Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minecraft crasher etter innloggingen og før Mojang-logoen.

Her er feilmeldingen:

 


     Minecraft has crashed!      
     ----------------------      

Minecraft has stopped running because it encountered a problem.

If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected].
Please include a description of what you did when the error occured.



--- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 --------
Generated 19.12.10 20:14

Minecraft: Minecraft Alpha v1.2.6
OS: Windows 7 (x86) version 6.1
Java: 1.6.0_23, Sun Microsystems Inc.
VM: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc.
LWJGL: 2.4.2
OpenGL: Intel 945GM version 1.4.0 - Build 8.14.10.1930, Intel

java.lang.IllegalArgumentException: input == null!
at javax.imageio.ImageIO.read(Unknown Source)
at ls.<init>(SourceFile:27)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:213)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:559)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT ac9b2a50 ----------


 

Har prøvd standalone og i browseren, ingen av delene funker.

Har også prøvd å oppdatere både skjermkort og Java uten noen videre suksess..

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

Litt usikker, uansett først oppdater java og skjermkort driveren, post hva OS du bruker og slett bin mappen til minecraft og redownload.

 

Jeg har nå prøvd alt, uten noen suksess. Jeg kjører Windows 7.

Skal prøve å installere nyeste version av Ubuntu og sjekke om det fungerer :)

Lenke til kommentar

Hei Jeg er en gutt på 15 år og er ganske aktiv minecraft spiller. Har hat en del store prosjekter på offlinemod, men det begynner å bli kjedelig så jeg søker nye utfordringer.

Jeg tenkte meg å kanskje lage et lite tilholdsted der jeg lager ting og tang.

 

Mvh pha95

 

Godkjent, oppsøk en vakt eller høyere ingame, så får du byggestatus! Velkommen til oss.

Lenke til kommentar

Søknad om resurs støtte til bygg i Metropolis,

 

Det jeg skal bygge har lengde og bredde på 23x23 og består av disse materialene:

 

4100 glass

1000 lightstone

8600 obsidian

 

Jeg har rundet av oppover, men ikke mye. Kommer sikkert til å knuse noen lightstones og glass mener jeg, så det er greit om jeg kan få litt mer enn nøyaktig hva jeg trenger.

 

De nøyaktige tallene er henholdsvis:

 

4077 glass

952 lightstone

8572 obsidian

 

Jeg vil gjerne ha en 30x30 tomt til dette, og fikk høre at det koster 40gull, blir tomten valgt ut for meg? Det er greit for meg. Bygget kommer til å bli mørkt i fargene, mye obsidian. Jeg kommer også til å trenge endel hjelp til vann til dette bygget. Må vel ha påfyll 28 ganger tror jeg det blir.

 

Det som er diamant på tegningen er egentlig glass, wood er egentig lightstone. Vannet kommer mellom glasset og lightstone. Bygget på tegningen er ikke ferdig bygd, fordi structure planner tok kvelden når jeg prøvde å få til en 3d visning av det ferdige bygget.

 

Tror dere ledere må se over søknaden en gang til. Han har nevnt at diamanten egentlig er glass ;) Gått litt fort i svingene?

Lenke til kommentar

Server er uttatter dere må oppdatere deg!! Kom igjen å opptater.

 

Beklage det er ikke så enkelt som å oppdatere for serveren. Jeg driv på og arbeide så kjapt som mulig og det samme gjør folkene bak hmod.

 

Vist du vil spille i mellomtiden kan du bruke dette trikset:

 

Last ned bin mappen

 

gå innpå:

 

%appdata% -> .minecraft -> skriv over mappen.

 

Vips kjem du innpå serveren igjen.

 

 

Funker ikke for meg, spillet bare laster ned patchen på nytt automatisk. Testa både 32 og 64 bits.

Lenke til kommentar

Server er uttatter dere må oppdatere deg!! Kom igjen å opptater.

 

Beklage det er ikke så enkelt som å oppdatere for serveren. Jeg driv på og arbeide så kjapt som mulig og det samme gjør folkene bak hmod.

 

Vist du vil spille i mellomtiden kan du bruke dette trikset:

 

Last ned bin mappen

 

gå innpå:

 

%appdata% -> .minecraft -> skriv over mappen.

 

Vips kjem du innpå serveren igjen.

 

 

Funker ikke for meg, spillet bare laster ned patchen på nytt automatisk. Testa både 32 og 64 bits.

 

Du må ha både den gamle og den nye version-fila i mappa. Lagre den nyeste som version(2) :)

Lenke til kommentar

Server er uttatter dere må oppdatere deg!! Kom igjen å opptater.

 

Beklage det er ikke så enkelt som å oppdatere for serveren. Jeg driv på og arbeide så kjapt som mulig og det samme gjør folkene bak hmod.

 

Vist du vil spille i mellomtiden kan du bruke dette trikset:

 

Last ned bin mappen

 

gå innpå:

 

%appdata% -> .minecraft -> skriv over mappen.

 

Vips kjem du innpå serveren igjen.

 

 

Funker ikke for meg, spillet bare laster ned patchen på nytt automatisk. Testa både 32 og 64 bits.

Kopier alle filer uttatt version fila over til bin-mappen.

Lenke til kommentar

Søknad om resurs støtte til bygg i Metropolis,

 

Det jeg skal bygge har lengde og bredde på 23x23 og består av disse materialene:

 

4100 glass

1000 lightstone

8600 obsidian

 

Jeg har rundet av oppover, men ikke mye. Kommer sikkert til å knuse noen lightstones og glass mener jeg, så det er greit om jeg kan få litt mer enn nøyaktig hva jeg trenger.

 

De nøyaktige tallene er henholdsvis:

 

4077 glass

952 lightstone

8572 obsidian

 

Jeg vil gjerne ha en 30x30 tomt til dette, og fikk høre at det koster 40gull, blir tomten valgt ut for meg? Det er greit for meg. Bygget kommer til å bli mørkt i fargene, mye obsidian. Jeg kommer også til å trenge endel hjelp til vann til dette bygget. Må vel ha påfyll 28 ganger tror jeg det blir.

 

Det som er diamant på tegningen er egentlig glass, wood er egentig lightstone. Vannet kommer mellom glasset og lightstone. Bygget på tegningen er ikke ferdig bygd, fordi structure planner tok kvelden når jeg prøvde å få til en 3d visning av det ferdige bygget.

 

Tror dere ledere må se over søknaden en gang til. Han har nevnt at diamanten egentlig er glass ;) Gått litt fort i svingene?

 

 

Tror nok det var obsidian Avien reagerte på.

 

 

Lenke til kommentar

Søknad om resurs støtte til bygg i Metropolis,

 

Det jeg skal bygge har lengde og bredde på 23x23 og består av disse materialene:

 

4100 glass

1000 lightstone

8600 obsidian

 

Jeg har rundet av oppover, men ikke mye. Kommer sikkert til å knuse noen lightstones og glass mener jeg, så det er greit om jeg kan få litt mer enn nøyaktig hva jeg trenger.

 

De nøyaktige tallene er henholdsvis:

 

4077 glass

952 lightstone

8572 obsidian

 

Jeg vil gjerne ha en 30x30 tomt til dette, og fikk høre at det koster 40gull, blir tomten valgt ut for meg? Det er greit for meg. Bygget kommer til å bli mørkt i fargene, mye obsidian. Jeg kommer også til å trenge endel hjelp til vann til dette bygget. Må vel ha påfyll 28 ganger tror jeg det blir.

 

Det som er diamant på tegningen er egentlig glass, wood er egentig lightstone. Vannet kommer mellom glasset og lightstone. Bygget på tegningen er ikke ferdig bygd, fordi structure planner tok kvelden når jeg prøvde å få til en 3d visning av det ferdige bygget.

 

Tror dere ledere må se over søknaden en gang til. Han har nevnt at diamanten egentlig er glass ;) Gått litt fort i svingene?

 

For å være ærlig, så kan det jo hende han mente obsidianen som de heller ikke deler ut.

;D

 

Kan noen forklare litt bedre hvordan jeg får multiplayer til og virke igjen? Forstår ikke en dritt. Finner ingen mappe.

 

Finner ikke %appdata% tingen.

Takk.

Lenke til kommentar

Mange har lurt på hvordan jeg kjører radioen, så her er svaret.

Jeg ser du bruker WindowBLINDS's Sublime skin :)

 

Men et par bilder er ikke bra nokk! :p

Hvilket program?

Hvordan får du lyden fra spotify til det programmet?

Båndbredde?

etc...

 

Er bare interessert :)

 

@nicholas95: Serveren støtter ikke beta, enda. Se langre bak i tråden etter fix. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...