PrincepBaker Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Heisann! For dere som ikke vet det, så har Ronnieb en flott utkikkspost i høyden like ved vårt slått. Herfra kan man nyte utsikten yil den særs vakre naturen bestående av skog og buskevekster. Det vil si inntil nylig. En admin brente ned skogen, noe jeg påtar meg det fulle ansvar for, og derfor gikk jeg i gang med å restaurere skogen. Jeg plantet da nye trær som jeg er sikker på at Ronnieb vil se seg fornøyd med. (Se vedlagt bilde) Snart vil besøkende kunne nyte den flotte skogsutsikten igjen, Ronnieb! Så dette slår vi en strek over? ( : edit: Jeg lånte noen blomster i hagen din for å pynte i skogen. Håper dette går greit. Har betalt i kisten din, og skal plante blomstene dine tilbake igjen i nær fremtid. Endret 28. september 2010 av PrincepBaker Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Weir, du fikk det da du sa ja til prosjekt leder for Atlantis Eg tenkte Guard var vakt som passer på att griefere blir kastet ut osv, ikke til prosjekt ledere P.S. Link til nytt kart virker ikke Endret 27. september 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Weir, du fikk det da du sa ja til prosjekt leder for Atlantis Eg tenkte Guard var vakt som passer på att griefere blir kastet ut osv, ikke til prosjekt ledere P.S. Link til nytt kart virker ikke kartet ligger HER, desverre er det dårlig oppløsning :/ Hvorfor? Det vet ikke jeg, photobucket som tuller det til. Verken bildr.no eller diskusjon.no sin egen legg ved fil funksjon funker :/ MEN nå tar jeg natta, skal se på det i morgen tidlig når jeg har fått litt mer søvn i kroppen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Noen oppdateringer som skjer på serveren? Savner templet mitt Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 kartet ligger HER, desverre er det dårlig oppløsning :/ Hvorfor? Det vet ikke jeg, photobucket som tuller det til. Verken bildr.no eller diskusjon.no sin egen legg ved fil funksjon funker :/ MEN nå tar jeg natta, skal se på det i morgen tidlig når jeg har fått litt mer søvn i kroppen Hva med å bruke dropbox? Funker fint med mine kart Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 er serveren nede? jeg får ikke kobla til, får bare conection timed out Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Sannsynligvis fordi bildefila er for svær. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei, beklage nedetiden, har forsatt problem med nettlinjen som skal bli fikset ut gjennom dagen. Blir en del updates, men først må jeg prioritere og få opp serveren. Lenke til kommentar
Splius Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei, beklage nedetiden, har forsatt problem med nettlinjen som skal bli fikset ut gjennom dagen. Blir en del updates, men først må jeg prioritere og få opp serveren. Er serveren oppe snart eller? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Vi holder på, vi har holdt på i hele dag med å fikse det slik at vi kan få den opp. Hvis jeg ikke tar feil så er den oppe innen en time, det er hvis vi ikke får fler problemer. Lenke til kommentar
Rawri Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Vi holder på, vi har holdt på i hele dag med å fikse det slik at vi kan få den opp. Hvis jeg ikke tar feil så er den oppe innen en time, det er hvis vi ikke får fler problemer. Godt å hør, meeen ikke bra tidspunkt! Da blir jeg jo sittendes til langt på natt igjen da xD - Var heldig med at den gikk ned i går.. så jeg faktiskt fikk lagt meg, eller at minecraft serveran gikk ned var det vel. Hehe Foresten, går det greit om jeg bruker servern deres i en kort youtube video/andmeldelse av minecraft seiner? - vil selvfølgelig vise til serveren underveis (Blir ikke store greiene, vil bli for et spillmagasin vi har som student bedrift i år og utover) Endret 28. september 2010 av Rurelur Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Vi holder på, vi har holdt på i hele dag med å fikse det slik at vi kan få den opp. Hvis jeg ikke tar feil så er den oppe innen en time, det er hvis vi ikke får fler problemer. Hva er nåværende status? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Nåværende status er fiksing av koder. What to do: debug Groups OP Color Merchant Kit-list member-list command-list motd guest-list logs launch script item list database (norsk) Så enda er det mye å fikse! Håper folk har tålmodighet til jeg får serveren up and running. Alt av chat delay er fikset, alt av error (nesten fikset) og det ser bra ut! Må fikse noen viktige funksjoner før jeg er ferdig! Endret 28. september 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Serveren kjem opp snart, men ingen mulighet for kit og par andre commandoer. Server mapet blir reloadet tilbake til orginalen. Uansett hva dere bygger i dag eller imorgen. Dette er sikkerhetsgrunner der det nye systemet skal bli testet. Endret 28. september 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nåværende status er fiksing av koder. What to do: debug Groups OP Color Merchant Kit-list member-list command-list motd guest-list logs launch script item list database (norsk) Så enda er det mye å fikse! Håper folk har tålmodighet til jeg får serveren up and running. Alt av chat delay er fikset, alt av error (nesten fikset) og det ser bra ut! Må fikse noen viktige funksjoner før jeg er ferdig! Stå på mannen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Takker! No er dem viktigeste funksjonene på plass, uten quest mod, som ikke fungere for en eller annen grunn, skal sjå over koden i kveld når jeg har litt tid. No støtte handleren Hey0 og Lamacraft, slik at dem kan brukest med serveren uten store problemer. Kjem med mer info der. Log bruke for mye cpu, skal fikse den + automatisk server restart (restart av java) kl 04-05 om natta. For dere andre blir serveren oppe som vanlig i kveld en gang, kjem med mer info om dette utpå kvelden. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Serveren kjem opp snart, men ingen mulighet for kit og par andre commandoer. Server mapet blir reloadet tilbake til orginalen. Uansett hva dere bygger i dag eller imorgen. Dette er sikkerhetsgrunner der det nye systemet skal bli testet. betyr dette at alle forandringer jeg gjør på brettet i dag vil bli resatt? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 betyr dette at alle forandringer jeg gjør på brettet i dag vil bli resatt? Regner med det Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja det betyr det, dessverre jeg håper alt er fikset i kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå