Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne noe gitt meg litt lava?

HAr prøvd ingame i flere dager nå...

Da vil /Request systemet fungere konge.

Det sende en request som kjem i en liste til moderatorene :thumbup:

edit:

Request er down, må fikse hashtables.

Serveren er oppe igjen folkens!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Jeg vil bygge på serveren fordi jeg er Awesome. (Yes i am)

Av planer har jeg et underjordisk banesystem med minecarts. Har ikke planlagt noe mer enn det, men fikk beskjed av God Tjonome (ellerno??) at jeg bare skulle skrive her hvorfor jeg burde få lov.

Sånn borsett fra at jeg er awesome kan grunnen være at jeg vil ha det gøy.

Edit: Tror jeg glemte det viktigste. Brukernavnet mitt er havers

Endret av Accident #186470
Lenke til kommentar

Jeg vil bygge på serveren fordi jeg er Awesome. (Yes i am)

Av planer har jeg et underjordisk banesystem med minecarts. Har ikke planlagt noe mer enn det, men fikk beskjed av God Tjonome (ellerno??) at jeg bare skulle skrive her hvorfor jeg burde få lov.

Sånn borsett fra at jeg er awesome kan grunnen være at jeg vil ha det gøy.

Edit: Tror jeg glemte det viktigste. Brukernavnet mitt er havers

den er grei, velkommen :)

Lenke til kommentar

Heisann!

På vegne av Pjattestad søker jeg herved om å få en warp til byen. Dette er noe som er svært etterlyst av befolkningen i byen, et antall som for øyeblikket ligger på 36 stk om jeg ikke tar helt feil. Byen vokser stadig, i både omkrets og innbyggere, og vi mener at det nå har blitt behov for å få på plass et warp også her.

Jeg er klar over at vi har fått avslag på en slik søknad tidligere, men siden den gang har innbyggertallet tredoblet seg og warpen er veldig etterspurt blant folk.

Om mulig så ønsker jeg å vise hvor warpen skal være.

Nedenfor følger en liste over innbyggerne:

pjatte, ventrec, bouenos, cheezhead, vegiboy, mordiefeit, shadeofsob, svelemoe, s10gah, majomy89, evenandreas, torgeeer, zaoc96, puke_nukem, kenbo22, nils260, christiankrona, softislol, lochflush, kimra, plastictastic, pdrsn, antonic, antonioxx, amundNOR, herfje, darkboomy, torejegeren, neij, RobertG, ababa1, matta99, Svelemoe, havers, tjf94, kokkon.

Her er et lite oversiktsbilde over deler av byen:

post-54718-0-24091900-1293747166_thumb.png

Lenke til kommentar

Heisann!

På vegne av Pjattestad søker jeg herved om å få en warp til byen. Dette er noe som er svært etterlyst av befolkningen i byen, et antall som for øyeblikket ligger på 36 stk om jeg ikke tar helt feil. Byen vokser stadig, i både omkrets og innbyggere, og vi mener at det nå har blitt behov for å få på plass et warp også her.

Jeg er klar over at vi har fått avslag på en slik søknad tidligere, men siden den gang har innbyggertallet tredoblet seg og warpen er veldig etterspurt blant folk.

Om mulig så ønsker jeg å vise hvor warpen skal være.

Nedenfor følger en liste over innbyggerne:

pjatte, ventrec, bouenos, cheezhead, vegiboy, mordiefeit, shadeofsob, svelemoe, s10gah, majomy89, evenandreas, torgeeer, zaoc96, puke_nukem, kenbo22, nils260, christiankrona, softislol, lochflush, kimra, plastictastic, pdrsn, antonic, antonioxx, amundNOR, herfje, darkboomy, torejegeren, neij, RobertG, ababa1, matta99, Svelemoe, havers, tjf94, kokkon.

Her er et lite oversiktsbilde over deler av byen:

post-54718-0-24091900-1293747166_thumb.png

jeg stemmer for:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...