Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Om du refererererer til mitt innlegg Hansinen så står det ingen steder at bygget er stygt..

Men å ha Kirka nedgravet i et smalt hull så man aldri ser mer en 1/5 del av bygget er en skam...

Kirka er dritfin!

Men den må greves frem så man faktisk ser den.....

Team-Røros er så godt som borte, ingen som spør om å få bygge i eller rundt Røros har fått noe svar ingame, ergo ingen får bygge, stedet er dødt foruten det å se kirka...

Tid fra røros til pjattestad : 1minutt 46sekunder, med mange svinger på veien...

Bare få bestem t dette nå, blir det nei så må noen gå sammen å bygge opperativ jernbane røros/pjattestad ASAP...

Folkens ok. Kanskje det var en tabbe å bygge byen så nært, men den er mer aktivitet der en Røros i nåverne stand. Å jeg vil ikke si at bygnigen er styg, men den er dårliplasert. Å sant skal sies jeg har sett den krika noen ganger nå og jeg er alt blit lei den. Men jeg tiviler ikke at det er flere som fortsatt likker dne og vil se den. Men viss svare blir nei og Pjattstad ikke skal få warp kan jeg hjelpe til med å lage en jernbane Røros-Pjattstad. Det fordi jeg har laget en privat stasjon utenfor Røros Pjattstad område og hadde tenkt på det før. Å viss svare blir jeg vil jeg gjøre det like vel! På denn måten vil det bli jernbanne uannsett hvordan dette ender. I tilge vil jeg lagge 2 ruder en direkte og en via stasjonen. Men dette ikke før avstemnigen er over. Eneste jeg ber om får å gjenomføre dette er iron. Får jeg litt iron så vil det få det til å gå forter under arbeide. Å viss noen har noe i mot dette skriv det her. La meg få vite det, og gjerne kom ved invendiger og forslag til deg jeg skriver og viss de vil hjelpe meg med å gjøre dette er den beste måtten å doner litt iron trenger ikke være mer en 1 iron for hver iron hjelper!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med alle skjønner at denne pollen er helt håpløs, alle 200.000 brukere av diskusjon.no som ikke aner hva minecraft er kan/har stemt...

Jeg skjønner ikke problemet med å ha egen warp heller jeg... det tar 30sekunder å lage, og påvirker ikke røros overhode, og ja, det blir flere warps. Hva gjør det da? "warps" listen er ikke akkurat full, warps kan flyttes og fjernes som Gud ønsker senere også...

Så mye styr, for så lite, føler jeg... ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Men alikevel å finne Røros er da ikke vanskelig gå opp haune ser du jo kirka. Å det er jo bare å skilte opp ruta. Dessuten vil det bli letter for de som arbeider i Pjattstad viss warpen er der og ikke i Røros og sånn vi har brakt på det hele kjær det mer i Pjattstad enn Røros.

Dette argumentet kan jo like fullt fungere den andre veien også, så det er irrellevant. Dere har jo allerede en vei som er Skiltet, fin og flott.

Så litt om hvorfor jeg personlig mener Røros skal bestå;

det er fremdeles aktivitet på røros, og jeg har meget lyst til å starte på et nytt bygg som finnes her på røros, muligens allerede til uka.

Personlig, som KristerB, er jeg imot at alle skal lage seg en egen by, for og så ta betaling for tomter der. Det er derfor røros er gratis. Grunnen til at du må søke for å få bygge her, er at vi skal ha noe plass til fremtidige prosjekter.

Så en liten konklusjon om hvorfor Røros burde bestå; Røros var først. Pjattestad hadde mest sannsynelig ikke vert å finne på samme lokasjon, om ikke Røros hadde vert der i utgangspunktet. Da blir det litt dumt å frata plassen du gikk ut ifra all publisitet, fordi at du vil ha flere folk til din by.

Lenke til kommentar

om warpen til røros blir flytta er det jo mye lenger og gå til holmenkollen og alt i den andre enden av tunnelen. om warpen flyttes tar det enda lengre og gå bort dit.

om faktisk pjattestad får warp, så kan jeg, i teorien bygge en by rett på siden av pjattestad og kreve og flytte warp til min by...

det er ikke slik det fungerer.

og avstemmingen har også avgjort at den ikke skal flyttes.

Endret av 3rl3nd
Lenke til kommentar

Vel for å si det slik det er så har jo faktisk røros to warps! Røros samt roros... Den ene kunne jo uten tvil vært flyttet til pjattestad! Jeg skjønner at admins ikke ønsker å plassere ut masse warps overalt, men når det er 30+ som bygger på samme plass så forsvarer det jo behovet for en warp. :thumbup:

Lenke til kommentar

Men alikevel å finne Røros er da ikke vanskelig gå opp haune ser du jo kirka. Å det er jo bare å skilte opp ruta. Dessuten vil det bli letter for de som arbeider i Pjattstad viss warpen er der og ikke i Røros og sånn vi har brakt på det hele kjær det mer i Pjattstad enn Røros.

Dette argumentet kan jo like fullt fungere den andre veien også, så det er irrellevant. Dere har jo allerede en vei som er Skiltet, fin og flott.

Så litt om hvorfor jeg personlig mener Røros skal bestå;

det er fremdeles aktivitet på røros, og jeg har meget lyst til å starte på et nytt bygg som finnes her på røros, muligens allerede til uka.

Personlig, som KristerB, er jeg imot at alle skal lage seg en egen by, for og så ta betaling for tomter der. Det er derfor røros er gratis. Grunnen til at du må søke for å få bygge her, er at vi skal ha noe plass til fremtidige prosjekter.

Så en liten konklusjon om hvorfor Røros burde bestå; Røros var først. Pjattestad hadde mest sannsynelig ikke vert å finne på samme lokasjon, om ikke Røros hadde vert der i utgangspunktet. Da blir det litt dumt å frata plassen du gikk ut ifra all publisitet, fordi at du vil ha flere folk til din by.

grunnen til at vi tar penger for tomter er at vi ikke skal ha slike bygg som ikke er så særlige fine, og vi forlange rikke akkurat mye for en tomt:P eneste dyre tomtene er ved rikmannsstrøket. Disse prisene er satt PGA at vi vil ha noen som er intrisert i og bygge et bygg som fasinerer.

Jeg ser heller at vi bevarer /warp røros også lager vi en warp som heter /warp pjattestad, som sagt i en tidligere post: Warp listen er ikke akkurat så full og det tar ikke akkurat mye tid og lage en.

Som sagt er Byen nesten alltid befolket og vær gang jeg er i byen passerer jeg og ser andre personer. Vi er tross alt 40-45 innbyggere som er bosatt i Pjattestad, og jeg ser heller ikke noen spesiell aktivitet i Røros, eneste jeg har sett er at ababa1 har kjøpt av en annen et hus i røros og at petter_lyysgaard elr noe bygde et tak, det er all aktivitet jeg har sett:)

Det kommer til og bli flere Fasinerende bygg i senere framtid, selv vi i bystyret har planlagt en kopi av eifeltårnet:D

Kenbo22 er allerede på et prosjekt på en tomt på 72blokker x 63blokker, Det vi trur han planlegger er twisters big brother, han har allerede begynt så det er bare og ta seg en titt

Vi i pjattestadstyret tilbyr også støtte om du spør oss om du skal bygge noe som krever mye materialer.

Mange/noen har sakt at vi tar gullet selv, men det er LAAANGT ifra sannheten. Gullet vi tar inn går til Kjøp av materialer til selve byen og byggestøtte til andre personer samt utvidelese av pjattestad

• Liker 2
Lenke til kommentar

grunnen til at vi tar penger for tomter er at vi ikke skal ha slike bygg som ikke er så særlige fine, og vi forlange rikke akkurat mye for en tomt:P eneste dyre tomtene er ved rikmannsstrøket. Disse prisene er satt PGA at vi vil ha noen som er intrisert i og bygge et bygg som fasinerer.

Jeg ser heller at vi bevarer /warp røros også lager vi en warp som heter /warp pjattestad, som sagt i en tidligere post: Warp listen er ikke akkurat så full og det tar ikke akkurat mye tid og lage en.

Som sagt er Byen nesten alltid befolket og vær gang jeg er i byen passerer jeg og ser andre personer. Vi er tross alt 40-45 innbyggere som er bosatt i Pjattestad, og jeg ser heller ikke noen spesiell aktivitet i Røros, eneste jeg har sett er at ababa1 har kjøpt av en annen et hus i røros og at petter_lyysgaard elr noe bygde et tak, det er all aktivitet jeg har sett:)

Det kommer til og bli flere Fasinerende bygg i senere framtid, selv vi i bystyret har planlagt en kopi av eifeltårnet:D

Kenbo22 er allerede på et prosjekt på en tomt på 72blokker x 63blokker, Det vi trur han planlegger er twisters big brother, han har allerede begynt så det er bare og ta seg en titt

Vi i pjattestadstyret tilbyr også støtte om du spør oss om du skal bygge noe som krever mye materialer.

Mange/noen har sakt at vi tar gullet selv, men det er LAAANGT ifra sannheten. Gullet vi tar inn går til Kjøp av materialer til selve byen og byggestøtte til andre personer samt utvidelese av pjattestad

så du mener at om du har mye gull så kan du bygge flott?

Lenke til kommentar

Imo er det faktisk omvendt. I Pjattestad har me mange høge bygningar som er satt opp i ein fart, medan i Røros har du dei litt meir personlege husa som eg meinar det ligg litt meir tanke i.

For eksempel: "å tøft, eg kjøp meg ei tomt her, så lagar eg eit stort hus som visar dei rundt meg at eg kan lage store bygningar! :D"

Eller "hmmm, her er det jo gratis å byggja, så det passar fint å lage noko som eg likar."

Pjattestad er ein slags miniversjon av Metropolis, medan Røros har sin eigen litle sjarm. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

enig med alliha der. vi trenger jo ikke metropolis 2.0 i liten versjon. det er enda god plass i metropolis til alle. og hvorfor ta gull? veier skal dere bli sponset om dere bygger de slik de skal. jeg har min egen plass "Brygga" der du ikke trenger og betale. men du må spør om og få lov til og bygge.

Lenke til kommentar

Imo er det faktisk omvendt. I Pjattestad har me mange høge bygningar som er satt opp i ein fart, medan i Røros har du dei litt meir personlege husa som eg meinar det ligg litt meir tanke i.

For eksempel: "å tøft, eg kjøp meg ei tomt her, så lagar eg eit stort hus som visar dei rundt meg at eg kan lage store bygningar! :D"

Eller "hmmm, her er det jo gratis å byggja, så det passar fint å lage noko som eg likar."

Pjattestad er ein slags miniversjon av Metropolis, medan Røros har sin eigen litle sjarm. :)

Pjattestad er på ingen måte en miniversjon av Metropolis. Metropolis er unik og en veldig fin by! Hvis du har vært i pjattestad så ser du at den ikke er full av skyskrapere... Det er noen få midt i byen, men ellers er det mest normale hus rundt omkring.

At du mener røros har en egen sjarm er greit, men av det jeg har sett så er det ikke så sjarmerende. Det var noen hus i trærne, men ellers ikke så mye. Nå kan det hende at jeg ikke har fått med meg alt som ligger der, men det er ikke så veldig imponerende. Kirka derimot, den er veldig imponerende! Håper virkelig at man får skaffet litt mer luft rundt kirka sånn at den vises bedre.

Mens vi enda er inne på pjattestad - noen som har lyst til å kjøpe en veldig sentral tomt i byen? Ligger nesten i sentrum.

Har ikke tid og ressurser til å bygge noe her; derfor den selges :>

Hvor har du tomt? Har du bygget noe på den?

Lenke til kommentar

Mens vi enda er inne på pjattestad - noen som har lyst til å kjøpe en veldig sentral tomt i byen? Ligger nesten i sentrum.

Har ikke tid og ressurser til å bygge noe her; derfor den selges :>

Hvor har du tomt? Har du bygget noe på den?

Når man kommer inn til byen er det forbi sentrum, og 2 tomter bortenfor til venstre. Har ikke bygget noe der, bare lagt en firkant med sand for å markere tomten.

Lenke til kommentar

At du mener røros har en egen sjarm er greit, men av det jeg har sett så er det ikke så sjarmerende. Det var noen hus i trærne, men ellers ikke så mye. Nå kan det hende at jeg ikke har fått med meg alt som ligger der, men det er ikke så veldig imponerende. Kirka derimot, den er veldig imponerende! Håper virkelig at man får skaffet litt mer luft rundt kirka sånn at den vises bedre.

Du beviste omtrent kva eg meinte nå. Det treng ikkje var imponerande, men det treng ein sjarm. Tilbake til det med kvantitet vs. kvalitet.

Lenke til kommentar

så du mener at om du har mye gull så kan du bygge flott?

det er langt ifra det jeg sier:) gullet hjelper oss og øke kapasiteten til innbygere samt at de trives her i byen;P og at byggene/veiene bygges fortere:P

Lenke til kommentar

Du beviste omtrent kva eg meinte nå. Det treng ikkje var imponerande, men det treng ein sjarm. Tilbake til det med kvantitet vs. kvalitet.

Jeg vil ikke påstå at trehytter er kvalitet. Hadde det derimot vært bygd mer som i "Robin Hood - Tyvenes Prins", så kunne jeg vært enig. Sherwood forest ftw! Men dette er min mening, og jeg respekterer at du har en annen mening.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke påstå at trehytter er kvalitet. Hadde det derimot vært bygd mer som i "Robin Hood - Tyvenes Prins", så kunne jeg vært enig. Sherwood forest ftw! Men dette er min mening, og jeg respekterer at du har en annen mening.

Du forstår jo ikkje kva eg prøvar å få fram! Men eg er ikkje mota på å krangla nå, og dette har ikkje så mykje meining. Me får sjå korleis pollen blir når TJ kjem til Grimstad. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...