ExhAustad Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Takk Edit: Hmmm.. Funka ikke det gitt "Fatal error occured (2): null" Da er vist det døfødt.. Endret 21. desember 2010 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Takker for hjelpen TJ, men det viser seg att når filen blir redigert fører det til at minecraft ikke starter. Jeg regner med att sending av fila ikke er tilatt, så da bærer det avsted til google for min del. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det du kan gjøre er å lage en kopi av mappa, starte minecraft og oppdatere, for så å kopiere tilbake minecraft.jar fra kopien. Da vil du ha den nye version-fila, men den gamle minecraft.jar-fila og alt er bra. Lenke til kommentar
rikard269 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 hei når åpner mc.hardwork.no?? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Fire burning on the dancefloor, yet again! 4. Gang.. Endret 21. desember 2010 av mGrytbak Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Mange branner i disse juletider ja. Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 McGrytebak hvilken texsturback bruker du? Kan du gi link viss den er på nette? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Den har jeg linka i en tidligere post. Aviens Texturepack Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Må forresten takka for anbefaling til Avien sin texturepack, og Mr. M sin betterlight/bettergrass. Ser så mykje bedre ut nå. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 ETA på når vi kan joine serveren med beta client? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Julaften, eller 1. juledag. Kanskje Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 iflg hey0 så blir ikke modden oppdatert før den 24. Faktisk! Lenke til kommentar
rikard269 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 hvordan kommer jeg inn på mc.hardwork.no? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 hvordan kommer jeg inn på mc.hardwork.no? Du starter Minecraft, trykker på mutiplayer knappen og skriver inn mc.hardwork.no i feltet der Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei, kjem på litt senere har en del feber så er dessverre ikke vert mye aktiv i dag. Skal ordne det meste i kveld. Beklage jeg ikke har vert tilstede og ordnet en del. Lenke til kommentar
kimra Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 ok nr 1 jeg får ikke loga på pga out date server nr2 jeg har laget en lice channel som jeg kommer til og vise minecraft servern rundt på live dere kan komme og se bare gå inn her http://www.livestream.com/kimsgamechannel når jeg er online da Lenke til kommentar
zeromanzer Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 jeg kan vet ikke komme inn uten rettigheter ?? plz vil bare snakke med folk å se hva de bygger xD hvis det er en mulighet da...?? Lenke til kommentar
marcuswaldal Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Søknad om ressurser til bygging på tomt i Metropolis! Hei jeg har veldig lyst til å bygge et nytt å solid bygg på tomten min i Metropolis (Så det ikke blir en 5.gang det brenner ned) Jeg har tenkt å bygge et "hjem" av finstein, trestammer og glass. Jeg vil også trenge noe flamme etterhvert, men det kan vi ta senere Jeg vil fjerne huset som allerede er på tomten og forhåpentlighvis starte å bygge det nye bygget med en gang.. Bygget er 15x15 og jeg vil trenge: Finstein - 500 stk Trestammer - 100 stk Glass - 100 stk Håper jeg får muligheten til å få bygge opp dette bygget, da jeg er veldig lei av å se mitt nedbrente hus gang på gang på gang... Håper dere også tar hensyn til dette, selvom det kanskje er mest min feil. Mvh. marcuswaldal God jul! [/font] Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 jeg kan vet ikke komme inn uten rettigheter ?? plz vil bare snakke med folk å se hva de bygger xD hvis det er en mulighet da...?? Hei du. Så lenge du er bannet så forblir du bannet. Dette er straffen din for hva du har gjordt! Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har tre ting jeg undrer på. 1. Hvilken type folk har lov å ha laiter? Er det kun admin? 2. Jeg vet dere har nok admin, men for å bli mod eller vakt hva kreves? 3. Pengesystem: 1 Irone 10 Irone: 1 gull 10 Gull 1 diamant Hører det ut som et fornuftig system som kunne ha bli brukt? (Viss det ikke det som brukes er ikke sikker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå