Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finner ikke den %appdata% tingen, så jeg begynte å lure... gjør det forsåvidt fortsatt

Jeg åpner den med WinRar hvis det har no å si -.-

Ser bare mappen 'bin' > 'natives' > så ingen ting...

Har du kjørt minecraft først? du må laste ned updaten via minecraft.exe først, slik at den genererer .minecraft området under appdata, etter det, sletter du bin mappa og legger inn den TJ har lagt ut. bare ikke slett fila som heter "version"

 

Hæ...

Jeg har aldri hatt alpha så jeg vet ikke om jeg måtte laste ned updaten.

Jeg er ganske dårlig på dette ._.''

Vet ikke hvor appdata er heller...

Endret av OurLeaf
Lenke til kommentar
Finner ikke den %appdata% tingen, så jeg begynte å lure... gjør det forsåvidt fortsatt

Jeg åpner den med WinRar hvis det har no å si -.-

Ser bare mappen 'bin' > 'natives' > så ingen ting...

Har du kjørt minecraft først? du må laste ned updaten via minecraft.exe først, slik at den genererer .minecraft området under appdata, etter det, sletter du bin mappa og legger inn den TJ har lagt ut. bare ikke slett fila som heter "version"

 

Hæ...

Jeg har aldri hatt alpha så jeg vet ikke om jeg måtte laste ned updaten.

Jeg er ganske dårlig på dette ._.''

Viss du laster ned mapen til alpha versjone og bytter den ut med bine du har inne på minecraft nu. Men du må kopier fra det bine som er der fra før versjone og legge dne inn i den mapen som du skal skifte med. Dette fror å slippe at det blir opptatert når du går in på minecraft. NB: Du må kunne se skjulte maper for dette for det er i en skjult mappe.

 

Hvordan du gjør det: Du kopier det bine du laste ned og går til disk c-->bruker--->navne (oss meg Adrian)--->Appdata(skjult sp du må kunne se skjulte mapper)--->removing-->.minecraft og lim inn. Husk å ta i fre det gammle bine versjon for å slipp å opptater når du går inn på mincraft for å spille.

 

Hvordan visse skjulte mapper: Gå inn på kontrolpanele gå inn på utsende og personalisering og velg mappe alternativer og velg viss skjulte filer og mapper.

Endret av Ababa1
Lenke til kommentar

Mange har lurt på hvordan jeg kjører radioen, så her er svaret.

Jeg ser du bruker WindowBLINDS's Sublime skin :)

 

Men et par bilder er ikke bra nokk! :p

Hvilket program?

Hvordan får du lyden fra spotify til det programmet?

Båndbredde?

etc...

 

Er bare interessert :)

 

@nicholas95: Serveren støtter ikke beta, enda. Se langre bak i tråden etter fix. ;)

 

1. Skinet, nei jeg kjører CustoPack iMod Inspirat.

 

2. Programmer. Jeg kjører Først og fremst Winamp som output (dvs som sender til serveren.) Winamp står i "Soundcard Input" modus, som sender det jeg spiller av på pc'n uansett hva. Spotify står for musikkspillinga, og det gjør den bra. Jeg betaler også for Spotify Premium, så jeg slipper reklamen.

"Grafen" dere ser ser SAM Broadcaster. Det fungerer i seg selv som Winamp gjør, men jeg liker Winamp meget mye bedre. Det eneste winamp mangler er grafen, og hvor mange brukere som er kobla til. Det bruker jeg som sagt SAM til.

 

3. Båndbredde. Dette er noe jeg dessverre har lite av. Telenor leverer rett og slett ikke mere her. Da fibernettet ikke har blir bygget ut enda. Så jeg sitter på 16mbit Download og 0.8 Upload. Uploaden er meget for liten, men som dere sikkert har hørt, så er det nok til å kjøre radioen, da jeg kun trenger å kjøre en stream, ikke til hver og en bruker. Men dette har jeg også prøvd, så det er langt i fra noe problem, til en viss grad.

Lenke til kommentar

Mange har lurt på hvordan jeg kjører radioen, så her er svaret.

Jeg ser du bruker WindowBLINDS's Sublime skin :)

 

Men et par bilder er ikke bra nokk! :p

Hvilket program?

Hvordan får du lyden fra spotify til det programmet?

Båndbredde?

etc...

 

Er bare interessert :)

 

@nicholas95: Serveren støtter ikke beta, enda. Se langre bak i tråden etter fix. ;)

 

1. Skinet, nei jeg kjører CustoPack iMod Inspirat.

 

2. Programmer. Jeg kjører Først og fremst Winamp som output (dvs som sender til serveren.) Winamp står i "Soundcard Input" modus, som sender det jeg spiller av på pc'n uansett hva. Spotify står for musikkspillinga, og det gjør den bra. Jeg betaler også for Spotify Premium, så jeg slipper reklamen.

"Grafen" dere ser ser SAM Broadcaster. Det fungerer i seg selv som Winamp gjør, men jeg liker Winamp meget mye bedre. Det eneste winamp mangler er grafen, og hvor mange brukere som er kobla til. Det bruker jeg som sagt SAM til.

 

3. Båndbredde. Dette er noe jeg dessverre har lite av. Telenor leverer rett og slett ikke mere her. Da fibernettet ikke har blir bygget ut enda. Så jeg sitter på 16mbit Download og 0.8 Upload. Uploaden er meget for liten, men som dere sikkert har hørt, så er det nok til å kjøre radioen, da jeg kun trenger å kjøre en stream, ikke til hver og en bruker. Men dette har jeg også prøvd, så det er langt i fra noe problem, til en viss grad.

Du beter vel også for å ha lov å sende musikk? Viss ikke er det ulovlig. Koster sån 50 kr månden, men man diskuter seg til en laver en. Mer info: http://www.tono.no/

Lenke til kommentar

Har ikke lest den siste versjonen av notch sin copyright som jeg tydlegvis burde ha gjort. Skal fjerne linken og filene når jeg kjem på pc-en. Har uansett sendt epost til mojang om en hvordan dem ser på degradering løsningen forhold til copyrighten.

 

Edit

 

Done, linken inneholder nå en rar fil med readme.txt

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

 

Dette går faktisk sterkt i mot Notch sin copyright. Det er ikkje lov å distribuere program han har laga.

 

Om eg støttar det eller ikkje er ei anna sak.

 

Du får jo lastet ned minecraftklienten uavhengig om du er registrert eller ikke. Men du trenger jo en kode for å spille, som du må kjøpe.

 

Ein kan laste ned clienten og logge på ein gong med nokon andre sind brukar for å få siste oppdateringa, og etter det kan ein berre spele offline utan å ha betalt for spelet. Det blir enno enklare om folk skal laste opp bin-mappa i hytt og pine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...