3rl3nd Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 bare lufter en idè her som jeg snart skal begynne på. har lyst og bygge Super star destroyer fra Star Wars Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hva skjer egentlig med tools framover? I og med at dette er en buildserver, hadde det vært greit om tools hadde evig levetid, da det fort tar veldig mye lenger tid å bygge når man må crafte tools i hytt og pine. Mister litt av lysta til større prosjekter når man må crafte tools og mine etter diamant for å holde seg med tools. Det er laget et reparerings system, hvor du kan bruke en diamant for å reparere en diamant hakke(samme for jern, stein og gull) Men om denne løsningen blir, er jeg ikke sikker, da det fortsatt krever diamanter. Jeg støtter idéen om uendelige tools, men til en pris. På mineedit, så er det en mulighet for å "Super reparere" tools, som gjør dem uknuselig. Så hva med å kunne kjøpe sånne tools fra serveren til dobbel pris for hva det orginalt krever å lage dem? Lenke til kommentar
EiD7 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Vil gjerne joine serveren.. Spilt endel på en annen server før men der er det stille nå. Brukernavn: oleeid Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Vil gjerne joine serveren.. Spilt endel på en annen server før men der er det stille nå. Brukernavn: oleeid Godkjent! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hva skjer egentlig med tools framover? I og med at dette er en buildserver, hadde det vært greit om tools hadde evig levetid, da det fort tar veldig mye lenger tid å bygge når man må crafte tools i hytt og pine. Mister litt av lysta til større prosjekter når man må crafte tools og mine etter diamant for å holde seg med tools. Det er laget et reparerings system, hvor du kan bruke en diamant for å reparere en diamant hakke(samme for jern, stein og gull) Men om denne løsningen blir, er jeg ikke sikker, da det fortsatt krever diamanter. Jeg støtter idéen om uendelige tools, men til en pris. På mineedit, så er det en mulighet for å "Super reparere" tools, som gjør dem uknuselig. Så hva med å kunne kjøpe sånne tools fra serveren til dobbel pris for hva det orginalt krever å lage dem? Støtter den fullt ut, betaler heller litt mer en gang, enn å betale mindre summer flere ganger daglig: p Men, hvordan fungerer repareringssystemet? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 TJ, jeg ser ikke healthen på verktøyet, eller av og til på spaden, men ellers ikke! Det er noe notch må ordne. Har tenkt og ordne en warning on low health som kjem opp i chat. Denne kjem trulig senere når jeg tar meg tid. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hva skjer egentlig med tools framover? I og med at dette er en buildserver, hadde det vært greit om tools hadde evig levetid, da det fort tar veldig mye lenger tid å bygge når man må crafte tools i hytt og pine. Mister litt av lysta til større prosjekter når man må crafte tools og mine etter diamant for å holde seg med tools. Det er laget et reparerings system, hvor du kan bruke en diamant for å reparere en diamant hakke(samme for jern, stein og gull) Men om denne løsningen blir, er jeg ikke sikker, da det fortsatt krever diamanter. Jeg støtter idéen om uendelige tools, men til en pris. På mineedit, så er det en mulighet for å "Super reparere" tools, som gjør dem uknuselig. Så hva med å kunne kjøpe sånne tools fra serveren til dobbel pris for hva det orginalt krever å lage dem? Støtter den fullt ut, betaler heller litt mer en gang, enn å betale mindre summer flere ganger daglig: p Men, hvordan fungerer repareringssystemet? Ganske enkel jobb og lage tools som ikke blir ødelagt, men mener heller muligheten for repair er en bedre løsning. Eventuelt ordne en avsteming på dette temaet litt senere Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Kanskje jeg kan få byggetillatelse? Brukernavn: Dermuszdel Endret 30. desember 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kanskje jeg kan få byggetillatelse? Brukernavn: Dermuszdel Du kan få med meg om du loggar på akkurat no Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tok og la han til i databasen, slik han er bruker neste gang han logge på. Flaks jeg driv på og arbeide med databasen Velkommen til Hardwork! Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 No har æ bare fonnje mæ en plass får å skriv t dåkk, men æ e 18 å vil gjærne kom t dåkk å bygg, har vært på en server tiliar, men denj vart lakt ne. håpe æ får muliheten sammens me dåkkerNick: maykey Dette ble skrevet på hardwork.no/forum i en random topic. Sletter den derifra, og beholder den her. Godkjent! Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Sjekk den bugen!!!! Sjekk den bugen!!!! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Sjekk den bugen!!!! Sjekk den bugen!!!! Kan ikke kalle den en bug, mer en klient feil med loading. Det hender som oftest når du warp til en plass eller teleport deg til en plass. Når klienten skal loade world filen fra serveren bruke den av og til lengre tid en normalt. Dette kan fort ordnes med og force ny reload av blocks med å klikke på f. Håper det hjelper, det er forresten noe notch må arbeide med og blir trulig forbedret i beta. Endret 30. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei! Jeg lurte på om jeg kunne få joine serveren deres, har så fryktelig lite å gjøre uansett. Nickname: QofB Btw; Jeg er stuck i "Medieval-landsbyens" galge.. Og jeg lurte på om noen kunne hjelp meg ut. Var på et lite besøk for å se meg rundt, også klarte jeg å falle nedi. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei! Jeg lurte på om jeg kunne få joine serveren deres, har så fryktelig lite å gjøre uansett. Nickname: QofB Btw; Jeg er stuck i "Medieval-landsbyens" galge.. Og jeg lurte på om noen kunne hjelp meg ut. Var på et lite besøk for å se meg rundt, også klarte jeg å falle nedi. Takk på forhånd! Hei, du kan bruke /spawn for å returnere Skal ordne deg ingame, gi meg 2 sek Lenke til kommentar
blaze251 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei. Jeg er vil veldig gjerne bli med å spille å bygge på serveren deres. Jeg er en venn av bordvik. Brukernavnet mitt er blaze251. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei. Jeg er vil veldig gjerne bli med å spille å bygge på serveren deres. Jeg er en venn av bordvik. Brukernavnet mitt er blaze251. Den er grei, bare kom ingame, så skal jeg promotere deg. Lenke til kommentar
jossi1999 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei Jeg søker om å bli med og bygge på hardwork Ingame: jossi1999 Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei Jeg søker om å bli med og bygge på hardwork Ingame: jossi1999 Den er grei! Lenke til kommentar
Tophat Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hallo, hallo! Har snust litt rundt, og ønsker gjerne byggetillatelse på Hardwork. Heter Zunaj ingame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå