mGrytbak Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hallo, hallo! Har snust litt rundt, og ønsker gjerne byggetillatelse på Hardwork. Heter Zunaj ingame. Den er grei! Kom ingame, så kan vi promote deg Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Serveren går ned for oppdatering kl 20.30 Det er forventet nedetid rundt 10 min. Det kan komme utforventet feil og den kan være lengre nede. Det blir oppdatering av hmod til dev versjon av meg + log systemet for fix. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kunne noe gitt meg litt lava? HAr prøvd ingame i flere dager nå... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Kunne noe gitt meg litt lava? HAr prøvd ingame i flere dager nå... Da vil /Request systemet fungere konge. Det sende en request som kjem i en liste til moderatorene edit: Request er down, må fikse hashtables. Serveren er oppe igjen folkens! Endret 30. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Vet ikke om dere har oppdaget det legger jeg det bare her forsikretskyld. http://hardwork.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=11&start=30 Et lite forslag. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Jeg vil bygge på serveren fordi jeg er Awesome. (Yes i am) Av planer har jeg et underjordisk banesystem med minecarts. Har ikke planlagt noe mer enn det, men fikk beskjed av God Tjonome (ellerno??) at jeg bare skulle skrive her hvorfor jeg burde få lov. Sånn borsett fra at jeg er awesome kan grunnen være at jeg vil ha det gøy. Edit: Tror jeg glemte det viktigste. Brukernavnet mitt er havers Endret 30. desember 2010 av Accident #186470 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg vil bygge på serveren fordi jeg er Awesome. (Yes i am) Av planer har jeg et underjordisk banesystem med minecarts. Har ikke planlagt noe mer enn det, men fikk beskjed av God Tjonome (ellerno??) at jeg bare skulle skrive her hvorfor jeg burde få lov. Sånn borsett fra at jeg er awesome kan grunnen være at jeg vil ha det gøy. Edit: Tror jeg glemte det viktigste. Brukernavnet mitt er havers den er grei, velkommen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 takk Dere er gale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nei det er vi ikke, vi er eksentriske Lenke til kommentar
Tore Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 kommer Colosseum noen gang til å bli bygd ferdig på innsiden? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 takk Dere er gale. Sett Nidarosdomen, låsane nær pixelparken, Kenbo's supertwister og SSV Normandy? Vi er ikkje galne, berre oppfinnsome og hardtarbeidande Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Haha cpuen min overopphetes av minecraft så den har slått seg vrang 3 ganger nå! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Haha cpuen min overopphetes av minecraft så den har slått seg vrang 3 ganger nå! Hehe, får du feil melding? Så kan jeg eventuelt ordne en fix Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Heisann! På vegne av Pjattestad søker jeg herved om å få en warp til byen. Dette er noe som er svært etterlyst av befolkningen i byen, et antall som for øyeblikket ligger på 36 stk om jeg ikke tar helt feil. Byen vokser stadig, i både omkrets og innbyggere, og vi mener at det nå har blitt behov for å få på plass et warp også her. Jeg er klar over at vi har fått avslag på en slik søknad tidligere, men siden den gang har innbyggertallet tredoblet seg og warpen er veldig etterspurt blant folk. Om mulig så ønsker jeg å vise hvor warpen skal være. Nedenfor følger en liste over innbyggerne: pjatte, ventrec, bouenos, cheezhead, vegiboy, mordiefeit, shadeofsob, svelemoe, s10gah, majomy89, evenandreas, torgeeer, zaoc96, puke_nukem, kenbo22, nils260, christiankrona, softislol, lochflush, kimra, plastictastic, pdrsn, antonic, antonioxx, amundNOR, herfje, darkboomy, torejegeren, neij, RobertG, ababa1, matta99, Svelemoe, havers, tjf94, kokkon. Her er et lite oversiktsbilde over deler av byen: Lenke til kommentar
bouenos Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Heisann! På vegne av Pjattestad søker jeg herved om å få en warp til byen. Dette er noe som er svært etterlyst av befolkningen i byen, et antall som for øyeblikket ligger på 36 stk om jeg ikke tar helt feil. Byen vokser stadig, i både omkrets og innbyggere, og vi mener at det nå har blitt behov for å få på plass et warp også her. Jeg er klar over at vi har fått avslag på en slik søknad tidligere, men siden den gang har innbyggertallet tredoblet seg og warpen er veldig etterspurt blant folk. Om mulig så ønsker jeg å vise hvor warpen skal være. Nedenfor følger en liste over innbyggerne: pjatte, ventrec, bouenos, cheezhead, vegiboy, mordiefeit, shadeofsob, svelemoe, s10gah, majomy89, evenandreas, torgeeer, zaoc96, puke_nukem, kenbo22, nils260, christiankrona, softislol, lochflush, kimra, plastictastic, pdrsn, antonic, antonioxx, amundNOR, herfje, darkboomy, torejegeren, neij, RobertG, ababa1, matta99, Svelemoe, havers, tjf94, kokkon. Her er et lite oversiktsbilde over deler av byen: jeg stemmer for:P Lenke til kommentar
Neij Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Pjattestad, genial plass. Anbefaler alle å kjøpe tomt! Endret 31. desember 2010 av Neij Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 jeg stemmer for -pjatte Lenke til kommentar
Asken Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) stemmer for. Endret 30. desember 2010 av Ashen Lenke til kommentar
softislol Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg, softislol stemmer også for å flytte warpen til pjattestad. go pjattestad, go! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå