pjatte Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 lol, alle de dumme tingene på 1 dag? Nei:) gjennom tid Lenke til kommentar
nicholas95 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Tjnome/jonol. dere må legge ut en liste med bannede spillere, og hvis du er perm bannet er det noen sjanse for og at de blir unbannet ? Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Vel, de kan jo ikke slippe inn av h\god oppførsel på servern for det blir vanskeligXD Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Tjnome/jonol. dere må legge ut en liste med bannede spillere, og hvis du er perm bannet er det noen sjanse for og at de blir unbannet ? Kjem vel snart en liste over spillere som er banned fra serveren. Det kjem med viking ban, hvem som kan sjå listen er ikke bestemt enda. Lenke til kommentar
OurLeaf Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul alle sammen. Kommer serveren til å bli oppdatert senere i dag/i morgen? Lenke til kommentar
Goldeneye_128 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hei nicke mitt på minecraft er: goldeneye_128 og jeg ønsker og kunne bygge i serveren deres, var og så på serveren deres i går og den var rå Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hei nicke mitt på minecraft er: goldeneye_128 og jeg ønsker og kunne bygge i serveren deres, var og så på serveren deres i går og den var rå Godkjent! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Hardwork.no jul 2010 Julegaver til alle Vi i staben ønsker alle en god jul! Fra og med i dag deler vi ut presanger til alle brukerne, ta kontakt med en i staben for å få din gave. Gaven må hentes før 31. desember. Stab, se hovedkvarteret for mer informasjon. Gavene er finansiert av avgifter for tomter, vann og lava, så på en måte er det en gave fra spillerne til spillerne. Skjermbildekonkurranse Fra 24. desember til 31. desember arrangerer vi skjermbildekonkurranse. For å delta, post skjermbilder i denne tråden her, Maks tre bilder per bruker, post dem i samme innlegg. Du kan bilde av akkurat hva du vil på serveren, du trenger ikke å ha bygd det selv. To vinnere, den som poster det peneste bildet og den som poster det tøffeste bildet. Disse vil få en stor premie med gull og diamanter, sponset av meg og Tjnome! Endret 24. desember 2010 av Avien 3 Lenke til kommentar
jonol Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Til staben: Sjekk her vis du ikke har en terning - anbefales Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Til staben: Sjekk her vis du ikke har en terning - anbefales Nice one Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Til staben: Sjekk her vis du ikke har en terning - anbefales Du kunne lagt inn item id'ene også da, så slipper vi å finne de hver gang Lenke til kommentar
jonol Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Skal fikse edit: fikset! God jul folkens, nå skal jeg kose meg med ribbe Endret 24. desember 2010 av jonol Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Her blir det pinnakjøtt! Kan no styre og kontrollere serveren fra telefonen :thumpsup: Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Skal fikse edit: fikset! God jul folkens, nå skal jeg kose meg med ribbe Ribbe og pølse fra Ringebu her, god jul =) Lenke til kommentar
OurLeaf Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Skal fikse edit: fikset! God jul folkens, nå skal jeg kose meg med ribbe Ribbe, og alt som følger med God jul! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Good jul og blir det minecraft beta server imorgen? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Driv å teste en utgave. Har mer info senere Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er det bare på minecraft.net man kan kjøpe spillet? Har glemt bankkortet hjemme og har ikke paypal så kan ikke kjøpe det og jeg kommer ikke hjem før om 4- 5 dager! :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er kun på minecraft.net du kan kjøpe spillet, ja. Eventuelt kan du få noen til å kjøpe en gift-code til deg, så kan du spille ganske med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå