Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

dere tar litt feil for warplisten er faktisk ganske full det blir feil og ha warps overalt !! gå fra røros eller gå fra namsos you choose ..

røroskirka er på ingenmåte gravd ned og stygg for at den er sett så mange ganger der tar du feil .. dårlige måter og prøve og få warp ja ..

lag en stor fin vei så skal dere se

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dere tar litt feil for warplisten er faktisk ganske full det blir feil og ha warps overalt !! gå fra røros eller gå fra namsos you choose ..

røroskirka er på ingenmåte gravd ned og stygg for at den er sett så mange ganger der tar du feil .. dårlige måter og prøve og få warp ja ..

Har ikke sagt at det skal være warps overalt, men det bør være der det er mye aktivitet. Ingen som har sagt at røroskirka er stygg, såvidt jeg har fått med meg, men den er plassert litt dumt. Det ser ikke så fint ut når kirka er gravd ned i et stort firkantig hull, men dette skulle vistnok bli forandret.

Lenke til kommentar

Det ser ikke så fint ut når kirka er gravd ned i et stort firkantig hull, men dette skulle vistnok bli forandret.

Har investert litt tid på det nå. Har ryddet og styret og det er gravd ut rundt. Your argument has been rendered invalid.

Lenke til kommentar

Har ikke sagt at det skal være warps overalt, men det bør være der det er mye aktivitet. Ingen som har sagt at røroskirka er stygg, såvidt jeg har fått med meg, men den er plassert litt dumt. Det ser ikke så fint ut når kirka er gravd ned i et stort firkantig hull, men dette skulle vistnok bli forandret.

hmm. så du vil ikke ha mer warps og du vil heller ikke flytte en warp. hvordan kan det bli en warp i pjattestad da?

Lenke til kommentar

hmm. så du vil ikke ha mer warps og du vil heller ikke flytte en warp. hvordan kan det bli en warp i pjattestad da?

Jeg tror han heller vil flytt en av warpsene til Pjattstad siden Røros her 2 røros og roros som det stårl tiliigere i forumet. Å jeg tror det er det han tenker på.

NB!: Er ikke sikker på dette stemmer så dte bare tiligere i forumet.

Endret av Ababa1
Lenke til kommentar

Det ser ikke så fint ut når kirka er gravd ned i et stort firkantig hull, men dette skulle vistnok bli forandret.

Har investert litt tid på det nå. Har ryddet og styret og det er gravd ut rundt. Your argument has been rendered invalid.

Jeg har sett meg rundt, og røros ble veldig fint! :)

jeg tror at roros er en alternativ warp. for de som ikke har ø på tastaturet.

Ja, det ble laget for en svenske(christnakrona, eller noe sånt) siden han ikke hadde ø på tastaturet.

Lenke til kommentar

Du bør tydeligvis lese gjennom det jeg skrev på nytt.

Det jeg skrev er ikke synonymt med det å ikke ønske flere warps.

Lenke til kommentar

Godt nyttår folkens!

Det forundrer meg litt at vi kun har 2 deltakere i skjermbildekonkurransen. Merkelig at ikke fler vil ha lettjente gull og diamanter. Ettersom jeg tror dette er kun noe dere har glemt eller ikke visst om, så får dere en uke til, før to vinnere kåres. Lykke til! :)

Skjermbildekonkurranse

Fra 24. desember til 7. januar arrangerer vi skjermbildekonkurranse.

•  
  • For å delta, post skjermbilder i denne tråden her,
  • Maks tre bilder per bruker, post dem i samme innlegg.
  • Du kan bilde av akkurat hva du vil på serveren, du trenger ikke å ha bygd det selv.
  • To vinnere, den som poster det peneste bildet og den som poster det tøffeste bildet. Disse vil få en stor premie med gull og diamanter, sponset av meg og Tjnome!

Lenke til kommentar

Hei, Jeg er Andrè og mitt In game kallenavn/Nick er Horrortitan

Jeg vil joine denne serveren fordi den er norsk og den ser ikke ut til å "Lagge"

Derfor syns jeg denne serveren er PERFEKT :D

Er ikke blitt kjent med folka på servern, men de er vel hyggelige karer?

Jeg er 14 år gammel, bor i Nordnorge, Sortland :]

(Skriver på bokmål fordi Nordnorsk virker litt dumt i saker som denne)

Jeg har spillt minecraft siden Infdev tror jeg, så det er vell en stund.

Hvorfor skulle dere ville la meg joine serveren?

Jo :

- Jeg skriver mye

- Jeg er GANSKE aktiv, ikke fullt så aktiv på forum og sånn, men litt iallefall.

- Jeg er ikke en bøllete type, jeg er mer den vennelige typen.. :p

- Jeg har en Youtube channel, så jeg KAN lage videoer på denne vis jeg får lov til det.

- Jeg er ganske så god i engelsk, jeg lager Engelske Commentary-Vids.

- jeg har skype og snakker gjærne :D, Horrortitan13.

Msn Har jeg også, [email protected], men jeg er mest online på skype.

Kontakt meg om du skulle lure på noe.

Lenke til kommentar

Du bør tydeligvis lese gjennom det jeg skrev på nytt.

Det jeg skrev er ikke synonymt med det å ikke ønske flere warps.

men du har skrevet før at du det er ikke flere warps du vil ha.

du skrev det igår. HUSK! sier jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...