Tj-nome Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 ok. koffer er jeg banned??. jeg ble jo bare satt som gjest i en uke. så etter at jeg kom inn igjen etter å ha gådt tur med hunden står det bare at jeg er banned?. Nei, kort og greit har brukeren din gjort diverse ting den ikke skal gjøre. En enkel måte og bli kvitt slike er ban dessverre. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 virker som om de som blir bannet som oftest ikke har gjort noe for det selv. det var en kompis, det var morra mi, dataen gjorde det selv, nei jeg har da ikke gjort noe osv osv 1 Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 virker som om de som blir bannet som oftest ikke har gjort noe for det selv. det var en kompis, det var morra mi, dataen gjorde det selv, nei jeg har da ikke gjort noe osv osv Ikke glem "Broren min gjorde det" 5 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Eller "Jeg var på LAN". Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Nå fungerer minecarts og boosters kjempebra. Så sleng hakka på ryggen og bli med og legg jernbane!!! Lenke til kommentar
dreamwalker90 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hei:) mitt navn er marius. og jeg hadde veldig gjerne likt og få byggetilatelse hos dere:) Jeg har spillt minecraft i noen uker i singelplayer og vil gjærne prøve meg på en multiplayer server:) ingame name: dreamwalker90 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hei:) mitt navn er marius. og jeg hadde veldig gjerne likt og få byggetilatelse hos dere:) Jeg har spillt minecraft i noen uker i singelplayer og vil gjærne prøve meg på en multiplayer server:) ingame name: dreamwalker90 Den er grei! Lenke til kommentar
Goldeneye_128 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen har ødelagt huset mitt. Har sakt i fra til Tjnome på serveren og håper han tar en rollback på området mitt (jeg viste han hvor det var). Uansett takker Tj hvis han ordner det opp Lenke til kommentar
Bolgnes Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Da er serveren nede en liten stund for nettverksoppdatering Burde være oppe igjen rundt kl 11 -kenbo 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen har ødelagt huset mitt. Har sakt i fra til Tjnome på serveren og håper han tar en rollback på området mitt (jeg viste han hvor det var). Uansett takker Tj hvis han ordner det opp Den skal være fikset nov Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 No er serveren oppe igjen! Lenke til kommentar
bomstadgutten Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 kan jeg få bygge tilatelse på minecraft serveren. mitt navn på minecraft er: danidaniel47 Lenke til kommentar
eiik Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 hei, jeg vil gjerne få bygge tillatelse på serveren deres. jeg har får hatt server, og liker å bygge ting. jeg har venner som alleredet tillatelse og bygger der de sier det er en bra server. Vennlig hilsen the_chopper ingame. Vennen min klarte ikke å få opprettet konto her, så han låner min Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 kan jeg få bygge tilatelse på minecraft serveren. mitt navn på minecraft er: danidaniel47 Den er grei! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 kan jeg få bygge tilatelse på minecraft serveren. mitt navn på minecraft er: danidaniel47 Godkjent Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 hei, jeg vil gjerne få bygge tillatelse på serveren deres. jeg har får hatt server, og liker å bygge ting. jeg har venner som alleredet tillatelse og bygger der de sier det er en bra server. Vennlig hilsen the_chopper ingame. Vennen min klarte ikke å få opprettet konto her, så han låner min the_chopper, velkommen Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hello, jeg har ikke hatt tid å gå på i det siste som, og lengre blir det for laster opp en vidio til youtube og det går så sakte har vel bare noen 5 timer igjen....Så arbide med en togbande fra stasjoen og nærmer røros spawn må vent litt og jeg ber om tollmodighet. MvH Ababa1 Hello, jeg har ikke hatt tid å gå på i det siste som, og lengre blir det for laster opp en vidio til youtube og det går så sakte har vel bare noen 5 timer igjen....Så arbide med en togbande fra stasjoen og nærmer røros spawn må vent litt og jeg ber om tollmodighet. MvH Ababa1 Lenke til kommentar
StayPuft Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kan dere ta in Broren min også??? Han heter B4kk3 Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Han må skrive søknaden selv, men han kan bruke din bruker her på diskusjon Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hello, jeg har ikke hatt tid å gå på i det siste som, og lengre blir det for laster opp en vidio til youtube og det går så sakte har vel bare noen 5 timer igjen....Så arbide med en togbande fra stasjoen og nærmer røros spawn må vent litt og jeg ber om tollmodighet. MvH Ababa1 Vi har en togbane mellom røros og pjattestad som fungerer fint nå! Torejorgen står bak den! Den stopper under rådhuset i byen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå