Gravizt Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det går imot copyrighten desverre. Det tar ikke lang tid å oppgradere da. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det vil sei beta, har problem med mysql, kan ta tid. Vist jeg ikke ordne det blir det flatfile til den er fikset. Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ja.. jeg tokk ikke vare på .jar beta filen når jeg gikk tilbake til Alpha. Kan noen legge sin ut på nettet sånn at jeg slipper å laste ned og oppgradere på nytt? Viss du går inn på bine så er det en ting som heter versjon slett den og neste gang du går inn opptaterer minecraft seg:) Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 DA får jeg sitte her å glede meg en stund da. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Da er serveren oppe med BETA! Rapport bugs til meg slik dem kan fikses, MINIBANKEN er offline! Lenke til kommentar
rikard269 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 hei jeg har planlakt å bygge et hotell. jeg har skafet meg en tomt på 25x25. jeg hra startet i pjattestan og fant ut at jeg ikke klarte å få taki så mye matriale. jeg skal bygge prosjekte mitt opp over. jeg trenget 111424 solide bloker. tekk for meg navn på mc.hardwork.no nils260 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hulet som bare jeg kan se.. Lenke til kommentar
Pyromanic Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Søknad. Navn: Stian Alder:15 Interesser: Pc, mat og julebrus. Grunn til søknad: Har spilt endel minecraft før jeg besøkte denne:) spilte på en som het mc.norgplay.net mener jeg å huske, men denne serveren ble resetta og dette resulterte i at de fleste spillerene dro fra serveren. Lenke til kommentar
OurLeaf Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg har spilt en del minecraft og vil gjerne få lov til å bygge på serveren deres. Nickname: OurLeaf Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hvorfor tar det så ufattelig lang tid å vise det jeg skriver i chatte boksen? Skal det ikke komme med en gang du trykker på Enter? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hvorfor tar det så ufattelig lang tid å vise det jeg skriver i chatte boksen? Skal det ikke komme med en gang du trykker på Enter? Har selv merket det, har enda ikke lest gjennom nye chat interfacen til notch, Skal sjekke den Lenke til kommentar
Martin270 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei jeg heter Martin, jeg er 12år. jeg ønsker og joine deres server fordi jeg vil veldig gjerne møte andre på spillet. jeg vil veldig gjerne være med fordi da kan je se hva andre har laget. kan dere væreså snill og la meg joine? hilsen Martin Lenke til kommentar
Rabbe3 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Bygge søknad: Navn: Robin Alder:18 Interesse: minecraft ftw Jeg. har lyst til å bygge på deres server fordi jeg digger å bygge ting på mc. og fordi man må sende inn søknad for å bygge, da regner jeg med at ingen ødelegger det andre har bygget. og bruker er rabbe3 btw Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Bygge søknad: Navn: Robin Alder:18 Interesse: minecraft ftw Jeg. har lyst til å bygge på deres server fordi jeg digger å bygge ting på mc. og fordi man må sende inn søknad for å bygge, da regner jeg med at ingen ødelegger det andre har bygget. og bruker er rabbe3 btw Den er grei! Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei jeg heter Martin, jeg er 12år. jeg ønsker og joine deres server fordi jeg vil veldig gjerne møte andre på spillet. jeg vil veldig gjerne være med fordi da kan je se hva andre har laget. kan dere væreså snill og la meg joine? hilsen Martin Den er grei! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Hvorfor tar det så ufattelig lang tid å vise det jeg skriver i chatte boksen? Skal det ikke komme med en gang du trykker på Enter? Har selv merket det, har enda ikke lest gjennom nye chat interfacen til notch, Skal sjekke den Takk! Endret 26. desember 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg har spilt en del minecraft og vil gjerne få lov til å bygge på serveren deres. Nickname: OurLeaf Godkjent Søknad. Navn: Stian Alder:15 Interesser: Pc, mat og julebrus. Grunn til søknad: Har spilt endel minecraft før jeg besøkte denne:) spilte på en som het mc.norgplay.net mener jeg å huske, men denne serveren ble resetta og dette resulterte i at de fleste spillerene dro fra serveren. Godkjent Lenke til kommentar
fredaik Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei jeg søker om å bli med på denne serveren. Jeg heter Fredaik. Jeg digger denne serveren for den er så kreativ. Jeg håper du godkjenner det: Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei jeg søker om å bli med på denne serveren. Jeg heter Fredaik. Jeg digger denne serveren for den er så kreativ. Jeg håper du godkjenner det: Godkjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå