Tj-nome Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hei, packet skal være fikset no og serveren kjem opp om ca 10 min, skal nett gjøre ferdig updaten til serveren. Hei forsatt litt problem, prøve å kontakte nettverksansvarlig igjen og høre om det er en situasjon som kan ordnes. Endret 2. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
TT08 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei, jeg spiller nå på serveren deres, og holder på med diverse mindre prosjekter, men deltar gjerne på prosjekter med gode ideer. Har ikke så mange ideene selv akkurat nå, men håper på å hjelpe andre om å nå deres. Jeg vil gjerne søke om å bli moderator, siden jeg har de siste døgnene vært mye på, og jeg regner med at det blir uforandret fremover. Jeg er 18 år, og ansvars-mengde er egentlig opp til dere å gjøre. Jeg skal ihvertfall gjøre det enklest mulig for de andre om jeg skulle blir forfremmet til moderator/admin. Hilsen TT08 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg (Kaizers) kommer til å være mer aktiv på denne serveren fremover, og har selvfølgelig lyst å bygge visse ting. Ikke nødvendig å få materiale utdelt eller noe sånt, men lurer bare på om jeg kan bygge på tomme steder. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg ønsker spons til et prosjekt som omhandler et tårn med labyrinter, dette vil jeg da lage i dungeon stein eller "mose stein" til så høyt jeg gidder eller kan. navn: "Project Maze-tower" Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Det er ikke noe problem lange Draco: Den er godkjent! Til informasjon er TT08 no moderator på serveren, sammen med Dracoknight! Håper dere tar dem vel i mot! Endret 2. oktober 2010 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei. Jeg spiller mye på derveren din og har noen flotte prosjekter på gang. Holder til foran stortinget og taj mahal, med bla helvete, en diger skau og en flott labyrint. Søker om å bli moderator for å kunne hjelpe andre (og litt meg selv ), i og med at jeg bruker så mye tid på serveren Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg(Ishabida) vil gjerne bygge "Alle guders tempel" på antikkøyen, som tar form i skrivende stund. Dette er et betydelig monument kalt Pantheon, og er en obligatorisk del av øyen. Er kanskje ikke det vakreste synet, men med den rette størrelsen kan det bli bra. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 By request, min nyeste skinpakke i zip. ATP for minecraft v0.32.zip Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Status så langt på Maze Tower: Lobby: 95% 1st: 100% 2nd: 45% 3rd: 1% Andre Maze prosjekter: Mini-Maze: 100% Lvl1: 100% Lvl2: 100% Rettning: Fra spawn: med nesa til fossen, gå til mursteins veien til venstre, ta andre trapp ned til venstre ved skiltet "Draco's Labyrint" Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ser bra ut den Draco! gleder meg til å teste alle levels! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan jeg og få lov til å bygge litt på serveren? Hansien er MCnavnet. 1 Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Kan jeg joine? tenke å bygge hus evt broer og veier. Mitt nick er moffeloffen Endret 3. oktober 2010 av crewlar98moffe Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Kan jeg og få lov til å bygge litt på serveren? Hansien er MCnavnet. Hei, Hansien er godkjent, Etter praten ingame med avien. Kan jeg joine? tenke å bygge hus evt broer og veier. Mitt nick er moffeloffen Hei, ser ut som du har tenkt å bygge berre å komme innom en tur og jeg vil sjå hva vi kan fikse, Bruer og veier ligg under Borbra så du kan heller bygge deg eit hus Endret 3. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Yhaeve Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hei, vet ikke helt hva jeg skal bygge enda, men det kommer Snillfisk edit: hjelper gjerne til hvis noen trenger hjelp med sitt byggverk Endret 3. oktober 2010 av Yhaeve Lenke til kommentar
King_Vemund Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei der Søker om å bli registrert på serveren, sånn at jeg kan bygge, bl.a. videre på ting jeg allerede har begynt på. Fikk ip-en til serveren fra noen venner for noen dager siden, og har spilt en del allerede, og lagd noen hus og mer. Kan forresten slenge på at det ikke komemr til å bli noe trøbbel med meg Brukernavn: King_Vemund Lenke til kommentar
ulrik123 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Halla De4dwing og sebfongen her, lurte på om vi kunne få byggtillatelse på servern ? Vi pleier og bygge noe sammen, og lurte på om vi kanskje skulle prøve oss på eifeltårnet, hehe Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Eifeltårnet tilhøre enda ostermann, men kan sikkert bygge noe annet :=) Uansett, velkommen til serveren Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg opplever å bli kastet ut / minecraft krasjer hele tiden, dette skjer ikke når jeg spiller single player, men kun på deres server. er det noen problemer eller ting jeg burde vite om? Jeg gjør ingenting spesielt, bare går på den veien dere har bygget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå