. Serveren er ikke spesielt svak, men er ikke spesielt sterk, men siden Minecraft ikke har særlig støtte for cpu parallellisering hjelper lite en quard-core cpu.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Søknad om serverstøtte:

Jeg ønsker å søke om serverstøtte til et prosjekt som jeg og plastictastic holder på med i pjattestad. Vi skal bygge en kopi av North Kent Police Station. Vi har startet med rammene til bygget og funnet ut hvor stort vi ønsker å lage det, men ettersom bygget er hvitt, og vi har bestemt oss for å bruke ull, så trenger vi en del ull!

Vi har til nå brukt litt over 12 stacks med ull, som vi har samlet sammen selv. Dette tar ganske mye tid, og vi ønsker derfor å høre om muligheten for å få støtte til dette.

Politistasjonen består av to bygg, et venstrebygg som så og si er helt hvitt, samt et høyrebygg som har veldig mye glass samt hvite rammer og tak.

Mål:

Venstrebygg:

Lengde: 53 blokker.

Høyde: 10 blokker.

Bredde: 15 blokker.

Høyrebygg:

Lengde: 49 blokker.

Høyde: 20 blokker.

Bredde: 23 blokker.

Dette betyr at vi trenger følgende antall blokker:

1 x vegg til venstrebygg: 53 x 10 = 530 blokker.

2 x grunnflater (andre etasje samt tak) til venstrebygg: 53 x 15: 2 x 795 = 1590.

1 x bakvegg til venstrebygg: 15 x 10 = 150 blokker.

1 x vegg til høyrebygg: 49 x 20 = 980 blokker.

1 x tak til høyrebygg: 49 x 23 = 1127 blokker.

Totalt blir dette 4377 ullblokker som utgjør ca. 69 ullstacks.

Glass samt smoothstone tror jeg vi skal kunne sørge for selv. Da vi allerede har fylt ut deler av rammen allerede, vil det kunne være mulig å trekke fra ca. 700 ullblokker fra summen.

Hvis det skulle bli noe ull til overs, vil det ikke være noe problem for oss å levere dette tilbake, hvis ønskelig!

Legger ved noen bilder av det virkelige bygget!

*bilde fjernet*

Bygget fra siden.

*bilde fjernet*

Bygget sett forfra.

I forbindelse med denne posten søker jeg (PlasticTastic) og Ventrec om utplassering av Bedrock (Adminium) på fengselsområde.

Hvor mye er jeg ikke sikker på.

Jeg vet Bedrock (Adminium) er forbeholdt stab, men fengsel er et fengsel og vi ønsker ikke fengsels utbrytere.

PS: Jeg fikk aldri noe ordentlig svar på forrige side, derfor prøver jeg på nytt.

Lenke til kommentar

Søknad om serverstøtte:

Jeg ønsker å søke om serverstøtte til et prosjekt som jeg og plastictastic holder på med i pjattestad. Vi skal bygge en kopi av North Kent Police Station. Vi har startet med rammene til bygget og funnet ut hvor stort vi ønsker å lage det, men ettersom bygget er hvitt, og vi har bestemt oss for å bruke ull, så trenger vi en del ull!

Vi har til nå brukt litt over 12 stacks med ull, som vi har samlet sammen selv. Dette tar ganske mye tid, og vi ønsker derfor å høre om muligheten for å få støtte til dette.

Politistasjonen består av to bygg, et venstrebygg som så og si er helt hvitt, samt et høyrebygg som har veldig mye glass samt hvite rammer og tak.

Mål:

Venstrebygg:

Lengde: 53 blokker.

Høyde: 10 blokker.

Bredde: 15 blokker.

Høyrebygg:

Lengde: 49 blokker.

Høyde: 20 blokker.

Bredde: 23 blokker.

Dette betyr at vi trenger følgende antall blokker:

1 x vegg til venstrebygg: 53 x 10 = 530 blokker.

2 x grunnflater (andre etasje samt tak) til venstrebygg: 53 x 15: 2 x 795 = 1590.

1 x bakvegg til venstrebygg: 15 x 10 = 150 blokker.

1 x vegg til høyrebygg: 49 x 20 = 980 blokker.

1 x tak til høyrebygg: 49 x 23 = 1127 blokker.

Totalt blir dette 4377 ullblokker som utgjør ca. 69 ullstacks.

Glass samt smoothstone tror jeg vi skal kunne sørge for selv. Da vi allerede har fylt ut deler av rammen allerede, vil det kunne være mulig å trekke fra ca. 700 ullblokker fra summen.

Hvis det skulle bli noe ull til overs, vil det ikke være noe problem for oss å levere dette tilbake, hvis ønskelig!

Legger ved noen bilder av det virkelige bygget!

*bilde fjernet*

Bygget fra siden.

*bilde fjernet*

Bygget sett forfra.

I forbindelse med denne posten søker jeg (PlasticTastic) og Ventrec om utplassering av Bedrock (Adminium) på fengselsområde.

Hvor mye er jeg ikke sikker på.

Jeg vet Bedrock (Adminium) er forbeholdt stab, men fengsel er et fengsel og vi ønsker ikke fengsels utbrytere.

PS: Jeg fikk aldri noe ordentlig svar på forrige side, derfor prøver jeg på nytt.

Har lest kjapt, men har ikke kommet med noe svar, mye har med Google Maps som jeg har jobbet med i snart 12 timer i tre dager.

Jeg mener Bedrock skal være kun for admins osv, men vist dere meiner det ikke er andre materiale som passer inn for prosjektet for vi ordne en pris dere betaler for det totale beløpet for Bedrock.

Lenke til kommentar

Etter at jeg bare har hatt seriøse og litt triste komtarer vil je bare si:At ideen om og lage en mega server med en del av Norges byggverk på minecraft,var en helt forferdelig BRA ide!

Ps.MINECRAFT RULER! :w00t:

Endret av kukenkarl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...