Canaye Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Hahahaha sån går det når du går afk Pbsds korset er nå fjernet Endret 22. desember 2010 av Canaye Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har tre ting jeg undrer på. 1. Hvilken type folk har lov å ha laiter? Er det kun admin? 2. Jeg vet dere har nok admin, men for å bli mod eller vakt hva kreves? 3. Pengesystem: 1 Irone 10 Irone: 1 gull 10 Gull 1 diamant Hører det ut som et fornuftig system som kunne ha bli brukt? (Viss det ikke det som brukes er ikke sikker) Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er ikke noe vits å spørre på nytt når det er ett innlegg siden du skrev akkurat det samme. Ang. pengesystemet, gå på hardwork.no og sjekk ut prisveiledningen. Det du skriver er ihvertfall på jordet, tar mye lengre tid å få 10 gull enn 1 diamant. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har tre ting jeg undrer på. 1. Hvilken type folk har lov å ha laiter? Er det kun admin? 2. Jeg vet dere har nok admin, men for å bli mod eller vakt hva kreves? 3. Pengesystem: 1 Irone 10 Irone: 1 gull 10 Gull 1 diamant Hører det ut som et fornuftig system som kunne ha bli brukt? (Viss det ikke det som brukes er ikke sikker) 1. ja kun admin har lov til å ha lighter (flint and steel) 2. "du finner ikke oss, vi finner deg" hold deg til reglene, vær aktiv og oppfør deg pent. Når vi trenger fler vakter/mods så går admins/mods sammen og finner ut hvem vi syns passer skal legges til at det tar tid å gå fra vakt --> mod 3. ang pengesystemer så føler vi at det fungerer fint slikt det er i dag, og derfor kommer vi ikke til å endre noe atm hilsen borbra Lenke til kommentar
noxero Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det som hadde vært litt stilig hadde vært om notch hadde lagt inn en material-slot til i furnacen og lagt til sølv, kobber og tinn i spillet. Kobberet smeltes med tinn for å få bronze og sølv kune blitt en valuta ressurs. Har Notch forresten en sånn"kom med forslag til meg angående minecraft"- side? Lenke til kommentar
nicholas95 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 heisan, når begynner serveren og støtte beta ?? min bare updated seg i dag. og jeg får den ikke tebake.. -.-'' Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 heisan, når begynner serveren og støtte beta ?? min bare updated seg i dag. og jeg får den ikke tebake.. -.-'' iflg hey0 så blir ikke modden oppdatert før den 24. Faktisk! Lenke til kommentar
Minoren Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Har samme problem som Nicholas. Hvordan får jeg gått tilbake til alfa før serveren oppdateres til beta? Lenke til kommentar
noxero Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 NEEEIII!!! .bin mappa til TJ funker ikke lenger så jeg kommer ikke på serveren igjen. HJELP!! ANYONE!! Lenke til kommentar
vgvegar Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 kan du oppdatere sevrener serveren* Lenke til kommentar
noxero Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Den blir oppdatert julaften eller 1.juledag Lenke til kommentar
OurLeaf Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Den blir oppdatert julaften eller 1.juledag Det er en bra julegave fra serveren til spillerne som lengter ;D Er jo bare to dager! og alle har vel mye å gjøre før jul... Selv må jeg vaske huset Endret 22. desember 2010 av OurLeaf Lenke til kommentar
nicholas95 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 NOOO, må eg vente helt til 24/25 ? da går livet treigt i noen dager.. Lenke til kommentar
eiik Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Derfor bør man alltid ha en backup av bin mappa Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Søknad om ressurser til bygging på tomt i Metropolis! Hei jeg har veldig lyst til å bygge et nytt å solid bygg på tomten min i Metropolis (Så det ikke blir en 5.gang det brenner ned) Jeg har tenkt å bygge et "hjem" av finstein, trestammer og glass. Jeg vil også trenge noe flamme etterhvert, men det kan vi ta senere Jeg vil fjerne huset som allerede er på tomten og forhåpentlighvis starte å bygge det nye bygget med en gang.. Bygget er 15x15 og jeg vil trenge: Finstein - 500 stk Trestammer - 100 stk Glass - 100 stk Håper jeg får muligheten til å få bygge opp dette bygget, da jeg er veldig lei av å se mitt nedbrente hus gang på gang på gang... Håper dere også tar hensyn til dette, selvom det kanskje er mest min feil. Mvh. marcuswaldal God jul! [/font] Søknad om tomt godkjent, tomten koster 10 gull. Søknad om serverstøtte avslått, ettersom prosjektet er typisk lite og privat. Fin modell du lagde! Endret 22. desember 2010 av Avien Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Pengesystem: 1 Irone 10 Irone: 1 gull 10 Gull 1 diamant Hører det ut som et fornuftig system som kunne ha bli brukt? (Viss det ikke det som brukes er ikke sikker) Problemet med ditt system er at det ikke tar hensyn til materialenes reelle verdi, noe som bestemmes av tilgang og etterspørsel etter materialene. Vi lar folk handle med hvilke priser de vil, men følgende gir en pekepinn på materialenes verdi: Prisveiledning: 1 gull= 1 diamant 4 jern 4 obsidian 5 murstein 5 mosestein 8 kull 8 ull 8 bokhyller 16 fakler 16 rødstein 16 kaktus 32 glass 32 finstein 32 bambus 64 blomster 64 heltre 192 sand 192 byggestein 192 grus 192 jord Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Kunne me fått denne inn på serveren, slik at den alltid er tilgjengelig? Hvis ein for eksempel skriv /valuta eller noko slikt? Hadde vore veldig praktisk. edit: dersom ein vil gjer det veldig lett, kan ein jo bare gjer det til motd-en. Endret 22. desember 2010 av Alliha Lenke til kommentar
OurLeaf Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Kunne me fått denne inn på serveren, slik at den alltid er tilgjengelig? Hvis ein for eksempel skriv /valuta eller noko slikt? Hadde vore veldig praktisk. Enig. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Prisveiledning: 1 gull= 1 diamant 4 obsidian 6 mosestein 8 ull 8 bokhyller 8 jern 12 murstein 12 kull 16 rødstein 16 kaktus 32 heltre 32 fakler 32 glass 32 finstein 64 blomster 128 bambus 192 sand 192 byggestein 192 grus 192 jord Her er i vert fall omtrent slik eg kjøper/sel tinga mine. Bambus er altfor lett å få tak i, og det er ein uendeleg ressurs. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Ser det er mange som er fortvilet over dem ikke kjem inn. Har mottatt en del epost, pm osv om akkurat dette. Hardwork er ikke ansvarlig for utviklingen av hmod. Vi må selvsagt vente som alle andre på at folkene bak hmod skal bli ferdig med oppdateringen. Hardwork sin server vil ikke oppdatere til nyeste server versjonen av Minecraft før hmod har oppdatert, dette er fordi Hardwork sine plugins og log er avhengig av hmod. Hardwork vil ikke bytte til vanilia eller kjøre "stander" server, dette er en enkel grunne, les ovenfor. Har du flere spørsmål om dette temaet, Skriv epost til [email protected] Vil du spille på våres server må du downgrade klienten: For å downgrade klienten. 1. Skaff en backup av bin mappen fra alpha. Dersom du ikke har startet Minecraft siden beta kom, ta backup snarest! Mappen finnes i %appdata%/.minecraft/bin. Hvis ikke må du laste ned en piratversjon av alpha, noe vi selvsagt overhode ikke oppfordrer til 2. Slett filen kalt "version" fra alpha backupmappen. 3. oppgrader spillet til beta. 4. Overskriv beta bin mappen med alpha bin mappen. 5. Du har nå en alpha bin mappe, med beta version fil. Beta version fila vil la deg logge inn på minecraft.net, og alpha bin mappen lar deg spille på vår server. Lykke til! Merk at dette kun gjelder de neste dagene, før vi oppgraderer serveren til beta! Hardwork vil ikke gi ut Alpha v1.2.6 versjon av Minecraft der dette bryte med copyrighten. Den må du skaffe selv. Endret 22. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå