PyrionZ Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hulet som bare jeg kan se.. Opplevde det flere ganger tidligere på kvelden jeg også! Kunne ikke gå nedi de heller, sto bare å hakka på kanten, slik man gjør om man lander oppå et gjerde. Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hvis dere finner slike huler så er det bare å reconnecte til serveren, så skal alt være i orden! Det er en bug som forhåpentligvis blir fikset om ikke lenge Lenke til kommentar
Kazuru Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Minecraft søknad Navn: Mikkel Alder: 18 vil joine denna serveren fordi det er gøy og bygge ting og jeg hater at andre skal komme og ødelegge ting man har lagd. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Minecraft søknad Navn: Mikkel Alder: 18 vil joine denna serveren fordi det er gøy og bygge ting og jeg hater at andre skal komme og ødelegge ting man har lagd. Den er grei! Lenke til kommentar
Kazuru Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 sry glemte bruker navn Kazuru =P Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei jeg har tatt og satt opp navn på folk som var på byggetiltatelses listen og satt det i alfabetisk rekkefølge. Er ikke du der så kan det velordens:) Antal persjoner er 186. 3rlend96 Ababa1 Alekpowah avien Balleflass bantexkaa Birdy113 Blodbad Bok306 borbra bordvik Callio_123 canaye Cellon char charmcd Cheppa Chrmcd Claaaes CodingError Cryztek D02 daboo DaMoggen DanielSV danny2288 Darkmaker De4dwing Digdogger Dracoknight drixia Drudle Eddnes Eiika Eladmir enox epicwH1TE ErikHolst erlendh Erlus12 Evenetzky ewalloe Exclsuve ExclusiveFrog exlus Fantotrangen fargoth2 Festuz fillibom FranzLang FranzlLang Frederick27 Frexxia frowen gaarulf Garsenn GeckoAfterDark godvik Gorgeth Gravizt Griffus griznah Gullerot Hansien headsplitter Hoocky hopenjr Hovi5 hypotc Icex566 ImJoacim4Life Ishabida Ishabidia izzystard izzystrad jarbra JiiChan Joachricar joafos joiky jonol Kaizers KillswitchEngage King_Vemund Kjellarne klikkR kristianrhoads KrQlle Kuraffen LeetHenke Limestone lirkepirke Lisbo Loff Lord_Alamo Machosau Martin_hg maya81 melfacion mgrytbak MindTooth miniopsahl moffeloffen mologg MonkeyMate mons10 mrboen94 Mrpain94 mrPineapplePower Muskox N_O Neij nicholas95 Nihth nudelpudel obrestad odegard95 Oeysteinlo Oeyvind_H_B ogdanse oln olufus osterman p_davidsen pbsds petter_lysgaard Postmannen Probeus Puke_Nukem Qbab RaptureHD Ravuno Refsa Regain Requix Romis rosoero89 Rurelur sander92 Sapler sebfongen Sebzor shackler ShakyLuigi Shampis Siemn Skoakim Sleepy_Toad Snillfisk Spotz staffis stalen stalki2 stekepanne5 Stiffpawa Suringen Sveern Svelemoe TargusSirius TheFriedrich Timeblast tjnome Toomsie Torejorgen Toroto Tortuga TracerB Tucken_Jr Ulleboy90 Vaffel vaselgutn VaselinGutn Vetchu vilon Weir Whiteow116 Whiteowl116 Xarox Xenomorphis Xorxa xvxvx Xzim Yalamain Zaibot60 Zined Zorgone 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det er nok flere enn 186 stk. Over 200 stk, ihvertfall Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei jeg har tatt og satt opp navn på folk som var på byggetiltatelses listen og satt det i alfabetisk rekkefølge. Er ikke du der så kan det velordens:) Antal persjoner er 186. Vi har alt en liste: http://hardwork.no/wiki/index.php/Brukere Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Og eg er på ingen av plassane. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Og eg er på ingen av plassane. Kan du sende pm til borbra slik han kan ordne den? Lenke til kommentar
OurLeaf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Kan noen poste linken til MineEdit her på siden? Klarer ikke å finne den... :\ Lenke til kommentar
noxero Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Er serveren nede? Kommer ikke inn. Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Nei den er beta:P Så viss du fortsatt har alpha kommer du ikke inn. Men ja tror den er nede. Endret 26. desember 2010 av Ababa1 Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 TJ fikser nok noen bugs osv Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Den kjem snart opp tok litt lengre tid å fikse MYSQL tablen, har litt igjen men tar ca 15min. Lenke til kommentar
noxero Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hva har skjedd her? Det er utenfor mayaby, halvveis til Gravizt festning og fort NoX. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Fleire som har opplevd det, virkar det som. Prøv relogging. Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Fra minecraft forumet: hei jeg er IAmNorsk på spillet også og lurte på om jeg kunne bli (builder) på hardwork serveren Godkjent! Lenke til kommentar
jonol Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hva har skjedd her? Det er utenfor mayaby, halvveis til Gravizt festning og fort NoX. Dette er ett kjent problem i beta, det du ser er en chunk som ikke er blitt lastet inn(16x16x128). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå