Gjest Slettet+8974354 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 kan jeg få byggetilatelse på serveren? jeg heter ellilelli by the way Godkjent! velkommen til Hardwork Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) lol Endret 4. august 2011 av Blyantkvesser Lenke til kommentar
xnovlin Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 hei. mitt minecraft navn er xnovlin. og jeg lurer på om jeg kan få byggetillatelse? håper dere svarer snart :) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei! Jeg vil gjerne bli whitelistet på denne serveren, hadde vært gøyt å fått spilt på en norsk server! Er 15 år, og har spilt Minecraft siden i høst. Navnet mitt er Blyantkvesser hei. mitt minecraft navn er xnovlin. og jeg lurer på om jeg kan få byggetillatelse? håper dere svarer snart :) Godkjent, velkommen til oss. Lenke til kommentar
Antonioxx123 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 hei, er trymxx1. kan jeg bygge på mc.hardwork.no? låner antonioxxs bruker på diskuson.no. Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 hei, er trymxx1. kan jeg bygge på mc.hardwork.no? låner antonioxxs bruker på diskuson.no. Godkjent! kom ingame og be en vakt eller høyere promote deg hei, jeg oppdaget en bug idag. vet ikke om det er noen som har postet om den buggen før, men gidder ikke å sjekke jeg kjørte minecart ned til bedrock. når jeg hakka i stykker mincarten min for å komme meg ut datt jeg ned under bedrock. veldig plagsomt å gå i 2 minutter for så å warpe på nytt og gå 2 minutter til. Den har jeg også oppdaget, Enten så må notch fikse sine koder, eller så må det bli dobbel bedrock nederst. Men det er lett å ungå denne buggen, gå ut av carten, før du ødelegger den Lenke til kommentar
Mr11Rum Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei navnet mitt på minecraft er Mr11rum og ønsker og få en byggetilatelse, Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei navnet mitt på minecraft er Mr11rum og ønsker og få en byggetilatelse, Den er grei. Lenke til kommentar
StayPuft Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei!Jeg heter kukenkarl ingame,og ønsker og være med i et Norskt minecraft samfunn. Jeg har ideer til noen flotte byggverk jeg gjerne ville hatt ut på serveren. Det ville betydd mye for meg og kunne være med,peace out! Ps.Sorry for det stygge brukernavnet. Lenke til kommentar
Mr11Rum Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 you just got buuuurned bitch titts, hahaha i love ur curch 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du er dritkul, skulle ønske jeg var deg. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 hehe, kirka er hel den, /rollback - Bitch 4 Lenke til kommentar
xnovlin Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 ok. koffer er jeg banned??. jeg ble jo bare satt som gjest i en uke. så etter at jeg kom inn igjen etter å ha gådt tur med hunden står det bare at jeg er banned?. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 you just got buuuurned bitch titts, hahaha i love ur curch hahahaha, u sir u fail. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Hei!Jeg heter kukenkarl ingame,og ønsker og være med i et Norskt minecraft samfunn. Jeg har ideer til noen flotte byggverk jeg gjerne ville hatt ut på serveren. Det ville betydd mye for meg og kunne være med,peace out! Ps.Sorry for det stygge brukernavnet. den er grei Lenke til kommentar
OleKristian95 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du er dritkul, skulle ønske jeg var deg. *likes* Lenke til kommentar
OleKristian95 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du er dritkul, skulle ønske jeg var deg. *likes* Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 you just got buuuurned bitch titts, hahaha i love ur curch Du velger å sløse bort 10-15 min av livet ditt til ingen nytte? Lenke til kommentar
xnovlin Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 ok. koffer er jeg banned??. jeg ble jo bare satt som gjest i en uke. så etter at jeg kom inn igjen etter å ha gådt tur med hunden står det bare at jeg er banned?. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå