Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

ok. koffer er jeg banned??. jeg ble jo bare satt som gjest i en uke. så etter at jeg kom inn igjen etter å ha gådt tur med hunden står det bare at jeg er banned?.

 

Nei, kort og greit har brukeren din gjort diverse ting den ikke skal gjøre. En enkel måte og bli kvitt slike er ban dessverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg vil gjerne få bygge tillatelse på serveren deres. jeg har får hatt server, og liker å bygge ting. jeg har venner som alleredet tillatelse og bygger der de sier det er en bra server. Vennlig hilsen the_chopper ingame.

Vennen min klarte ikke å få opprettet konto her, så han låner min

Lenke til kommentar
hei, jeg vil gjerne få bygge tillatelse på serveren deres. jeg har får hatt server, og liker å bygge ting. jeg har venner som alleredet tillatelse og bygger der de sier det er en bra server. Vennlig hilsen the_chopper ingame.

Vennen min klarte ikke å få opprettet konto her, så han låner min

 

the_chopper, velkommen :D

Lenke til kommentar

Hello, jeg har ikke hatt tid å gå på i det siste som, og lengre blir det for laster opp en vidio til youtube og det går så sakte har vel bare noen 5 timer igjen....Så arbide med en togbande fra stasjoen og nærmer røros spawn må vent litt og jeg ber om tollmodighet.

MvH Ababa1

 

Hello, jeg har ikke hatt tid å gå på i det siste som, og lengre blir det for laster opp en vidio til youtube og det går så sakte har vel bare noen 5 timer igjen....Så arbide med en togbande fra stasjoen og nærmer røros spawn må vent litt og jeg ber om tollmodighet.

MvH Ababa1

Lenke til kommentar

Hello, jeg har ikke hatt tid å gå på i det siste som, og lengre blir det for laster opp en vidio til youtube og det går så sakte har vel bare noen 5 timer igjen....Så arbide med en togbande fra stasjoen og nærmer røros spawn må vent litt og jeg ber om tollmodighet.

MvH Ababa1

 

Vi har en togbane mellom røros og pjattestad som fungerer fint nå! Torejorgen står bak den! Den stopper under rådhuset i byen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...