zaoc96 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei, jeg har egentlig ikke noe planer med å bygge noe. kanskje bare et hus. vil spille sosialt og det er NORSK ! *WOHOOO* MC brukernavn: zaoc96 Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei, jeg har egentlig ikke noe planer med å bygge noe. kanskje bare et hus. vil spille sosialt og det er NORSK ! *WOHOOO* MC brukernavn: zaoc96 Godkjent! Lenke til kommentar
mrper Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg liker å bygge ting, og da jeg var liten tok jeg helt av med lego og tegning av bygninger og annet gøy. Har leitet lenge etter en server hvor jeg kan spille minecraft med annet enn zombier, og hadde vært knas om jeg fikk være med og bygge. Ingame heter jeg lehros Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg liker å bygge ting, og da jeg var liten tok jeg helt av med lego og tegning av bygninger og annet gøy. Har leitet lenge etter en server hvor jeg kan spille minecraft med annet enn zombier, og hadde vært knas om jeg fikk være med og bygge. Ingame heter jeg lehros Den er grei Velkommen Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Take a look at my Bungalooooow! Endret 26. desember 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
gn-the-king Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei, Flashbuddy søker byggetilatelse Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei, Flashbuddy søker byggetilatelse Godkjent, selv om den var i det tynneste laget. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Folk har vel savnet nytt kart? Kart Er ikke helt fornøyd med fargen, skal fikse den og biomas, blir også et bedre filter som skal forbedre kvalitet. Skal også ordne senere low and high resolution av kartet. Endret 27. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 The image cannot be displayed, because it contains errors. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Prøv høgreklikk og last ned bilde til harddisk. Nettleseren liker ikke størrelsen på bilde. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei folkens, hvordan er det på serveren uten meg? ^^Så hvordan ble juletreet? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Map på 77 mb? Ja, vet hadde ikke mulighet for å forandre kvaliteten på den. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jaja, mapet er i alle fall ubrukelig for meg, har ikke noe programm å åpne det i, som klarer å zoooooome......... Lenke til kommentar
daanielsen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 dette er ikke daanielsen som skriver -on2be jeg lurer på om jeg kan bygge på serveren ingen greafing fra min side :):) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jaja, mapet er i alle fall ubrukelig for meg, har ikke noe programm å åpne det i, som klarer å zoooooome......... Paint.net Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 dette er ikke daanielsen som skriver -on2be jeg lurer på om jeg kan bygge på serveren ingen greafing fra min side :):) godkjent! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Prøv høgreklikk og last ned bilde til harddisk. Nettleseren liker ikke størrelsen på bilde. Takk. Dataen likte ikkje bildet heilt heller, men det blir iallefall lasta. Å gud nei. Det gjekk til helvete. Dataen krasja nesten heilt. :!: Prøvar ein annan gong eg. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Vet ikke om det finnes på serveren men jeg savner å se pingen min siden jeg tror den er ganske høy pga nettverket. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 andreas_martin er nå permbannet: Eventuelle reaksjoner kan taes på pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå