Ababa1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Vet det ikke skulle hit men fikk ikke lastet opp i rett forum. Lit av utsikten fra Bank/togstasjonen Her ser derre Bank og Togstasjonen Togstasjonen i Pjattestad, vart sykt bra Bouenos:) NB! Ikke ferdig Endret 2. januar 2011 av Ababa1 Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 "<[Vakt] pbsds> lol" haha! Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Hva skal dette forestille?: Hvis jeg ikke bommer helt, er dette branch minen til kenbo22 aha Endret 2. januar 2011 av Ollee48 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Kun eg som får ENORME lag-spikes no? 34 aktive brukarar, sist eg sjekka. Og der fekk eg denne meldinga: Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 02.01.11 18:28 Minecraft: Minecraft Beta 1.1_02 OS: Windows Vista (x86) version 6.0 Java: 1.6.0_21, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: ATI Radeon HD 5800 Series version 4.0.10188 Compatibility Profile Context, ATI Technologies Inc. java.lang.NullPointerException at f.a(SourceFile:1223) at dd.a(SourceFile:762) at dg.e_(SourceFile:43) at cc.a(SourceFile:46) at net.minecraft.client.Minecraft.i(SourceFile:1203) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:677) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) --- END ERROR REPORT 3414c150 ---------- Endret 2. januar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
andreas.harnes Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 jeg vilø gjerne bli registert for å kunne spille med andtre norske på minecraft figuren heter emoli21 Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 jeg vilø gjerne bli registert for å kunne spille med andtre norske på minecraft figuren heter emoli21 den er grei! Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hva skal dette forestille?: oller48: Dette er vell Mining hula til kenbo, altså kalt bransje mining, det er bare han som har brukt litt tid til og innrede det Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hva skal dette forestille?: Hvis jeg ikke bommer helt, er dette branch minen til kenbo22 Helt korrekt! Hva skal dette forestille?: oller48: Dette er vell Mining hula til kenbo, altså kalt bransje mining, det er bare han som har brukt litt tid til og innrede det Det er ikke bare han som har brukt litt tid på å innrede ei "lita" bransjemininghule. Jeg og Frederick har og en liten en nede i FFA som vi har lagt litt arbeid i! Har og hatt lit hjelp i fra et par folk som hadde en kort visitt innom Hardwork Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hansien, vil ikkje du bli promota tilbake til mod snart ? Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ababa1, vil ikkje du bli promota til mod snart ? Ja takk hadde vært fint Love å drøme da Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hansien, vil ikkje du bli promota tilbake til mod snart ? Jonol har alt vært så snill og gjordt det! Lenke til kommentar
lydyly Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hei det er lydyly her. eg lurte på om eg kan bli med og bygga sammen med alle dere andre Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Exstrenm stor bod gitt Hva synns dereXD Lenke til kommentar
Langflon Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Re: Hardwork.no - Norges største server [24/7] by borbra » Wed Dec 29, 2010 11:14 pm Langflon wrote: Hei Godtfolk! Vi er 4 gutter som bor i kollektiv på Elverum, og som alle spiller Minecraft. Alder på oss er 26, 21, 21 og 21. Etter å ha lett en stund etter en stabil og god server som er konstant oppe (vi jobber til veldig forskjellige tider), endte vi opp her. Så Våre IGN's er Langflon Stiiiian Olert Ellefski Håper på positiv tilbakemelding og mulighet for å bygge litt i nær fremtid EDIT; kan jo også nevne i en bisetning om dere lurer på hvorfor vi ikke bare lager vår egen server. Vi får det rett og slett ikke til å få det lag-fritt Det går fint om man er 2-3 stykker på, men joiner fjerdemann går det rett sør. ekte nerde kollektiv, det liker vi :D godkjent med stil bare kom på så vil noe promote dere Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Re: Hardwork.no - Norges største server [24/7] by borbra » Wed Dec 29, 2010 11:14 pm Langflon wrote: Hei Godtfolk! Vi er 4 gutter som bor i kollektiv på Elverum, og som alle spiller Minecraft. Alder på oss er 26, 21, 21 og 21. Etter å ha lett en stund etter en stabil og god server som er konstant oppe (vi jobber til veldig forskjellige tider), endte vi opp her. Så Våre IGN's er Langflon Stiiiian Olert Ellefski Håper på positiv tilbakemelding og mulighet for å bygge litt i nær fremtid EDIT; kan jo også nevne i en bisetning om dere lurer på hvorfor vi ikke bare lager vår egen server. Vi får det rett og slett ikke til å få det lag-fritt Det går fint om man er 2-3 stykker på, men joiner fjerdemann går det rett sør. ekte nerde kollektiv, det liker vi :D godkjent med stil bare kom på så vil noe promote dere Welcome Aboard! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 1/2/11 9:12 PM Minecraft: Minecraft Beta 1.1_02 OS: Mac OS X (i386) version 10.6.5 Java: 1.6.0_22, Apple Inc. VM: Java HotSpot Client VM (mixed mode), Apple Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: NVIDIA GeForce GT 330M OpenGL Engine version 2.1 NVIDIA-1.6.24, NVIDIA Corporation java.lang.NullPointerException at at.a(SourceFile:35) at ag.a(SourceFile:44) at ag.a(SourceFile:16) at ne.a(SourceFile:117) at cr.a(SourceFile:52) at cc.b(SourceFile:93) at kr.c(SourceFile:382) at kr.b(SourceFile:312) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:704) at java.lang.Thread.run(Thread.java:680) --- END ERROR REPORT 287f03cb ---------- ...når jeg prøver å connecte Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 1/2/11 9:12 PM Minecraft: Minecraft Beta 1.1_02 OS: Mac OS X (i386) version 10.6.5 Java: 1.6.0_22, Apple Inc. VM: Java HotSpot Client VM (mixed mode), Apple Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: NVIDIA GeForce GT 330M OpenGL Engine version 2.1 NVIDIA-1.6.24, NVIDIA Corporation java.lang.NullPointerException at at.a(SourceFile:35) at ag.a(SourceFile:44) at ag.a(SourceFile:16) at ne.a(SourceFile:117) at cr.a(SourceFile:52) at cc.b(SourceFile:93) at kr.c(SourceFile:382) at kr.b(SourceFile:312) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:704) at java.lang.Thread.run(Thread.java:680) --- END ERROR REPORT 287f03cb ---------- ...når jeg prøver å connecte Ser du har mac, prøvd å reinstallere java? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 1/2/11 9:12 PM Minecraft: Minecraft Beta 1.1_02 OS: Mac OS X (i386) version 10.6.5 Java: 1.6.0_22, Apple Inc. VM: Java HotSpot Client VM (mixed mode), Apple Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: NVIDIA GeForce GT 330M OpenGL Engine version 2.1 NVIDIA-1.6.24, NVIDIA Corporation java.lang.NullPointerException at at.a(SourceFile:35) at ag.a(SourceFile:44) at ag.a(SourceFile:16) at ne.a(SourceFile:117) at cr.a(SourceFile:52) at cc.b(SourceFile:93) at kr.c(SourceFile:382) at kr.b(SourceFile:312) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:704) at java.lang.Thread.run(Thread.java:680) --- END ERROR REPORT 287f03cb ---------- ...når jeg prøver å connecte Har du Betterlight and Bettergrass? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Gjorde pent lite for å få det til å fungere igjen. Lot maskinen kjøle seg ned, logget på singleplayer og så funka det. *shrug* Huttiheiti er godt på vei til å bli en storby! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå