Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, jeg er 14 år og har drivd med minecraft i 2-3 mnd nå :), har spillt masse offline og har lært meg recipes og hvordan selve spillet fungerer. på min save har jeg stort hus, med gruver, inngang til the nether og sånt. så jeg er ganske erfaren.

 

på deres server har jeg veldig lyst til og lage meg en hus, som ikke er altfor stort men som kan bli veldig kult, og jeg finner selvfølgerlig en plass som det er ingenting:).

 

leste om dere på nettsiden og regler osv. Og jeg skal ha fått med meg alt.

 

-Olizboy

Lenke til kommentar

WHAT?!

Må man kjøpe spillet? ._.''

Det hakke jeg da...

Det kan hende jeg får mamma til å kjøpe spillet.

Men det må bli fort før det blir Beta.

:D

 

Minecraft for 100 kr er et skikkelig røverkjøp, tro meg :)

 

Det koster €9.95 nå og jeg har sjekket: det koster rundt 78kr hvis det fortsatt er alpha

Lenke til kommentar

Heisann.

16 år og har spillt minecraft i 1 eller 2 mnder nå :)

Er en erfaren bygger på minecraft, bygger allt fra tårn og slott til miner med mange ganger langt under bakken.

Har lagd min egen veren på offline mode, men savner å se andre spillere rundt meg enn bare eddekopper og zombier.

Hadde vært kult å fått joinet en server hvor folk kan se hva du har bygd og kanskje bygge med venner også : P

Det var en venn som tipset meg om denne serveren, han sa den var bra og greie folk.

 

- Tamsa : ))

Lenke til kommentar

Heisann.

16 år og har spillt minecraft i 1 eller 2 mnder nå :)

Er en erfaren bygger på minecraft, bygger allt fra tårn og slott til miner med mange ganger langt under bakken.

Har lagd min egen veren på offline mode, men savner å se andre spillere rundt meg enn bare eddekopper og zombier.

Hadde vært kult å fått joinet en server hvor folk kan se hva du har bygd og kanskje bygge med venner også : P

Det var en venn som tipset meg om denne serveren, han sa den var bra og greie folk.

 

- Tamsa : ))

 

den er grei =)

Lenke til kommentar

Hei, broren min kommer ned til meg å sier at jeg har blitt banna på Minecraft -.-' Hvorfor? Han sa noe om at han hadde ødelagdt et vanntårn eller noe sånt, kan noen forklare meg litt?

 

-Noj95

 

Broren din har greifet i Metropolis. Ettersom det merkelig nok alltid er brødre som griefer og ikke brukerne selv, så har vi en klar regel på at den som eier kontoen, må stå ansvarlig for alt som foregår på den.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Hei, broren min kommer ned til meg å sier at jeg har blitt banna på Minecraft -.-' Hvorfor? Han sa noe om at han hadde ødelagdt et vanntårn eller noe sånt, kan noen forklare meg litt?

 

-Noj95

 

Broren din har greifet i Metropolis. Ettersom det merkelig nok alltid er brødre som griefer og ikke brukerne selv, så har vi en klar regel på at den som eier kontoen, må stå ansvarlig for alt som foregår på den.

 

Er det ingen måte å komme inn på serveren igjen?

Lenke til kommentar

Søknad om resurs støtte til bygg i Metropolis,

 

Det jeg skal bygge har lengde og bredde på 23x23 og består av disse materialene:

 

4100 glass

1000 lightstone

8600 obsidian

 

Jeg har rundet av oppover, men ikke mye. Kommer sikkert til å knuse noen lightstones og glass mener jeg, så det er greit om jeg kan få litt mer enn nøyaktig hva jeg trenger.

 

De nøyaktige tallene er henholdsvis:

 

4077 glass

952 lightstone

8572 obsidian

 

Jeg vil gjerne ha en 30x30 tomt til dette, og fikk høre at det koster 40gull, blir tomten valgt ut for meg? Det er greit for meg. Bygget kommer til å bli mørkt i fargene, mye obsidian. Jeg kommer også til å trenge endel hjelp til vann til dette bygget. Må vel ha påfyll 28 ganger tror jeg det blir.

 

Det som er diamant på tegningen er egentlig glass, wood er egentig lightstone. Vannet kommer mellom glasset og lightstone. Bygget på tegningen er ikke ferdig bygd, fordi structure planner tok kvelden når jeg prøvde å få til en 3d visning av det ferdige bygget.

post-223809-0-62915200-1292863844_thumb.png

post-223809-0-54060100-1292883565_thumb.png

Endret av blodbad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...