robolai Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Hvordan joiner jeg serveren? Er litt n00b da jeg nettopp har fått lånt tilgang til en konto Glem det, kom meg inn Endret 27. desember 2010 av robolai Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Vet ikke om det finnes på serveren men jeg savner å se pingen min siden jeg tror den er ganske høy pga nettverket. Du kan bruke f3. Da vil det komme informasjon om fps, ping osv. Lenke til kommentar
pedersen312 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 jeg lurte på om jeg kunne få byggetillatelse, jeg kan hjelpe til med flere prosjekter om det er ønsket Pdrsn Lenke til kommentar
jonol Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Pdrsn: Den er grei, velkommen til Hardwork! Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Introduksjon Jeg, mgrytbak tenker å lage 5. Avenue Apple Store i metropolis. Jeg trenger en 30x30 Tomt, og mest sansynelig litt glass : P Kuben er en stor glasskube over bakken, og en butikk som befinner seg under bakken. Jeg skal også lage butikken, men velger å ikke søke om materialer til denne. Størrelse Som sagt er det snakk om en 30x30x30 bygning. Siden det ikke finnes Glass i minecraft Structure planner, brukte jeg ull. Program: Minecraft Structure Planner Tegningen Orginalen: Location Dette hadde jeg tenkt og bygge i metropolis, og derfor vil det inngå i denne, en søknad om en 30x30 tomt Utførelse Dette skal jeg gjøre ene og alene, helt for meg selv. Diverse Jeg trenger: 5400 Glass noe som tilsvarer ca 85 stacks. Jeg kan i teorien skaffe dette selv, om jeg bruker litt tid i ørkenen, men det hadde vert greit å få det sponsa. Ansvar Jeg er som sagt ansvarlig for prosjektet. Mottat svar: Nei. Lenke til kommentar
Lizox2 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Mitt brukernavn er Lizox2 Jeg vil gjerne kunne bygge på serveren. Jeg er en grei person og knuser/stjeler fra andre gjør jeg aldri. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Mitt brukernavn er Lizox2 Jeg vil gjerne kunne bygge på serveren. Jeg er en grei person og knuser/stjeler fra andre gjør jeg aldri. Den er grei Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Fikk pm: ShadeofSobTo: avien kunne jeg ha fått joina? 15 år, spilt SSP i et halvt år men har ikke så mange Mp opplevelser, håper jeg kan få noen gode på serveren, ShadeofSob. vet heller ikke hvordan jeg kan connecte annet en å skrive inn IP adressen, (hjelp meg om det er noe mer plis ) Endret 27. desember 2010 av Avien Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Minecraft Søknad In-game navn: PlasticTastic Alder: 17 Hvor lenge har jeg spilt? En god stund. Begynte et sted i Alpha versjonen. Hvorfor? Fordi jeg prøver å finne en minecraft server med aktive spillere og gode regler. Denne serveren virker god så derfor søker jeg her Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Minecraft Søknad In-game navn: PlasticTastic Alder: 17 Hvor lenge har jeg spilt? En god stund. Begynte et sted i Alpha versjonen. Hvorfor? Fordi jeg prøver å finne en minecraft server med aktive spillere og gode regler. Denne serveren virker god så derfor søker jeg her Godkjent! Lenke til kommentar
TracerB Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Søknad Ingame navn : TracerB Bygget bl.a. Stortinget på denne serveren, men har ikke tilgang lengre Stund siden jeg har spillt nå og tenkte å ta en liten visitt igjen. Endret 27. desember 2010 av TracerB Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Søknad Ingame navn : TracerB Bygget bl.a. Stortinget på denne serveren, men har ikke tilgang lengre Stund siden jeg har spillt nå og tenkte å ta en liten visitt igjen. godkjent Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Minecraft Søknad In-game navn: PlasticTastic Alder: 17 Hvor lenge har jeg spilt? En god stund. Begynte et sted i Alpha versjonen. Hvorfor? Fordi jeg prøver å finne en minecraft server med aktive spillere og gode regler. Denne serveren virker god så derfor søker jeg her Godkjent! Vell, jeg trenger promote in-game. Lenke til kommentar
nicadora Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei! Jeg heter på minecraft "nicaonval" og lurer på om jeg også får lov til å spille på serveren deres. Det er min storebror som sa jeg måtte søke (kjent som softislol), så skal bygge sammen med han utenfor pjattestad i begynnelsen. Senere når jeg blir litt mer kjent på serveren og hvordan dere gjør ting her omkring starter jeg sikkert for meg selv en eller annen plass. har fått med meg at all form for Greifing er forbudt, så skal oppføre meg pent og pyntelig. Hilsen Simon (nicaonval) Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Hei! Jeg heter på minecraft "nicaonval" og lurer på om jeg også får lov til å spille på serveren deres. Det er min storebror som sa jeg måtte søke (kjent som softislol), så skal bygge sammen med han utenfor pjattestad i begynnelsen. Senere når jeg blir litt mer kjent på serveren og hvordan dere gjør ting her omkring starter jeg sikkert for meg selv en eller annen plass. har fått med meg at all form for Greifing er forbudt, så skal oppføre meg pent og pyntelig. Hilsen Simon (nicaonval) Den er grei Velkommen Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Introduksjon Jeg, mgrytbak tenker å lage 5. Avenue Apple Store i metropolis. Jeg trenger en 30x30 Tomt, og mest sansynelig litt glass : P Kuben er en stor glasskube over bakken, og en butikk som befinner seg under bakken. Jeg skal også lage butikken, men velger å ikke søke om materialer til denne. Størrelse Som sagt er det snakk om en 30x30x30 bygning. Siden det ikke finnes Glass i minecraft Structure planner, brukte jeg ull. Program: Minecraft Structure Planner Tegningen Orginalen: Location Dette hadde jeg tenkt og bygge i metropolis, og derfor vil det inngå i denne, en søknad om en 30x30 tomt Utførelse Dette skal jeg gjøre ene og alene, helt for meg selv. Diverse Jeg trenger: 5400 Glass noe som tilsvarer ca 85 stacks. Jeg kan i teorien skaffe dette selv, om jeg bruker litt tid i ørkenen, men det hadde vert greit å få det sponsa. Ansvar Jeg er som sagt ansvarlig for prosjektet. Mottat svar: Nei. Godkjent MEGET god søknad Lenke til kommentar
Imjustmyself Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Navn: Anders Gullstad e-mail: [email protected] Alder: 16 Bosted: Tynset In-game nick: Skancke Spilte en del Minecraft i alpha versjon på Znipe's server (Espen Pettersen @facebook). Den serveren tror jeg ikke er oppe enda, og siden jeg kom over deres server på LANur.org, tenkte jeg det kunne vært artig å spille med noen lokale peeps Lenke til kommentar
suringen11 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Gravizt, Når fikk jeg de to siste advarslene da? Er ikke advarsler viss ikke jeg får vite om det... Og hva gjorde jeg for å få de da? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Navn: Anders Gullstad e-mail: [email protected] Alder: 16 Bosted: Tynset In-game nick: Skancke Spilte en del Minecraft i alpha versjon på Znipe's server (Espen Pettersen @facebook). Den serveren tror jeg ikke er oppe enda, og siden jeg kom over deres server på LANur.org, tenkte jeg det kunne vært artig å spille med noen lokale peeps Velkommen, Meget bra søknad! Kred! Endret 27. desember 2010 av mGrytbak Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Skal bare nevne, er vel kanskje ikke så veldig hyggelig for mister Znipe at du gir ut det ekte navnet hans ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå