Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som hadde vært litt stilig hadde vært om notch hadde lagt inn en material-slot til i furnacen og lagt til sølv, kobber og tinn i spillet. Kobberet smeltes med tinn for å få bronze og sølv kune blitt en valuta ressurs. Har Notch forresten en sånn"kom med forslag til meg angående minecraft"- side?

Han har en forslag/bug-side her.

Lenke til kommentar

Avien, For noen uker siden fjernet du alt gullet i Vega logo'en i min (suringen) og blodbad sitt "område" vega resort. Pga noe av gullet har blitt dupet... Vell Jeg og blodbad brukte timer på å skaffe det gullet. Noe av det har jeg kjøpt av andre og fått av andre. Noen av de jeg kjøpte av er Zeromanzer. Og jeg har hørt han ble bannet for duping for litt siden.. Så derfor føler jeg meg lurt...

Derfor lurer jeg på om jeg & blodbad kan få tilbake det gullet... Værtfall det gullet som ikke blei dupet.

Vennlig hilsen

suringen... Vennlig hilsen fra en suring hee hee

Lenke til kommentar

Avien, For noen uker siden fjernet du alt gullet i Vega logo'en i min (suringen) og blodbad sitt "område" vega resort. Pga noe av gullet har blitt dupet... Vell Jeg og blodbad brukte timer på å skaffe det gullet. Noe av det har jeg kjøpt av andre og fått av andre. Noen av de jeg kjøpte av er Zeromanzer. Og jeg har hørt han ble bannet for duping for litt siden.. Så derfor føler jeg meg lurt...

Derfor lurer jeg på om jeg & blodbad kan få tilbake det gullet... Værtfall det gullet som ikke blei dupet.

Vennlig hilsen

suringen... Vennlig hilsen fra en suring hee hee

Skjønner godt at du ikke er fornøyd med dette. Om du kan gi et anslag over hvor mye det dreier seg om i legite gullblokker, så skal det nok ordne seg. Beklager at jeg var litt for rask med å anta at alt var dupet. Jeg spiller ikke Minecraft denne julen, men sikkert noen andre som kan ta seg av saken.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Hei :w00t:

pjatte her:P

Jeg vil Unskylde meg for alt jeg har gjort, jeg beklager VELDIG mye.

-Unskyld Jonol for at jeg satte ut bryteren foran døra, slik skal aldri gjentas, JEG lover

-Unskyld til eirene av FFA glass brua, Jeg fikk ikke med meg at jeg knuste 1 Glass blokk, og jeg er svært Lei meg.

-Unskyld for at jeg gravde meg ned til Bedrock ved /warp røros, jeg vet ikke helt hvorfor jeg gjorde det men slikt skal aldri gjentas av meg igjen.

-Jeg beklager veldig for at jeg Knuste glasset ved /warp metropolis,

Det var dumt av meg og nå skal jeg ha lert

Jeg Beklager for alt Det dumme jeg har gjort og Jeg vil ALDRi gjøre det igjen :thumbup:

Hilsen pjatte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...