Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Introduksjon

Jeg, mgrytbak tenker å lage 5. Avenue Apple Store i metropolis.

Jeg trenger en 30x30 Tomt, og mest sansynelig litt glass : P

Kuben er en stor glasskube over bakken, og en butikk som befinner seg under bakken. Jeg skal også lage butikken, men velger å ikke søke om materialer til denne.

Størrelse

Som sagt er det snakk om en 30x30x30 bygning. Siden det ikke finnes Glass i minecraft Structure planner, brukte jeg ull.

Program: Minecraft Structure Planner

Tegningen

box.jpg

Orginalen:

fifthavenuegalleryimage1.jpg

Dette hadde jeg tenkt og bygge i metropolis, og derfor vil det inngå i denne, en søknad om en 30x30 tomt

Utførelse

Dette skal jeg gjøre ene og alene, helt for meg selv.

Diverse

Jeg trenger:

5400 Glass

noe som tilsvarer ca 85 stacks.

Jeg kan i teorien skaffe dette selv, om jeg bruker litt tid i ørkenen, men det hadde vert greit å få det sponsa.

Ansvar

Jeg er som sagt ansvarlig for prosjektet.

Mottat svar: Nei.

Lenke til kommentar

Fikk pm:

ShadeofSob

To: avien

kunne jeg ha fått joina? :D

15 år, spilt SSP i et halvt år men har ikke så mange Mp opplevelser, håper jeg kan få noen gode på serveren, ShadeofSob.

vet heller ikke hvordan jeg kan connecte annet en å skrive inn IP adressen, (hjelp meg om det er noe mer plis :D)

:xmas:

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Minecraft Søknad

In-game navn: PlasticTastic

Alder: 17

Hvor lenge har jeg spilt? En god stund. Begynte et sted i Alpha versjonen.

Hvorfor? Fordi jeg prøver å finne en minecraft server med aktive spillere og gode regler. Denne serveren virker god så derfor søker jeg her :)

Lenke til kommentar

Minecraft Søknad

Hvorfor? Fordi jeg prøver å finne en minecraft server med aktive spillere og gode regler. Denne serveren virker god så derfor søker jeg her :)

Godkjent!

Lenke til kommentar

Minecraft Søknad

Godkjent!

Vell, jeg trenger promote in-game.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg heter på minecraft "nicaonval" og lurer på om jeg også får lov til å spille på serveren deres. Det er min storebror som sa jeg måtte søke (kjent som softislol), så skal bygge sammen med han utenfor pjattestad i begynnelsen. Senere når jeg blir litt mer kjent på serveren og hvordan dere gjør ting her omkring starter jeg sikkert for meg selv en eller annen plass. har fått med meg at all form for Greifing er forbudt, så skal oppføre meg pent og pyntelig.

Hilsen Simon (nicaonval)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg heter på minecraft "nicaonval" og lurer på om jeg også får lov til å spille på serveren deres. Det er min storebror som sa jeg måtte søke (kjent som softislol), så skal bygge sammen med han utenfor pjattestad i begynnelsen. Senere når jeg blir litt mer kjent på serveren og hvordan dere gjør ting her omkring starter jeg sikkert for meg selv en eller annen plass. har fått med meg at all form for Greifing er forbudt, så skal oppføre meg pent og pyntelig.

Hilsen Simon (nicaonval)

Den er grei :) Velkommen :)

Lenke til kommentar

Introduksjon

Jeg, mgrytbak tenker å lage 5. Avenue Apple Store i metropolis.

Jeg trenger en 30x30 Tomt, og mest sansynelig litt glass : P

Kuben er en stor glasskube over bakken, og en butikk som befinner seg under bakken. Jeg skal også lage butikken, men velger å ikke søke om materialer til denne.

Størrelse

Som sagt er det snakk om en 30x30x30 bygning. Siden det ikke finnes Glass i minecraft Structure planner, brukte jeg ull.

Program: Minecraft Structure Planner

Tegningen

box.jpg

Orginalen:

fifthavenuegalleryimage1.jpg

Dette hadde jeg tenkt og bygge i metropolis, og derfor vil det inngå i denne, en søknad om en 30x30 tomt

Utførelse

Dette skal jeg gjøre ene og alene, helt for meg selv.

Diverse

Jeg trenger:

5400 Glass

noe som tilsvarer ca 85 stacks.

Jeg kan i teorien skaffe dette selv, om jeg bruker litt tid i ørkenen, men det hadde vert greit å få det sponsa.

Ansvar

Jeg er som sagt ansvarlig for prosjektet.

Mottat svar: Nei.

Godkjent :D MEGET god søknad :)

Lenke til kommentar

Navn: Anders Gullstad

e-mail: [email protected]

Alder: 16

In-game nick: Skancke

Spilte en del Minecraft i alpha versjon på Znipe's server (Espen Pettersen @facebook).

Den serveren tror jeg ikke er oppe enda, og siden jeg kom over deres server på LANur.org, tenkte jeg det kunne vært artig å spille med noen lokale peeps :p

Velkommen, Meget bra søknad! Kred!

Endret av mGrytbak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...